Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
14521/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJn esityksessä oli minusta huomattavasti parempi, kun tanssijat olivat vain tanssijoita ja kolmikko lauloi. Nyt takana oleva lauteilla laulaja vei kaiken huomioni ja oli kuin neljäs jäsen. 

Missä tämän näkee?

Vierailija
14522/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi haitaririffi on niin keskeisessä osassa tuossa Kaj:n biisissä ja niin selkeä kopio. Joku pieni sävelkulku voi muistuttaa toista biisiä, se sallittakoon, mutta toi on nyt vähän liikaa. Mitä järkeä? Ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kilpailut on Israelille artistin ja biisin valintaa sekä esitystä myöten selkeää poliittista propagandaa, jolla halutaan saada laaja kansainvälinen yleisö tukemaan Israelin kohtuuttomia vahvasti siviileihin, naisiin ja lapsiin kohdistettuja sotatoimia palestiinilaisia vastaan."

Ainahan viisuissa on ollut sotiin liittyvää propagandaa. Esim. Ukrainan voittobiisi 2014. 

Vierailija
14524/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää minulle tämä israel sota ja euroviisut yhtälö miksi on esim väärin jos israel voittaisi euroviisut.

Minä kyllä tiedän mutta pitäisi selittää sama parille muullekin tyypille.

Kilpailut on Israelille artistin ja biisin valintaa sekä esitystä myöten selkeää poliittista propagandaa, jolla halutaan saada laaja kansainvälinen yleisö tukemaan Israelin kohtuuttomia vahvasti siviileihin, naisiin ja lapsiin kohdistettuja sotatoimia palestiinilaisia vastaan.

Mun mielestä Israelin biisi on hyvä. Se on kaunis, laulaja on hyvä. Ei mitään muuta. Olipa kenen maan tahansa biisi niin pitäisin silti. 

Vierailija
14525/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi haitaririffi on niin keskeisessä osassa tuossa Kaj:n biisissä ja niin selkeä kopio. Joku pieni sävelkulku voi muistuttaa toista biisiä, se sallittakoon, mutta toi on nyt vähän liikaa. Mitä järkeä? Ei hyvä.

Ei järkeä ei ollut.

Vierailija
14526/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa

Vierailija
14527/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse heti kiinnittänyt huomiota, mutta joku kommentoi KAJn esityksen taustan vaihtumista & ainakin tuon lyhyen pätkän perusteella olen samaa mieltä, että se Melodifestivalenin finaaliin metsämaisema oli tunnelmaltaan aidompi kuin nyt nähtävä vuoristomaisema. Miksiköhän tuollainen muutos?

Vierailija
14528/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse heti kiinnittänyt huomiota, mutta joku kommentoi KAJn esityksen taustan vaihtumista & ainakin tuon lyhyen pätkän perusteella olen samaa mieltä, että se Melodifestivalenin finaaliin metsämaisema oli tunnelmaltaan aidompi kuin nyt nähtävä vuoristomaisema. Miksiköhän tuollainen muutos?

Miten niin suuri muutos. Menivätkö Jällivaarasta  tai Lappista hakemaan taustaa. Ei kai mitään Sveitsin maisemia.

Vierailija
14529/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suuri muutos. Menivätkö Jällivaarasta  tai Lappista hakemaan taustaa. Ei kai mitään Sveitsin maisemia.

Tarkoitin tietysti "Miksi niin suuri muutos". Ihmetyttää.

Vierailija
14530/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopioija Ruotsi sais jäädä ulos kolmen kärjestä, sitten menisi oikein.

Ei takuulla ole kuitenkaan ainut plagioija.

Tarkoitushakuisesti juuri bbb nostettiin tikun nokkaan😉.

Vierailija
14531/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Esityksen tähti on miestanssija!! Oikein innostaa veivaamaan videota uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
14532/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kiinnittänyt mitään huomiota taustaan, biisi ja esittäjät veivät mennessään.

Vierailija
14533/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pinnit helpottavat meikkausta. Eivät ole itse esityksessä.

Vierailija
14534/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Esityksen tähti on miestanssija!! Oikein innostaa veivaamaan videota uudestaan ja uudestaan.

Tämä! Sama täällä!

Vierailija
14535/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää minulle tämä israel sota ja euroviisut yhtälö miksi on esim väärin jos israel voittaisi euroviisut.

Minä kyllä tiedän mutta pitäisi selittää sama parille muullekin tyypille.

Se nyt on päähänpinttymä joillekin jotka ei asioista mitään tajua tai tiedä. Luulevat kantavansa jotain pyhimyskehää tietämättä että puolustavat juurikin sitä vihan lähdettä.

Vierailija
14536/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen saunabiisi norjalaisella vuonomaisemalla? 🤔

Vierailija
14537/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko KAJn esitys jostain nähtävissä? Tämä uusi versio, mistä se näkyy?

Vierailija
14538/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkä esityksestä instassa Euroviisujen ja KAJn omalla tilillä.

Vierailija
14539/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt pätkä Esc ig ainakin

Vierailija
14540/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopioija Ruotsi sais jäädä ulos kolmen kärjestä, sitten menisi oikein.

Ei takuulla ole kuitenkaan ainut plagioija.

Tarkoitushakuisesti juuri bbb nostettiin tikun nokkaan😉.

No ei tarvitse edes olla tarkoitushakuista. Olisihan tuo juttu tullut ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Ketju on lukittu.