Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Milloin yle on näyttänyt turkoosi matto lähetyksen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drag-Jouko oli vähän tyly Tommylle. Sanoi vaan Goodbye.
Australin tyypille se sanoi että sun pitää puhua mulle eikä yleisölle. On kyllä niin suomalainen.
Ei suomalaiset juontajat oo noin tylyjä.
Huono haastattelija tää Jouko.
Turkoosi matto näkyy Areenassa livenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläiset on super isänmaallista kansaa. Tässä nyt otetaan kaikki irti oman maan karnevaalisysteemeistä jotka on siellä tosi tärkeitä vanhoja perinteitä ja niitä halutaan esitellä. On kyllä tullut ihmisiä paljon kaduille.
Eipä siltä näytä tason perusteella. 😂
Viisujen väriteemakin on ransuilta, ei Sveitsiltä. Ja tämä on surjein tv-lähetys mitä olen 53 vuotisen elämäni aikana todistanut. Ekaluokkalaiset tekisi paremman ohjelman.
Miksi te sitten katsotte noita lähetyksiä, kun kaikki on väärinpäin eikä mikään kelpaa? On noloa, jäykkää, rumat asut, väärät meikit, kauheet hiukset, passiivinen yleisö, mauton käytös, huonot juontajat...., sitä ja tätä! Jos joku sattuu sanomaan jonkun väärän sanan jossain kohtaa, tai tekemään jonkun väärän ilmeen, niin heti on haukkujaiset pystyssä. Ihmeellistä porukkaa. Olen aina luullut, että viisut ovat iloinen ja hauska tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Maltan asu on? Ryppyisiä sanomalehti tolloja liimattu toppatakkiin?
Mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoko tuo tr ansu että se on puoliksi suomalainen? Ajattelinkin että on jotenkin tosi tökerö :D
Ei sanonut?
Sanoi.
Eihän sanonut. Kysyi KAJlta että hehän ovat suomalaisia.
Suotta oiot, ei tuo tajua edes suomea tällä palstalla, tarvii kääntäjän sillekin ;D mutta ei voi käyttää, koska siinä on se trans-laattori :DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläiset on super isänmaallista kansaa. Tässä nyt otetaan kaikki irti oman maan karnevaalisysteemeistä jotka on siellä tosi tärkeitä vanhoja perinteitä ja niitä halutaan esitellä. On kyllä tullut ihmisiä paljon kaduille.
Viisujen väriteemakin on ransuilta, ei Sveitsiltä. Ja tämä on surjein tv-lähetys mitä olen 53 vuotisen elämäni aikana todistanut. Ekaluokkalaiset tekisi paremman ohjelman.
No näitkö viime vuoden Malmön esityksen??
Sekin oli parempi kuin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drag-Jouko oli vähän tyly Tommylle. Sanoi vaan Goodbye.
Australin tyypille se sanoi että sun pitää puhua mulle eikä yleisölle. On kyllä niin suomalainen.
Ei suomalaiset juontajat oo noin tylyjä.
No ei, mutta suomalaiset usein on jäyhiä.
Basel näyttää hienolta kaupungilta. Sää on hyvä ja ihmisiä paljon kadulla liikkeellä.
Vähän jyräävä haastattelija tämä Jouko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te sitten katsotte noita lähetyksiä, kun kaikki on väärinpäin eikä mikään kelpaa? On noloa, jäykkää, rumat asut, väärät meikit, kauheet hiukset, passiivinen yleisö, mauton käytös, huonot juontajat...., sitä ja tätä! Jos joku sattuu sanomaan jonkun väärän sanan jossain kohtaa, tai tekemään jonkun väärän ilmeen, niin heti o
Suomalainen menee aina negan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jyräävä haastattelija tämä Jouko.
Joo näyttää haastateltavatkin menevän vähän lukkoon, kun antaa niin tylyjä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te sitten katsotte noita lähetyksiä, kun kaikki on väärinpäin eikä mikään kelpaa? On noloa, jäykkää, rumat asut, väärät meikit, kauheet hiukset, passiivinen yleisö, mauton käytös, huonot juontajat...., sitä ja tätä! Jos joku sattuu sanomaan jonkun väärän sanan jossain kohtaa, tai tekemään jonkun väärän ilmeen, niin heti o
Siksi että olen lapsesta, asti viisut katsellut ja ne kuuluu jokaiseen kevääseen olennaisena osana. Mutta taidan tosiaan jättää nämä oheislähetykset sun muut sekoilut katsomatta, riittöä kun katsoo swmifinaalit ja itse lähetyksen. On tää touhu helvetin friikiksi mennyt viisujen ympärillä. Tän pitäis tosiaan olla iloinen tapahtuma.
Red Sebastian taisi vähän ihastua tuohon Joukoon :D
Baseliin tulee arviolta 500 000 ihmistä viikon aikana eri. Porukkaa siis riittää. Tuo Jouko on varsin suosittu Drag Queen Sveitsissä. Omat showt aina loppuunmyytyjä.
Gabry Ponte on todella symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoko tuo tr ansu että se on puoliksi suomalainen? Ajattelinkin että on jotenkin tosi tökerö :D
Ei sanonut?
Sanoi.
Eihän sanonut. Kysyi KAJlta että hehän ovat suomalaisia.
Suotta oiot, ei tuo tajua edes suomea tällä palstalla, tarvii kääntäjän sillekin ;D mutta ei voi käyttää, koska siinä on se trans-laattori :DDDDD
-winner-
Sitä live streamin videoo voi kelaa taaksepäin ja kuulla kun juontaja sanoo "I'm half Finnish"
Puhuukohan ne Erikan kanssa suomea?
Mikä tuo Maltan asu on? Ryppyisiä sanomalehti tolloja liimattu toppatakkiin?