MasterChef Suomi 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : MasterChef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (810)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen kieli on laitettu yhdeksi vaihtoehdoksi. Jotenkin tosi epäreilua että toisilla on yhdistelmät joista saa aterian eikä etukäteen kerrota että ruokavarastoa ei sitten ole. Yhdellä vain katajanmarjaa, se kieli ja tattarijauhoja. En ole ollut Sofian faneja mutta epäreiluus saa minut näkemään punaista. Tosin joka kaudellahan sitä on, enemmän tai vähemmän.
En nyt ymmärrä tätä epäreiluutta, jota Sofia muka kärsi. Hän itse sen halusi ja hän myös itse sen valitsi. Sehän ei tullut sattumalta esiin muistipelistä, kuten Darina sai pakolla mustan valkosipulinsa ja kareensa (?).
Se ruokavaraston kiinni olo oli kaikille epämukavaa. Etenkin nämä aasialaisittain annoksen suunnitelleet kärsi eniten, ei edes Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Kim on jotenkin ahdistava. Ei aito.
Kim on aidoista aidoin tyyppi korsoosta.
Helenan epäselvä artikulointi ja päällepäsmäröinti pilaa koko ohjelman. Ei pysty kuuntelemaan. "Noi ervjärset prkkanat on ihania" Huippu oli poronkieliannoksen arvostelu "Tää landas ihan niinku flättinä" WTF
Helenasta huomaa ketä suosii. Siinä , kun oli pudotus tehtävä huomasi heti mikä on hänen mielestään huonoa. Muut kehui ja olihan näin katsojan näkö kulmasta hyvä annos. Helena on Helena , mutta jos ottaa heti suosikin niin ulos ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamera on koko ajan Darinassa ja haastatellaan koko ajan sekä mainosklipeissä. Erikoista.
Ensimmäinen vieraileva huippukokki oli jo aikoja sitten paljastanut, että D voittaa. Olisiko siinä siis syytä, miksi häntä jatkuvasti kuvataan?
D voittaa, koska osaa pleitata niin sievästi.
Ei sellainen ole hyvä kokki, jolle tuomarin pitää erikseen kertoa, mitä raaka-aineista kannattaa valmistaa. Epäreilua niitä kohtaan jotka itse joutuvat päättämään ja miettimään mitä tekevät.
Voihan vatitarjoilu. Mihin osallistujat tarvitsevat tuota taitoa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ihmettelinkin aiemmin, että puvustajat ei oikein onnistuneet. Nyt on kivat vaatteet.
Onko jossain tietoa mistä ne vaatteet milloinkin on?
Kimistä tulee aina mieleen Gordon Ramsayn Suomi-jakso jossa Kim nauroi mielipuolisen kimeällä äänellä. Luojan kiitos MC on vakavampi ohjelma jossa sitä ei tarvitse kuunnella.
Juuri näin. Raivohalvaus tulee fingelskan puhumisesta. Puhevialle ei ilmeisesti mitään voi, mutta suomea pitäisi puhua.
Ainakin vuodesta 2022 on valitettu Puolakan epäselvästä puheesta ja fingelskan puhumisesta. Voisi vaihtaa jo tuomaria vihdoinkin.
Onko kukaan vielä testannut näiden kokkien reseptejä kotikeittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vielä testannut näiden kokkien reseptejä kotikeittiössä?
Ei ole aikaa, kun pitää olla täällä vinkumassa tuomareista ja kilpailijoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellainen ole hyvä kokki, jolle tuomarin pitää erikseen kertoa, mitä raaka-aineista kannattaa valmistaa. Epäreilua niitä kohtaan jotka itse joutuvat päättämään ja miettimään mitä tekevät.
Tähän formaattiin kuuluu olennaisesti myös mentorointi, joten turha sitä on kitistä. Hyvähän se vaan on niille keitä ei kovin paljoa tarvitse neuvoa, he saavat sitten kannustusta.
Olen aina tykännyt Iinasta, Ja tykkään vieläkin, mutta tän päivän ennakkojaksossa oli kyllä rasittava. Kuin innostunut pikkukakara. Kävi Taijaa sääliksi!😅
Tuo Samuli on kyllä ärsyttävä, enempi innokas ku älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ja todella yli-innokkaalta ihan joka ikisestä asiasta.
Mitä pahaa siinä on, jos innostuu asioista?! Ihanaa, että on erilaisia persoonia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Hän on mun suosikki. Hyvä, kun innostuu asioista, todella positiivinen kaveri.
Minkä tason sä olet heille oikein virittänyt? Kuinka korkealla he ovat sun hierarkiassa?