Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimakoulutus

Vierailija
10.02.2025 |

Opiskelen tällä hetkellä eräässä työvoima koulutuksessa. Ala kiinnostaa paljon ja olin iloinen päästessäni koulutukseen. Opiskelu ryhmä on ihan ok mutta opettaja on melko mulkero. Tuntuu että pitäisi valmiiksi jo osata kaikki asiat ja olla vähintään kymmenen vuoden työkokemuskin siihen päälle. Äksyilee ja vittuilee, jos ei heti osaa jotain asiaa. Sanoi tänäänkin minulle, että kyllä sinusta huomaa, että olet ollut muulla alalla töissä, mutta kyllä sinä nämä asiat opit vielä. Mennyt innostus koko koulutukseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että opettajasi ehkä osaa jotakin.  Olin enemmän kun yllättynyt kun menin AKK:lle lisäpätevyyttä oppimaan.  Opettajana oli entinen työkaverini, joka sai lopputilin kun ei oikeasti osannut töissä mitään, teknikko on koulutukseltaan.  Oli innoissaan "nythän sinä voit opettaa näitä samalla".  Lopetin kahden viikon jälkeen, menin takaisin töihin.

Vierailija
2/5 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karmealta. Jos tuosta ei viitsi tehdä valitusta (epäasiallinen käytös), niin pidä mielessä, ettei tarvitse persnaamaa kauaa katsoa. Jos se kiinnostus ja ilo palaisi, kun opettaja poistuu kuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että tuo opettaja ei itsekään välillä osaa jotain asiaa, sanoo, että kun tuokin asia on hänellä päässyt unohtumaan, kun ei ole sitten viime syksyn tehnyt ko asiaa. Tai sitten käskee suoraan vaan meidän oppilaiden tehdä kun ei itsekään osaa. Sitten vittuilee kun ei edes näytä miten asia tehdään.

Vierailija
4/5 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä opettajaa pitäisi kestää kymmenen kuukautta, poislukien harjoittelut. Koulutus on vasta aika alussa ja huomasin tämän äksyyden heti alussa. On siis muillekin töykeä, mutta tämän päivän kommentti minulle oli jo liikaa. Olen ollut monessa opinahjossa ja myös työkkärikoulutuksessa ja aina ovat opettajat olleet kivoja ja voinut kysyä vaikka sata kertaa samasta asiasta eivätkä ole äksyilleet. Eli kyllä arvostus tällaisia opettajia kohtaan nousee korkealle.

Vierailija
5/5 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta koulutuksen maksajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi