itse naisena tarvitsen penistä
miehiä se vituttaa, koska ajattelevat että yhdyntä on vain miestä varten ja monia naisia vituttaa kun eivät itse nauti eivätkä viitsi etsiä itselleen sopivaa miestä yhdyntään.
Kommentit (11)
En ole koskaan ajatellut, että yhdyntä on vain miestä varten. Olen ajatellut, että yhdynnällä on tarkoitus tyydyttää nainen ja siihen tulee pyrkiä kaikin tavoin. Näin olen myös koko ikäni tehnyt.
on tärkeää että molemmat nauttivat... sekä mies että mulkku
no jotku naiset jaksavat jankata että yhdyntä on vain miestä varten eikä nainen siitä voi nauttia, vaikka itse nautin ja tarvitsen. ap
Itse pärjään ilmankin hyvin. Sinkkuilu on parasta bestiä <3 MiesYSTÄVÄ olis kyllä tervetullut elämään, ihan koska tahansa :)
N30+
Mä nautin yhdynnästä ja kovasti, vaikka miehellä ois pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin yhdynnästä ja kovasti, vaikka miehellä ois pieni.
Sama mulla paitsi nautin yhdynnästä kovasti, vaikka naisella olisi löysä. T: m 26 v
Ok. Ketään ei kyllä sori vaan vituta.
Onhan se yhdyntä kivaa varsinkin jos pääsee aikaisemmin lampun kanssa tunneliin tarkistamaan että
riittääkö halkaisija.
Nämä ovat näitä elämän pieniä ja miksei isompiakin iloja se meille suotakoon. Nautitaan me onnekkaat.
Pissaamisessa olisi kätevä, esim. juhannuksena veneestä.
Kännimuistoaan kunnioittaen.
Minä en miehenä ajattele, että yhdyntä on vain miestä varten. Minulle on tärkeää että nainen nauttii, koska se on tärkeä osa omaa kiihottumistani nähdä naisen nauttivan ja haluavan. T: M 51 v