Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Toi haitaririffi on niin keskeisessä osassa tuossa Kaj:n biisissä ja niin selkeä kopio. Joku pieni sävelkulku voi muistuttaa toista biisiä, se sallittakoon, mutta toi on nyt vähän liikaa. Mitä järkeä? Ei hyvä.
"Kilpailut on Israelille artistin ja biisin valintaa sekä esitystä myöten selkeää poliittista propagandaa, jolla halutaan saada laaja kansainvälinen yleisö tukemaan Israelin kohtuuttomia vahvasti siviileihin, naisiin ja lapsiin kohdistettuja sotatoimia palestiinilaisia vastaan."
Ainahan viisuissa on ollut sotiin liittyvää propagandaa. Esim. Ukrainan voittobiisi 2014.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää minulle tämä israel sota ja euroviisut yhtälö miksi on esim väärin jos israel voittaisi euroviisut.
Minä kyllä tiedän mutta pitäisi selittää sama parille muullekin tyypille.
Kilpailut on Israelille artistin ja biisin valintaa sekä esitystä myöten selkeää poliittista propagandaa, jolla halutaan saada laaja kansainvälinen yleisö tukemaan Israelin kohtuuttomia vahvasti siviileihin, naisiin ja lapsiin kohdistettuja sotatoimia palestiinilaisia vastaan.
Mun mielestä Israelin biisi on hyvä. Se on kaunis, laulaja on hyvä. Ei mitään muuta. Olipa kenen maan tahansa biisi niin pitäisin silti.
Vierailija kirjoitti:
Toi haitaririffi on niin keskeisessä osassa tuossa Kaj:n biisissä ja niin selkeä kopio. Joku pieni sävelkulku voi muistuttaa toista biisiä, se sallittakoon, mutta toi on nyt vähän liikaa. Mitä järkeä? Ei hyvä.
Ei järkeä ei ollut.
En itse heti kiinnittänyt huomiota, mutta joku kommentoi KAJn esityksen taustan vaihtumista & ainakin tuon lyhyen pätkän perusteella olen samaa mieltä, että se Melodifestivalenin finaaliin metsämaisema oli tunnelmaltaan aidompi kuin nyt nähtävä vuoristomaisema. Miksiköhän tuollainen muutos?
Vierailija kirjoitti:
En itse heti kiinnittänyt huomiota, mutta joku kommentoi KAJn esityksen taustan vaihtumista & ainakin tuon lyhyen pätkän perusteella olen samaa mieltä, että se Melodifestivalenin finaaliin metsämaisema oli tunnelmaltaan aidompi kuin nyt nähtävä vuoristomaisema. Miksiköhän tuollainen muutos?
Miten niin suuri muutos. Menivätkö Jällivaarasta tai Lappista hakemaan taustaa. Ei kai mitään Sveitsin maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin suuri muutos. Menivätkö Jällivaarasta tai Lappista hakemaan taustaa. Ei kai mitään Sveitsin maisemia.
Tarkoitin tietysti "Miksi niin suuri muutos". Ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopioija Ruotsi sais jäädä ulos kolmen kärjestä, sitten menisi oikein.
Ei takuulla ole kuitenkaan ainut plagioija.
Tarkoitushakuisesti juuri bbb nostettiin tikun nokkaan😉.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Esityksen tähti on miestanssija!! Oikein innostaa veivaamaan videota uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kiinnittänyt mitään huomiota taustaan, biisi ja esittäjät veivät mennessään.
Ne pinnit helpottavat meikkausta. Eivät ole itse esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Esityksen tähti on miestanssija!! Oikein innostaa veivaamaan videota uudestaan ja uudestaan.
Tämä! Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää minulle tämä israel sota ja euroviisut yhtälö miksi on esim väärin jos israel voittaisi euroviisut.
Minä kyllä tiedän mutta pitäisi selittää sama parille muullekin tyypille.
Se nyt on päähänpinttymä joillekin jotka ei asioista mitään tajua tai tiedä. Luulevat kantavansa jotain pyhimyskehää tietämättä että puolustavat juurikin sitä vihan lähdettä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen saunabiisi norjalaisella vuonomaisemalla? 🤔
Onko KAJn esitys jostain nähtävissä? Tämä uusi versio, mistä se näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Pätkä esityksestä instassa Euroviisujen ja KAJn omalla tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt pätkä Esc ig ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopioija Ruotsi sais jäädä ulos kolmen kärjestä, sitten menisi oikein.
Ei takuulla ole kuitenkaan ainut plagioija.
Tarkoitushakuisesti juuri bbb nostettiin tikun nokkaan😉.
No ei tarvitse edes olla tarkoitushakuista. Olisihan tuo juttu tullut ilmi ennemmin tai myöhemmin.
Missä tämän näkee?