Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Rupee ottaan pumpun päälle tää kisaaminen, taidan seuraavaksi lukea lehdistä kuka voitti.
Mun mielestä Månsin biisi on tosi hyvä. Jäi heti soimaan päähän. Melko varmasti voittaa Euroviisut.
Erika täytti kolmekymmentäkaksi eilen.
Minusta monssi saa aikalailla aiheetontakin kuraa niskaansa. No biisi on mitä on, taattua sverigepoppia, johon porukka kyllästynyt, muttei se nyt ihan surkeekaan kappale ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Månsin biisi on tosi hyvä. Jäi heti soimaan päähän. Melko varmasti voittaa Euroviisut.
Ei ole kirkossa kuulutettu, että edes melloja voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta yllättävän heikko, voi se silti edustajaksi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta monssi saa aikalailla aiheetontakin kuraa niskaansa. No biisi on mitä on, taattua sverigepoppia, johon porukka kyllästynyt, muttei se nyt ihan surkeekaan kappale ole.
Missä saa kuraa? Itse oon lukenut paljonkin kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Sanremon voittaja ei ole vieläkään kertonut lähteekö Euroviisuihin vai ei.
Mä niin toivoisin Luciota sinne. Ei hän ollut mun suosikki, mutta sopisi viisuihin hyvin. Kappalekin on melodinen ja sanat koskettavat. Juu, ei niistä sanoista moni välitä, mutta minä välitän. Luciolla on myös mielenkiintoinen tyyli. Uskon, että menestystä tulisi. Olly vaan vetää hikisenä röökiä.
Pahoin kyllä pelkään, että tässä on vaan järjestelty keikkakalenteria uusiksi ja sitten Olly vahvistaa osallistumisensa.
Italia voisi yllättää ja lähettää Gabry Ponten ja Tutta L'Italian.
Kappaleen sävellys ja omaperäisyys
Esityksen laatu
Esiintyjän äänen kapasiteetti
Esityksen kokonaisvaikutelma
Siinä raatien arvostelukriteerit. Eiköhän niitä pisteitä ropise ihan kivasti Erikalle. Ainakin umk:ssa oli mielestäni erittäin laadukas esitys omaperäisellä, hyvällä kappaleella ja komeasti laulettuna. Kokonaisvaikutelma ja Erikan karisma löi ällikällä. Ja luultavasti pistää Baselissa vielä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Esityksen laatu
Siinä raatien arvostelukriteerit. Eiköhän niitä pisteitä ropise ihan kivasti Erikalle. Ainakin umk:ssa oli mielestäni erittäin laadukas esitys omaperäisellä, hyvällä kappaleella ja komeasti laulettuna. Kokonaisvaikutelma ja Erikan karisma löi ällikällä. Ja luultavasti pistää Baselissa vielä paremmaksi.
Esitys on hirveän vanhanaikainen. Kaikki mikkiständin kanssa touhuaminen on nähty, mutta jossain muissa ympyröissä.
No ei yhtään vanhanaikainen, tuo biisi ei yhtään muuta krumeluuris tarvitse,Erikan karisma riittää.
Miettikääpä noita kriteereitä Käärijä vs Loreen?
Loreen voitti äänen kapasiteetilla, kaikki muut pointsit käärijälle ja miten kävi?
Ich kommen esitys näyttää aivan drag queen -esitykseltä. Asu, elkeet ja ilmeet suoraan drag-showsta.
Vierailija kirjoitti:
Ich kommen esitys näyttää aivan drag queen -esitykseltä. Asu, elkeet ja ilmeet suoraan drag-showsta.
Ja jos esitykseen lisätään vielä luvattu tankotanssi, niin hurraa!
Joka kahdeksas uskoo että Erika ei pääse edes finaaliin ja saman verran uskoo että hän voittaa euroviisut.
"Kannattaa sitten olla levittämättä lööperiä ellei viitsi edes tarkistaa faktoja ennen kuin avaa sanaisen arkkunsa."
Se kommentti olisi paikallaan esim. Trumpille. Nyt kommentoit sellaiselle, joka kyselee suhteellisen tyhjänpäiväisestä asiasta, tietääkö joku paremmin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Esityksen laatu
Umkssa oli vaan ne kuus kappaletta ja viisufinaalissa 26. Tuolla näkyy olevan aika taitavia äänenkäyttäjiä myös ainakin Puolan Justyna ja Itävallan JJ näistä mitä tähän mennessä tiedetään. Vaan näkihän sen esim. 2023 että aika alhaalle raatipisteissä jäi jotku tosi taitavat laulajat ja hyvät esitykset ja Loreenia suosittiin.
Jotenki semmonen fiilis että taas raadit tykkää kuitenkin Månsista, vaikka ainakin studioversio tosta kappaleesta on tosi geneerinen. En ymmärrä miksi Ruotsi on muutenkin saanut niin usein hyviä raatipisteitä. Toivon että yleisössä ainakin jo monet olis kyllästyneitä Månsiin ja tuohon Ruotsin taktiikkaan muutenkin että lähetetään vanhoja viisuvoittajia uudelleen.
Linkki biisiin, kiitos