Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kukaan Vintedissä vai tykkääkö vaan?

Vierailija
10.02.2025 |

Ärsyttää, kun kaikki vaan kovasti tykkäävät, mutta kukaan ei osta. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne odottavat että lasket hintaa, liian korkealla selkeästi 

Vierailija
2/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa olen miettinyt! Siis laitoin sinne jonkun 10 lasten pieneksi mennyttä takkia ja vain kaksi ostettu ja loppuihin tulee vain tykkäyksiä joka päivä, mutta kukaan ei osta. En ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin että olen ne 10 takkia kohta pois myynnistä ja vien ne sitten uffille. Jos ei tuolla hinnalla mene niin helpompi sit vain laittaa pussiin ja viedä kierrätykseen. 

Vierailija
4/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin mielelläni useampia vaatteita samalta myyjältä mut sitten usein käy niin että ei ole kuin yksi kiva haluamaani kokoa (tavallisista takaperoinen vaatteista kyse).

Vierailija
5/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toriin

Vierailija
6/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kyllä, mutta hämmentävän paljon tulee myös näitä, että tykkäyksiä vain satelee. Lähetän tykkääjille usein esim seuraavana päivänä hieman halvemman tarjouksen perään, mutta ei. Ja halvat on hinnat muutenkin. Mutta aina välillä sitten myös tärppää, ja monissa tuotteissa paremmin kuin Torissa.

Vierailija
7/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut. 

Mutta harkitsen myymistä niin kertokaa, miten se myynti sujuu siis käytännössä? miten postijutut maksetaan.? Täytyykö olla printteri osoitteiden kirjoittamiseen? 

Vierailija
8/8 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut. 

Mutta harkitsen myymistä niin kertokaa, miten se myynti sujuu siis käytännössä? miten postijutut maksetaan.? Täytyykö olla printteri osoitteiden kirjoittamiseen? 

Mulla ainakin ne kaksi myytyä meni ihan samanlaisella helposti-koodilla kuin torista myydytkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme