Unelmia Italiassa 2025
Sarja alkoi tänään.
Nyt sitten tähän ketjuun mitä mieleen tulee.
Kommentit (134)
Ihana kun yhteen hiileen puhaltavat toisiaan tukien. Oikeat ihmiset löytäneet toisensa, vaikka Ellen on julkkis ei ole ylimielinen, on tosi luonnollinen nainen, Jari rento suomalainen mies. Nyt lapsi Ralp James ja uusi koiranpentu Viljo.
Ellen ei ole aikoihin tehnyt juontoja tv:ssä.
Ellen hallitsee loistavasti kaupalliset yhteistyöt:
https://www.eurokangas.fi/ideoita-verhoihin-ja-sisustukseen/ellen-jokik…
https://www.genelec.fi/-/reference/ellen-jokikunnas-ma-haluan-kotiini-g…-
Paljonkohan tuo Italian asunto tuli maksamaan?
Nykytekniikan aikana tuo adoptioprosessi toimii kyllä hienosti, kun Ellen ja Jari ovat voineet monien videopuheluiden aikana tutustua lapseensa ja tämä heihin. Eivät ole outoja ihmisiä, kun häntä hakemaan saapuivat. Noiden puheluiden kuuntelu tuo niin hyvän mielen!
Ei kiinnosta eikä kiinnosta rahoittaa kanavan ja mainostajien kautta heidän elämäänsä !
Kunhan iskee joku luonnonmullistus tai itikkahyökkäys niin siinä teille unelmia. Ellen on yksi niitä tv-tyrkkyjä joita on joutunut katsomaan. Minulla loppui tasan siihen, kun hän julkaisi takavuosina tämän Jarin lähettämän tekstiviestin, jossa Jari muka nimitti Elleniä seksipedoksi. Taisi olla keksitty koko juttu. Mihin hän tuolla julkaisulla oikein pyrki? Fiksut ihmiset eivät toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan iskee joku luonnonmullistus tai itikkahyökkäys niin siinä teille unelmia. Ellen on yksi niitä tv-tyrkkyjä joita on joutunut katsomaan. Minulla loppui tasan siihen, kun hän julkaisi takavuosina tämän Jarin lähettämän tekstiviestin, jossa Jari muka nimitti Elleniä seksipedoksi. Taisi olla keksitty koko juttu. Mihin hän tuolla julkaisulla oikein pyrki? Fiksut ihmiset eivät toimi noin.
Enemmän niitä itikoita suomalaisilla mökeillä on:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näköjään luettu Italian uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näköjään luettu Italian uutisia.
Ei tarvitse kun olen Italiassa.
Sydäntä liikuttaa perheen onni, kun ovat saaneet toisensa, lapsi vanhemmat ja pariskunta lapsen. Hauskaa, että lapsenmieliset ja rennot Ellen ja Jari saivat lapsekseen tuollaisen iloisen, energisen ja kaikesta kiinnostuneen ihanan luonnonlapsen. Ellenin ja pojan kokkailua ja Jarin puuhastelua pojan kanssa on ollut kiva seurata myös heidän Instagrammeissaan. Ralph päässyt jo ekalle reissulleen Kikottimessakin. Reissu Italiaan odottaa.
Nuo kuvat upeasta ja kauniista Trulli Guarinista jakson lopussa olivat ihania. Toivottavasti tulee vielä kolmas kausi ja nähdään kesäkeittiö ym.
Minua häiritsee ihan älyttömästi että kauan ja hartaasti odotettu lapsi myydään heti viihteeksi kaiken kansan viihdyttämiseen. Joku raja pitäisi vetää lapsen yksityisyyden suojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee ihan älyttömästi että kauan ja hartaasti odotettu lapsi myydään heti viihteeksi kaiken kansan viihdyttämiseen. Joku raja pitäisi vetää lapsen yksityisyyden suojaksi.
Lapsen kasvojahan ei näytetä. Lasta ei ole myyty viihteeksi, vaan lapsi on osa heidän perhettään. Kauan kaivattu osa, nyt perhe on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun yhteen hiileen puhaltavat toisiaan tukien. Oikeat ihmiset löytäneet toisensa, vaikka Ellen on julkkis ei ole ylimielinen, on tosi luonnollinen nainen, Jari rento suomalainen mies. Nyt lapsi Ralp James ja uusi koiranpentu Viljo.
Kyllä sitä telkkarissa osataan näytellä, totta kai. Ellen ei vaikuta oikeasti symppikseltä.
Onkohan jari kuksauttanu linneaa
Mahtavaa, kolmas kausi tulossa!
Lapsi lellitään heti alusta asti ja saa mitä haluaa.. Taitaa tulla melkonen epeli tuosta(kin), toivottavasti pistävät rajat heti. Eikä varmaan ole hyväksi olla tv tähtenä kun suuri muutos kuitenkin koko adoptio..
Katsojien kommentteja kolmannesta kaudesta
Vierailija kirjoitti:
Lapsi lellitään heti alusta asti ja saa mitä haluaa.. Taitaa tulla melkonen epeli tuosta(kin), toivottavasti pistävät rajat heti. Eikä varmaan ole hyväksi olla tv tähtenä kun suuri muutos kuitenkin koko adoptio..
Poikahan on innostunut leipomaan ja tekemään ruokaa jo noin nuorena (Ellen kertonut Instassaan ja näkyi sarjassakin), hyvä alku elämälle!
Voi, että tuosta Trulli Guarini -talosta on tullut niin kaunis ja viihtyisä! Kyllä tuolla olisi ihana asua. Pimeällä nuo valot tekevät pihasta kauniin.