Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä syön nykyisin runaasti ruisleipää ja olo on ihan tukossa turvonnu.

Vierailija
11.02.2025 |

Yritän laihtua. Ennen vedin kaikkea epäterveellistä ja vehnäleipää miten sattua silloin tällöin, kun muistin. Saattoi kuidut jäädä kokonaan. Nyt syön aamulla yhden reissumiehen (kansi ja pohja), ruualla yhden ja iltapalalla yhden. Eli ruisleipää. Aamulla syön myös lautasellisen puuroa neljänviljan. Olen muuttunut ruokahaluttomaksi ja olo on turpea. Mikä vikana? Tämän pitäisi olla terveellistä. Kyllä voi aiemmin paremmin. Syönkö liikaa ruista?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee myös vatsa sekaisin ja turvottelee kaikesta "terveellisestä".

Enkä nyt tarkoita syöväni hampurilaisaterioita, sipsejä ja sokerilimuja vaan "terveellinen" on kohdallani lehmänmaito kahvimaitona, maitorahka ja runsas määrä leipää. Käytän kauramaitoa vaikkei sekään makeana täydellinen vaihtoehto ole. Myös runsas määrä papuja tai herneitä saa vatsan ihan sekaisin. Hassua kyllä, kaupan hernekeitto on ok ja itse tehty ei. 

Vierailija
22/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä viljat kokonaan, tilalle kasviksia ja marjoja. Vähenee tai loppuu turvotukset ja ilmavaivat. Tosin kannattaa syödä sitten muutakin kuin jotain herne-maissi-paprikaa ja mustikoita.

Jätä viljat ja kasvikset kokonaan, tilalle rasvaista lihaa. Loppuu turvotukset ja ilmavaivat, ja painokin putoaa helposti, jos on tarvetta laihdutukselle. Tulee hyvä, kevyt olo, ja aivot kiittävät ravinteista.

Komppaan tätä. Olen laihtunut jo 24kg näin. Kaikki pasta/leipä/vilja/riisi/peruna/sokeri/tärkkelys pois. Lautasella lihaa, rasvaa mutta teen vihersalaatin oliiviöljyllä tai majoneesilla siihen kylkeen. Juustoakin on aterialla. Viikossa tippuu 0,7-1kg

Todella epäterveellinen ruokavalio. Suolisto tarvitsee kuituja, elimistö tarvitsee liukenevia kuituja

Ihmisen elimistö ei pysty kuituja hyödyntämään eikä tarvitse niitä yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä viljat kokonaan, tilalle kasviksia ja marjoja. Vähenee tai loppuu turvotukset ja ilmavaivat. Tosin kannattaa syödä sitten muutakin kuin jotain herne-maissi-paprikaa ja mustikoita.

Jätä viljat ja kasvikset kokonaan, tilalle rasvaista lihaa. Loppuu turvotukset ja ilmavaivat, ja painokin putoaa helposti, jos on tarvetta laihdutukselle. Tulee hyvä, kevyt olo, ja aivot kiittävät ravinteista.

Komppaan tätä. Olen laihtunut jo 24kg näin. Kaikki pasta/leipä/vilja/riisi/peruna/sokeri/tärkkelys pois. Lautasella lihaa, rasvaa mutta teen vihersalaatin oliiviöljyllä tai majoneesilla siihen kylkeen. Juustoakin on aterialla. Viikossa tippuu 0,7-1kg

Todella epäterveellinen ruokavalio. Suolisto tarvi

Olen eri. Mulle ei ainakaan sovi kaiken viljan poisjättö. En jaksa mitään ja olen koko ajan nälkäinen. Ei ole olemassa mitään kaikille sopivaa tapaa ja ainoa fakta on se, että jotain pitää jokaisen syödä.

Vierailija
24/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ruisleipä tehtiin juureen , joka oli tervettä . Nykyään ruisleipä on jotakin aivan muuta. Kokeile 100% juureen leivottua , lisäaineetonta aitoa ruisleipää. Parasta on jos teet tai saat jostakin juuren itse ja leivot siitä. Juuren kasvatus voi olla mieluisa harrastus samalla.

Vierailija
25/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön kaikkia mainitsemiasi ja varsinkin leipää olen aina syönyt runsaasti ja olen ikäni pysynyt hoikkana. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.