MasterChef Suomi 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : MasterChef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (810)
Kapea minäkin kaipaan, noi kaikki kolme huokuu ilkeyttä.
Helena vois mennä vaihtoon. Tosi ärsyttävää huutamista, muutenkin kuvittelee olevansa tosi pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Helena vois mennä vaihtoon. Tosi ärsyttävää huutamista, muutenkin kuvittelee olevansa tosi pätevä.
Käyttää "hienoja" sanoja, ehkä ammattilainen ymmärtää häntä mutta tämä ohjelma on tarkoitettu tavallisille katsojille.
Nyt vasta katsoin ekan jakson ja vähän toista. Maskeeraajalla on tainnu huulipunan sävyn valinta mennä vähän pieleen. Joidenkin huulet on ihan törkeän oudot.
No niin, nyt muistin keltä tuo padel-mies näyttää: Mihail Baryšnikov Sinkkuelämää-sarjan lopulla se Carrien suuri taiteilija!
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt muistin keltä tuo padel-mies näyttää: Mihail Baryšnikov Sinkkuelämää-sarjan lopulla se Carrien suuri taiteilija!
Vähän ot, mutta uskomatonta ajatella jonkun tuntevan Mikhail Barysnikovin ensisijaisesti Sinkkuelämää -sarjasta. Hän on kuitenkin kenties maailman tunnetuin ja lahjakkain miesbalettitanssija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta uskomatonta ajatella jonkun tuntevan Mikhail Barysnikovin ensisijaisesti Sinkkuelämää -sarjasta. Hän on kuitenkin kenties maailman tunnetuin ja lahjakkain miesbalettitanssija.
Minä en ainakaan tiedä häntä muusta kuin Sinkkuelämästä.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon ohjelmaan hakee sellaisia ihmisiä jotka eivät oikeasti ole hyviä tekemään ruokaa, mutta luulevat olevansa ja mieltävät itsensä kotikokeiksi. Kotikokki ehkä joo, mutta se ei vielä riitä masterchef tasoiseen ohjelmaan ja niinpä sellaiset karsiutuu pois.
Eikö tän ohjelman alkuperäinen idea ole ollut että siihen osallistuu ihmiset jotka on hyviä kotikokkeja mutta siis vain sillä tasolla? Ja sitten he ohjelman aikana kehittyy masterchefeiksi.
Tätä muuten itse ihmettelen kun kerran kilpailijat ovat noita eri tasoisia kotikokkeja, niin miksiköhän Masterchefissä, oli minkä maan formaatti tahansa, annosten täytyy olla jotain fine dining-luokkaa, mikä on pointti tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä häntä muusta kuin Sinkkuelämästä.🙈
Näin me ihmiset olemme erilaisia. Aina yhtä mielenkiintoisa havaita, miten itseämme kiinnostavat asiat ohjaavat havainnoimaan maailmaa. Mielestäni kutakuinkin sama tilanne, kuin jos Cristiano Ronaldo vilahtaisi jossain TV-sarjassa ja jotkut tunnistaisivat hänet vain tästä.
Vierailija kirjoitti:
Menestysresepti-Eetu bongattu. Herkkä snacks
Ööö kuka hän porukasta oli? Ei siellä ketään Eetu nimistä ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestysresepti-Eetu bongattu. Herkkä snacks
Ööö kuka hän porukasta oli? Ei siellä ketään Eetu nimistä ole...
Oli ensimmäisessä jaksossa, mutta putosi.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestä Sofia on tosi ärsyttävä ja itserakas. Ilmiselvä lesta.
Just katsoin tuon kolmannen jakson ja mun mielestä Sofia vaikutti päinvastoin tosi kivalta. Myönsi, että ei oikein osaa ja otti hyvin tuomarin neuvoja vastaan. En tajua, miten joku voi nähdä nöyryyden itserakkautena.
puolakka veks ja kape takas kiitos !!!
Kim Mikkola on ihana, huippukokki ja cool tyyppi. Kapesta en oikein tykännyt, hyvä vaihdos! Helena ja Henri ovat hyviä tuomareita.
Ikäviä kommentteja täällä nuoresta naisesta. Hei camoon, Masterchef on hyvän mielen ohjelma ja täällä negaillaan ja nettikiusataan.
Kastikejakso mahtava! Mä en osaa tehdä kastikkeita, Kimiltä hyviä vinkkejä. Kim on tosi kannustava ja osaa selittää asiat niin, että meikäläinenkin tajuaa, edes jotain. Tosi osaavia kilpailijoita, näkee sen ihanan intohimon ruoanlaittoon. Seuraan innolla ja mielenkiinnolla. Samalla tunne, että enhän mä osaa mitään, vaikka kuvittelen tekeväni ihan hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää "hienoja" sanoja, ehkä ammattilainen ymmärtää häntä mutta tämä ohjelma on tarkoitettu tavallisille katsojille.
Mitä ne hienot sanat on, mitä et ymmärrä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestä Sofia on tosi ärsyttävä ja itserakas. Ilmiselvä lesta.
Just katsoin tuon kolmannen jakson ja mun mielestä Sofia vaikutti päinvastoin tosi kivalta. Myönsi, että ei oikein osaa ja otti hyvin tuomarin neuvoja vastaan. En tajua, miten joku voi nähdä nöyryyden itserakkautena.
Minustakin alkuun vaikutti vähän ylpeältä. Kolmannessa jaksossa oli vähän rennompi joten ilmeisesti hän ensin jännitti kovasti. Kolmannen jakson annos oli niin taidokas että odotan innolla mitä hän vielä loihtii lautaselle.
En tiedä olenko oikeassa, mutta mun mielestä nyt on harvinaisen hyviä kotikokkeja kisassa. Tosi mielenkiintoinen kausi, viimeinenkin kisaaja on saanut päälleen asianmukaiset vaatteet ja kunhan lopettaa tuon lässytyksen kaikki hyvin.
Yksi kepeämpi tuomari voisi kyllä olla. Sikke ja Kape on olleet hyviä.