MasterChef Suomi 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : MasterChef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (810)
Kuinka Markku sanoi, ettei ole syönyt ravintolassa, missä on tarjoiltu lautaselle?
Tuon ikäinen ja eikös pidä itsekin ravintolaa?
Ihmettelin hieman.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Samuli on kyllä ärsyttävä, enempi innokas ku älykäs.
Olis kamala asua tuollaisen kanssa. Perheenä tai kämppiksenä. Veisi kaiken energian.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Markku sanoi, ettei ole syönyt ravintolassa, missä on tarjoiltu lautaselle?
Ihmettelin hieman.
Eikö hän sanonut, ettei ole tämän tyyppistä kotitarjoilua tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin hieman.
Outoa siltikin. Kyllähän kotonakin niin tehdään, kun iso porukka koolla.
Valtteri on mun suosikki. Aivan ihastuttava katse hänellä😍
Vierailija kirjoitti:
Joo, silmät kuin metsälammet.
Ihme tarjoilujakso. Eikö nuo asiat opeteta jo koulussa? Täähän on kokkiohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, eikä kokki niitä tee vaan tarjoilija tarjoilee.
Vierailija kirjoitti:
Matti Pellonpään katse, kuin koiralla.
Vierailija kirjoitti:
Helenan epäselvä artikulointi ja päällepäsmäröinti pilaa koko ohjelman. Ei pysty kuuntelemaan. "Noi ervjärset prkkanat on ihania" Huippu oli poronkieliannoksen arvostelu "Tää landas ihan niinku flättinä" WTF
Kännisen soperrusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan epäselvä artikulointi ja päällepäsmäröinti pilaa koko ohjelman. Ei pysty kuuntelemaan. "Noi ervjärset prkkanat on ihania" Huippu oli poronkieliannoksen arvostelu "Tää landas ihan niinku flättinä" WTF
Kännisen soperrusta
Eilen ainakin oli schhyööty vähän rommijälkkäriä. Hik.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin hieman.
No ei meillä kotona tarjoiltu mistään isosta vadista, josta otetaan se pääannos ja lisukkeet.
Tää jakso oli hyvä. Salityöskentelystä itsellä kokemusta kokki- ja keittiömestariajoilta. Ravintolakokkikoulutuksessa jo opeteltiin myös saliruoanlaittoa, se kuuluu olennaisena osa kokin ammattitaitoon. Kokkikoulutuksessa tehtiin aina yksi lautasannos ja kolme annosta vadille, se oli hyvä oppi.
Minä olen vanhankoulukunnan kokki ja mestari. Työuraa hienoissa ruokaravintoloissa. Siihen aikaan saliruokaa piti osata niin kokkien kuin tarjoilijoidenkin, hovimestarien sekä keittiömestarien.
Nykykoulutuksessa ei taideta pahemmin salikokkailua ja vatitarjoilua harjoitella. Liekitysvaunuja ei löydy edes joka ravintolasta, on hienompien ravintoloiden juttu.
Kivaa porukkaa kaikki tässä lopussa . Ihan sama kuka voittaa. Kaamos annos oli hyvä keksintö.
Katuruokajakso tosi kiva. Jotenkin hyvä porukka tässä vaiheessa, yhteispeli näytti toimivan. Ihan kaikkea en itse mieltänyt street foodiksi, mutta kaikki käy. Yksi joutui lähtemään, selvästi jo valmistautui siihen. Kurja homma, mutta kisahan toi on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaalea kundi on aivan kuin nuori K-kaupan Väiski! Onko kukaan muu yhdistänyt samannäköiseksi? Aivan tosi symppis!
Mikä vaalea kundi ja mikä Väiski???
Vierailija kirjoitti:
Kokkienkin pitää hallita tarjoilutavat. Outoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaalea kundi on aivan kuin nuori K-kaupan Väiski! Onko kukaan muu yhdistänyt samannäköiseksi? Aivan tosi symppis!
Mikä vaalea kundi ja mikä Väiski???
Ilmeisesti hänen mielestään Samuli näyttää siltä Väiskiltä, joka oli K- kaupan mainoksissa joskus kymmeniä vuosia sitten. En näe yhdennäköisyyttä kyllä itse!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin hieman.
No niin varmaan, teillä on hovimestari valkoisin hanskoin tarjoilemassa vadeilta. Ihan normaalia. Teillä tietenkin myös oma sommelier.