Haluaako mies usein joka päivä seksiä niin että nainen tekee aloitteen?
jos on tuore suhde ja makaillaan esim ennen nukkumaanmenoa sängyssä niin mistä voi tietää haluaako mies just silloin seksiä? Kerran hivutin käden miehen penikselle ja mies ottikin sen pois, taisi olla liian väsynyt sitten? Aika vaikea tietää milloin mies haluaa seksiä. Niin voitteko kertoa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet haluaa aina seksiä. Harvinaisia sellaiset hetket ettei miehet haluaisi seksiä. Naisilla asia on päinvastoin.
Eikö se käy tylsäksi saman naisen kanssa?
Ei käy tylsäksi mikäli kaunotar on nöyrä, kuuliainen, tottelevainen sekä antautuvainen. Kotiseksi toki päätyy aikaan kunhan kaunotar wanhenee liiaksi, ei tylsyyden takia, vaan siksi että kaikki seksuaalisuuteen haiskahtavakin alkaa iljettämään naista kun hänen vaihdevuodet ovat alkaneet, joka tapahtuu keskimäärin 45v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet haluaa aina seksiä. Harvinaisia sellaiset hetket ettei miehet haluaisi seksiä. Naisilla asia on päinvastoin.
Eikö se käy tylsäksi saman naisen kanssa?
Ei käy tylsäksi mikäli kaunotar on nöyrä, kuuliainen, tottelevainen sekä antautuvainen. Kotiseksi toki päätyy aikaan kunhan kaunotar wanhenee liiaksi, ei tylsyyden takia, vaan siksi että kaikki seksuaalisuuteen haiskahtavakin alkaa iljettämään naista kun hänen vaihdevuodet ovat alkaneet, joka tapahtuu keskimäärin 45v iässä.
Puumat ovat kuumia joten taidat vaan ilkeillä.
Tuossa iässä siemennesteen tuotto vähenee miehillä joten mällileikit on syytä unohtaa. Myös erektion saamiseen tarvitaan lääketieteellistä apua. Usein myös keski-ikäisen miehen ruumiinrakenne muuttuu vastenmieliseksi.
Aina miehen tekee mieli. Jos nainen vielä tekee useita aloitteita, on miehellä erittäin hyvin asiat. Naiset harvoin tekee aloitetta, jos koskaan. Miehen täytyy oppia kestämään torjutuksi tuleminen 99 kertaa sadasta.
yleistävän käsityksen mukaan miehet haluaa seksiä aina
Pakko tulla tähän kommentoimaan että meillä minä olen se kenellä tekee mieli lähes aina ja miehellä noin 3 kertaa viikossa, kerran viikolla ja la/su on hänen mielestä hyvä tahti. Joskus harvemmin jos kovia treenejä, paljon töitä sun muuta kiirettä.
Musta joka päivä olis kiva! Tämä oli tilanne myös edellisessä todella pitkässä suhteessani (20+v), mies oli kyllä halukas ja ns aina valmis mutta mä tein noin kolme neljästä aloitteesta.
Ei sinällään haittaa mutta on meitäkin tosiaan jotka haluaa enemmän kuin miespuoliset partnerit pitkässä suhteessa. Kumpikin mies vielä sellainen suht seksuaalinen ja ihan on sporttisia hyväkuntoisia tapauksia. Nykyinen mies vielä 10v nuorempi.
N42
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla tähän kommentoimaan että meillä minä olen se kenellä tekee mieli lähes aina ja miehellä noin 3 kertaa viikossa, kerran viikolla ja la/su on hänen mielestä hyvä tahti. Joskus harvemmin jos kovia treenejä, paljon töitä sun muuta kiirettä.
Musta joka päivä olis kiva! Tämä oli tilanne myös edellisessä todella pitkässä suhteessani (20+v), mies oli kyllä halukas ja ns aina valmis mutta mä tein noin kolme neljästä aloitteesta.
Ei sinällään haittaa mutta on meitäkin tosiaan jotka haluaa enemmän kuin miespuoliset partnerit pitkässä suhteessa. Kumpikin mies vielä sellainen suht seksuaalinen ja ihan on sporttisia hyväkuntoisia tapauksia. Nykyinen mies vielä 10v nuorempi.
N42
Viittaan minäkin! Halunnut aina jokapäivä. Saan myös, onneksi. Mutta aloitteellinen olen.
Mikä ihmeen mies se on, joka ottaa naisen käden pois kulliltaan? Ei ole tullut koskaan mieleenkään ja monesti vielä itse laittanut vaimon käden kullilleni, jos hän ei ole sitä itse tehnyt. On onneksi ollut omatoiminen aina ja kokeillut panetukseni astetta, kun olemme menneet sänkyyn.. Jos kulli herännyt heti on seksiä ollut heti tai sitten viimeistään seuraavana iltana. Mutta en ole koskaan kieltäytynytkään seksistä, oli sitten ollut joka päivä tai kuten nuorena lomalla pari kertaa päivässä. Aina valmis kuin partiolainen. Vaimo hypistelee ja hyväilee kulliani joka ilta nukkumaan mennessä, vaikka seksiä onkin vain vajaa viikon välein. PItää hyvänään ja ymmärtää, että setämiehen kullia kannattaa herätellä. Yhdessä kohta 50v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen mies se on, joka ottaa naisen käden pois kulliltaan?
Sellainen jolla on oma tahto, eikä ole vaan seksieläin.
Tarkoitat kai että monta kertaa tunnissa mielesi tekee pillua; jos terve heteromies olet.