Euroviisut 2025/ virallinen
Erika Viikman Suomen edustaja
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
En voi mitään, mutta tästä Ukrainan mieslaulajasta tulee jotenkin mieleen Ilmari Nurminen.
Ei voi tätä Ukrainaakaan katsoa. Ihan kamalaa vilkkumista. Pakko pitää silmiä kiinni. Kiva. Alkoi oksettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina paras tähän asti.
Jotenkin aito ja söpö.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla- niin törkeää jos putoaa 😔 Ja enhän mä voi edes äänestää tänään vaikka niin uhosin Sormet ja kaikki ulokkeet ristiin että Ukraina nähdään finaalissa!
Ei noi kyselyt tietty koko kuvaa anna, mutta kyllä nyt ihan sydän sykkyrällä jännitän täällä. Toivottavasti laulu sujuu livenä ja onhan ukrainalaisia valtavasti muissa maissa nyt, he ainakin äänestävät 😁🙏.
Ja menihän se todella hienosti!!! Voi kun nyt äänet riittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naurettava ollut järjetön kohu Erikan esiintymisasuista. Tuollahan on yhtä pienissä asuissa lähes kaikki naiset. Pienemmissäkin.
Erikahan itse sitä kohua yllåpiti
Kuvitelkaa mun tuuria. Pyöräilin sateessa kotiini ja ehdin kuin ehdinkin katsomaan bara dada bastu!
Miksei esityksen aikana voi kaiken alla olla perustiedot: Maa - Esittäjä - Laulun nimi
En tiedä katsonko sinikeltavalkoisin lasein, mutta onhan tämä KAJ paras tähän mennessä. :)
Vierailija kirjoitti:
ukrainalla usein aina kiva, mutta tästä en välitä
Siis täähän on Ukrainan paras biisi sitten Ruslanan. Aivan uskomaton sävellys, monimutkainen ja kaunis.
Oho, onko tuo Ukrainlainen nainen vai poika. Oivoi, vaikka symppaan muuten Ukrainaa niin nyt en oikein ymmärtänyt,sori.