Haluaako mies usein joka päivä seksiä niin että nainen tekee aloitteen?
jos on tuore suhde ja makaillaan esim ennen nukkumaanmenoa sängyssä niin mistä voi tietää haluaako mies just silloin seksiä? Kerran hivutin käden miehen penikselle ja mies ottikin sen pois, taisi olla liian väsynyt sitten? Aika vaikea tietää milloin mies haluaa seksiä. Niin voitteko kertoa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Käy ensin koulu loppuun tai mene takaisin jos se on jäänyt sinulta kesken; sen voin sinulle kertoa.
Mä olen päälle 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy ensin koulu loppuun tai mene takaisin jos se on jäänyt sinulta kesken; sen voin sinulle kertoa.
Mä olen päälle 30v
Ja olet jo unohtanut kuinka kirjoitetaan!
Itse en vielä kuusikymppisenäkään tuota noin huonoa tekstiä kuin aloituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päälle 30v
Itse en vielä kuusikymppisenäkään tuota noin huonoa tekstiä kuin aloituksessasi.
Nii-in
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päälle 30v
Nii-in
Mutta nyt takaisin sinne ap:n sängyn peiton alle; millaiset pillunhuulet 30v aloittajalla on?
Viivapillu vai lehtevät sisemmät häpyhuulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päälle 30v
Nii-in
Mutta nyt takaisin sinne ap:n sängyn peiton alle; millaiset pillunhuulet 30v aloittajalla on?
Viivapillu vai lehtevät sisemmät häpyhuulet?
Mtäpä v*ttua se sulle kuuluu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päälle 30v
Nii-in
Viivapillu vai lehtevät sisemmät häpyhuulet?Mtäpä v*ttua se sulle kuuluu??
Oletin että kerrot sen mielelläsi, kuten kerroit peniksen hyväilystäsi.
- itsehän tahtoisin imeä pillunhuulesi syvälle suuhuni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päälle 30v
60v päälle 30v.
Kaunottaret ehdottavat parisuhteessa seksiä keskimäärin yhden kerran kahdeksassa vuodessa. Miehen on vaan sekin hyväksyttävä ja otettava ohjaat omiin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunottaret ehdottavat parisuhteessa seksiä keskimäärin yhden kerran kahdeksassa vuodessa. Miehen on vaan sekin hyväksyttävä ja otettava ohjaat omiin käsiin.
Se aloittaa jota enemmän panettaa. Usein se on tosiaan peniksellinen.
Yleensä miehet haluaa aina seksiä. Harvinaisia sellaiset hetket ettei miehet haluaisi seksiä. Naisilla asia on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet haluaa aina seksiä. Harvinaisia sellaiset hetket ettei miehet haluaisi seksiä. Naisilla asia on päinvastoin.
Eikö se käy tylsäksi saman naisen kanssa?
Ei käy tylsäksi. Seksi kiinnostaa aina. Naiset ei voi tätä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla selvillä naisesi ovulaation ajankohdasta. Tiedät olla paikalla kun kaluasi eniten tarvitaan.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se käy tylsäksi saman naisen kanssa?
Meillä moni / avoinsuhteisilla ei ole tuotakaan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy tylsäksi. Seksi kiinnostaa aina. Naiset ei voi tätä ymmärtää.
Osaatko kertoa miksi?
Ihan voi kysyä haluaako toinen seksiä. Tuo fyysinenkin ehdotus tuotti vastauksen. Ei sitä voi korvien asennosta tietää. Ei ole ongelma "saada pakkeja".
Mutta, onko aloittaja aidosti tuo intohimoinen nainen joka haluaa panna mutta jonka fetissi on ageplay ja hän kirjoittaa koin olisi leikisti 11-vuotias koululainen.
Hän suuttuu myös herkästi.
Ei todellakaan käy tylsäksi. Pian 20v yhdessä ja ainavaan tekis jokapäivä mieli.