MasterChef Suomi 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : MasterChef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (810)
Mukavia kisaajia. Ylpeät ei pitkälle pötki.
Ylpeä tyttö ei vaikuta mukavalta. Millainen perhe, sellainen kasvu.
Kivan oloisia kisailijoita! Paitsi ehkä yksi... :)
Ihan hirveää HUUTAMISTA!!!
Miksi kokkausohjelmastakin on pitänyt tehdä tällainen?
Juontajien huutaminen oli todella epämiellyttävää.
Kuinka moni haluaa kokkausohjelman kuulostavan showpainiottelulta?
Ei pysty katsomaan koska Helena Puolakan paha puhevika. Eihän hän sille itse mitään voi, mutta ihmettelen että vuodesta toiseen saa sössöttää ja huutaa ko. ohjelmassa.
Helenan paha puhevika? No,ei ole paha,tuskin huomaa. Minusta näyttää,että olisi hoikistunut. On myös aina ystävällinen kisaajille.
Samulin tortelliniannos kyllä vaikutti ihanalta, olisin maistanut mieluusti! :P Muutenkin kivan oloinen jätkä. Erika myös vaikuttaa mukavalta tyypiltä. Muista ei vielä mitään erityisiä ajatuksia herännyt näiden kahden jakson perusteella.
Harmi kun Eetu putosi. Särmä äijä, tuttu Menestysresepti-kilpailusta. Mutta se on kilpailun henki, että jos kämmit kerran niin lähdet.
Aika huvittavaa että Harvoin vauvasivuilta poistetaan mitään mutta mun kommentti poistettiin, outoa varsinkin sen takia että on maikkarin ohjelma eikä nelosen eli sanoma ooyyn. Vai onko maikkarikin nykyään näitä herlinin sensuroimia kanavia?
Siis Onpa äärimmäisen vastenmielinen ihminen tuo Sofia. Ois pahin painajainen kun tuollaisen tyypin kanssa joutuisi olemaan tekemisissä esim. työkaverina tai jostain muusta syystä!🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tapaus tämä yli-itsevarma Sofia. Näyttöjä ei kuitenkaan vielä ole ollut sanojen tueksi...
Ihmettelin, tätä Sofian vaatetusta. Bleiseri päällä kokkaamaan..
Ja seuraavassa jaksossa pitkähihainen neule päällä, hihat hankasi leikkuulautaa, kun leikkasi jotain. Pakko olla joku iho- ongelma, muuten ei tuota voi selittää. Oli syy mikä tahansa, ällöttävää.
Mikä tuota Sofiaa vaivaa?😂 outo!
Mä en huomannut mitään outoa Sofiassa. Voisko joku tarkentaa, siis mikä hänessä vaivaa? Se, että ei ollut samanlaiset vaatteet kuin muilla? No jopas on taas syyt loukkaantua ihmisillä :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en huomannut mitään outoa Sofiassa. Voisko joku tarkentaa, siis mikä hänessä vaivaa? Se, että ei ollut samanlaiset vaatteet kuin muilla? No jopas on taas syyt loukkaantua ihmisillä :D
Persoona äärimmäisen epämiellyttävä ja hyvin itsekeskeisen oloinen.
Sohvi on varmaan entinen koulukiusaaja. Juuri sen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tapaus tämä yli-itsevarma Sofia. Näyttöjä ei kuitenkaan vielä ole ollut sanojen tueksi...
Ihmettelin, tätä Sofian vaatetusta. Bleiseri päällä kokkaamaan..
Jos joku käsiongelma, miksei kokannut vaikka ohuet puuvillakäsineet käsissä. Hänellä myös villapaita päällä ekstrapitkillä hihoilla, hihat laahasi leikkuulaudalla tuon villakangas? bleiserikokkauksen jälkeen. Huh.
Onkohan Sofia joku uskonlahkolainen.
Vierailija kirjoitti:
Hygienia.
Mitä hänestä? Mikä tapaus?