MasterChef Suomi 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : MasterChef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (810)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tarkentaa, millä tavalla Sofia on itsekeskeisen oloinen? Siis jotain, mitä on sanonut tai tehnyt?
Ko katso itse ne jaksot. Minäkin olen samaa mieltä että oli tosi ärsyttävän ja itserakkaan oloinen. Ihan se koko olemus. Ehkä et ole samaa mieltä. Mutta itse sinun täytyy ohjelmaa katsoa.
Tämä ei kuulu tähän ketjuun, mutta en malta olla huomauttamatta toisesta kokkiohjelmasta yhtä asiaa. Nimittäin kohta alkaa taas se Koko Suomi leipoo -ohjelma uudella kaudella. Harmittaa vaan, kun siinä näyttää ohjelman vetäjänä olevan tekopirteä ja ärsyttävä Veronika Verho. Minusta liian huomiohakuinen tyyppi tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tarkentaa, millä tavalla Sofia on itsekeskeisen oloinen? Siis jotain, mitä on sanonut tai tehnyt?
Ko katso itse ne jaksot. Minäkin olen samaa mieltä että oli tosi ärsyttävän ja itserakkaan oloinen. Ihan se koko olemus. Ehkä et ole samaa mieltä. Mutta itse sinun täytyy ohjelmaa katsoa.
Katsoin kyllä molemmat jaksot eikä mulla tullut mitään erityisiä ajatuksia kyseisestä henkilöstä, siksi juuri kysynkin tarkentavia kysymyksiä teiltä jotka on hänen käyttäytymisen sellaisena kokeneet.
Kai nyt joku esimerkki löytyy tuosta itserakkaudesta, jos se nyt niin selvää on joillekin? En siis mitenkään halua haastaa mitään riitaa ja tottakai, onhan se todellakin ikävä ominaisuus ihmisessä, mutta kun itselläni ei jäänyt mitään sellaista mieleen niin siksi juuri kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kyllä molemmat jaksot eikä mulla tullut mitään erityisiä ajatuksia kyseisestä henkilöstä, siksi juuri kysynkin tarkentavia kysymyksiä teiltä jotka on hänen käyttäytymisen sellaisena kokeneet.
No sitten sinulla on vain erilainen maku ihmisten suhteen. Sinua ei sitten vaan ärsytä tietynlainen olemus ja se on ihan ok. En minä ainakaan sitä mieltä ole, että kaikkien täytyisi pitää häntä ärsyttävänä vaikka täällä nyt osa pitääkin.
Tykkään ruuanlaitosta ja katson telkan kokkiohjelmia mielelläni. Mutta nämä suomalaiset versiot: arrgggh, niin löysää lässytystä! Tekodramaattista.
Huusin ääneen juontaja Alenin esiintymiselle. Törppö.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ruuanlaitosta ja katson telkan kokkiohjelmia mielelläni. Mutta nämä suomalaiset versiot: arrgggh, niin löysää lässytystä! Tekodramaattista.
Juu alen on hyvässä muistissa korona ajoilta jolloin sen todellinen luonne paljastui. Inhoan tuota miestä.
Voi jeesus mikä tuo kurpitsan siementen nyppijä on..
Kolmosjaksossa Sofia ei ollut ihan niin ärsyttävä kuin kakkosjaksossa jossa oli se hänen omahyväinen esittelynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu alen on hyvässä muistissa korona ajoilta jolloin sen todellinen luonne paljastui. Inhoan tuota miestä.
Kyllä muistissa on se korona-ajan Twitter-riehuminen😎 T: myös Alénin inhoaja
Tällä hetkellä suosikeiksini ovat nousseet Iina ja Samu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten sinulla on vain erilainen maku ihmisten suhteen. Sinua ei sitten vaan ärsytä tietynlainen olemus ja se on ihan ok. En minä ainakaan sitä mieltä ole, että kaikkien täytyisi pitää häntä ärsyttävänä vaikka täällä nyt&nb
No sekin voi toki olla. Tai sitten mulla vaan on mennyt jotain ohi. En jaksaisi katsoa kahta jaksoa ihan vaan tämän takia kokonaan uudestaan. Joku sanoi, että oli esittely kakkosjaksossa. Sen voisin katsoa uudestaan, jos tämä asia siitä vähän aukeaisi. Toki oma hommansa kelailla jaksoa läpi ja ettiä se, kun en muista edes ulkonäöltä tyyppiä eikä niitä nimiä oikein kovin usein näytetä noissa :/ (jos joku osaa sanoa vaikka osapuilleen, että missä kohtaa jaksoa se esittely oli, niin arvostaisin kovasti! :) )
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mikä tuo kurpitsan siementen nyppijä on..
Minusta se oli just symppis! Arvostan muutenkin kotimaisten aineksien käyttöä.
Tätä toista jaksoa on pystynyt katsomaan paremmin. Ensimmäinen jakso oli ihan hirvittävää mekastusta. Tuomarit huusivat ja muusikki pauhasi. :D
Olikos Sofia se, joka esittelyssään kertoi monen ihmisen valittavan, ettei lasten saamisen jälkeen ole aikaa omalle kehittymiselle - no hänellä on kolme joten eipä tiedä siitä. Ainakin itseäni äitinä tuo vähän nauratti.
Jotenkin arvasin että Parempi Ihminen Kympin Tyttö on uskis.
Tää ja Koko Suomi leipoo on kyl mun lempparisarjoja kattoo aina sivusilmällä. Tosi hyviä sarjoja.
Hyi toi uus tuomari on ärsyttävä.
Sofia taitaa olla ruotsinkielinen. Sen takia varmaan kuulostaa niin teennäiseltä, kun suomi ei ole äidinkieli.