Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
13701/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin pr-koneiston avulla tuosta kolmikosta on tullut/tehty ihan jäätäviä linssiluteita. Noitten naamat putkahtaa esiin joka paikasta, missä vähänkin sivutaan euroviisuja. Toisaalta julkisuus näyttää heille kelpaavankin.

Ei minulla vaan ole tullut yhtään enempää kuin kestään muustakaan.

Avasin iltalehden viihdeosaston sivut ja sielläkin kolme ensimmäistä kuvallista juttua on Kajsta🤣

Olen samaa mieltä, että sä oot psykiatrisen hoidon tarpeessa. Olet patologinen valehtelija ja trolli. Hanki työpaikka ja otat lääkkees.

-Wille.

No Wille on ainakin ottanut lääkkeensä ja näyttää menevän oikein hyvin.

Vierailija
13702/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pari vahvaa domina-naista kunnon karismalla varustettuna Erikan kanssa lavalle, jos tarve ylimääräisiin edes on. Eikä nuo edes söisi Erikan lavakarismaa, enemmän vain tukisivat sitä.

Domina-naisia? Jos niin kävisi, Erika menettäisi minun ääneni (voin äänestää, koska asun ulkomailla). Ei todellakaan mitään l**boilumeininkiä.

Mikäs vika lesboilumeiningissä on :) Itse innostuisin enemmän jos Erika tarjoilisi sellaista vaihteeksi.

Kiitos, mutta en tällä palstalla halua tietää mikä  kutakin seksuaalisesti kiihottaa. Eikös niitä varten ole omatkin messut, että pääsee itekin lavalle esitykseen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13703/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pari vahvaa domina-naista kunnon karismalla varustettuna Erikan kanssa lavalle, jos tarve ylimääräisiin edes on. Eikä nuo edes söisi Erikan lavakarismaa, enemmän vain tukisivat sitä.

Domina-naisia? Jos niin kävisi, Erika menettäisi minun ääneni (voin äänestää, koska asun ulkomailla). Ei todellakaan mitään l**boilumeininkiä.

Mikäs vika lesboilumeiningissä on :) Itse innostuisin enemmän jos Erika tarjoilisi sellaista vaihteeksi.

Kiitos, mutta en tällä palstalla halua tietää mikä  kutakin seksuaalisesti kiihottaa. Eikös niitä varten ole omatkin messut, että pääsee itekin lavalle esitykseen mukaan. 

Mikäs foobikko se siellä?

Vierailija
13704/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä innostuisitkin, niin tuskin lisäisi ääniä Baselissa, pikemminkin päinvastoin. Vanhoillista porukkaa on vielä paljon.

Molitva pärjäsi hyvin ainakin, että niin.

Krista Siegfrids taas ei, vaikka oli tyttöpusut ja kaikki.

Vierailija
13705/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs foobikko s

Sellainen seinäruusa vain, joka bongaa äkisti sellaiset joilla aivot on housuissa :D ja laittaa ne ojennukseen.

Vierailija
13706/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako teitä ihan oikeasti euroviisut eli esimerkiksi ne maat, jotka ovat tänään harjoitteluvuorossa? Tuntuu, että täällä puhutaan koko ajan "jostain muusta".

Vierailija
13707/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako teitä ihan oikeasti euroviisut eli esimerkiksi ne maat, jotka ovat tänään harjoitteluvuorossa? Tuntuu, että täällä puhutaan koko ajan "jostain muusta".

Ei. Kunnon viisufanit ovat karanneet keskustelemaan jonnekin ihan muualle. Täällä on vaan enää muutama jankkaaja ja viestin poistattelija.

Vierailija
13708/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kunnon viisufanit ovat karanneet keskustelemaan jonnekin ihan muualle. Täällä on vaan enää muutama jankkaaja ja viestin poistattelija.

Mikä tuossa Viisukuppilassakin on ettei ole toiminut moneen päivään?

Vierailija
13709/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melloissa KAJn esityksessä lavalla (vasemmalla) oli miestanssija joka esityksen lopussa tanssi ja viuhtoi villisti vihdalla. Siinä oli alkuvoimaa ammoisilta ajoilta, hauskaa katsottavaa. Toivottavasti tuo "alkuasukas" -tanssiosuus nähdään myös Baselissa.

Vierailija
13710/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä innostuisitkin, niin tuskin lisäisi ääniä Baselissa, pikemminkin päinvastoin. Vanhoillista porukkaa on vielä paljon.

Muunsukupuolisuus on nyt muodissa, huom.

Nyt olikin kyse "lesboilumeiningistä" lisättynä Erikan biisiin.

Vierailija
13711/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Viisukuppilassakin on ettei ole toiminut moneen päivään?

Jodelista luin, että joku bottien hyökkäys, tiedä sitten.

Vierailija
13712/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molitva pärjäsi hyv

Muistan hyvin Serbian Molitvan voiton, vedonlyönnissä voitin 400 euroa. Se pusu oli uskottava ja aito, mutta Kristan oli pelkkää teatteria/näyttämisenhalua/huomionhakuisuutta. Ihmiset vaistoavat tällaiset asiat.

Vierailija
13713/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä arvelette Ich Kommen suosiosta, jos sanoitus olisi vähän asiallisempi ja asu myös sekä esitys hieman perinteisempää tanssahtelua? Laulu muuten olisi ihan samanlainen."

Mä luulen, että ei olisi yhtä suosittu. Nuo ei-musiikilliset tekijät on auttaneet saamaan huomiota eli seksi kiinnostaa ja sitä on käytetty tässä hyväksi.

Vierailija
13714/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä arvelette Ich Kommen suosiosta, jos sanoitus olisi vähän asiallisempi ja asu myös sekä esitys hieman perinteisempää tanssahtelua? Laulu muuten olisi ihan samanlainen."

Mä luulen, että ei olisi yhtä suosittu. Nuo ei-musiikilliset tekijät on auttaneet saamaan huomiota eli seksi kiinnostaa ja sitä on käytetty tässä hyväksi.

En tiedä. Onko esitys liian hyökkäävä ja lyriikkaa alleviivaava? Olisiko ollut parasta jättää jotain katsojan/kuulijan mielikuvituksen varaan? Olisiko se silloin hukkunut muiden esitysten alle? Erikan tyylilla vähänkin saattaa olla paljon tai liian paljon. Voi olla makuasia. Hyökkäävä esitys voi vaikuttaa myös aggressiiviselta.

Vierailija
13715/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No bastu biisi onkin sanoituksen riemuvoitto, not.

Vierailija
13716/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppila jumissa just parhaaseen keskutelu aikaan. Harjoituksia vissiin jo nähty Baselissa? Yleensä seurannut viisukuppilan kautta harjoituksia, nyt en sitten ollenkaan. :(

Vierailija
13717/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molitva pärjäsi hyv

Molitva olikin sydämeen osuva, kauniin melankolinen biisi verrattuna Kristan renkutukseen.

Vierailija
13718/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon bbb floppaa kunnolla. Jos se olisi suomen tai muiden maiden biisi ketään ei kiinnostaisi. Viisujen tulevaisuuden kannalta ruotsin pitää epäonnistua nyt ja lähivuosina.

Kaupassa soi tänään ich komme ja onhan se hyvä. En yleensä pidä suomen viisuista mutta tämä nappaa. 

Vierailija
13719/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich komme on samaa lajia kuin like a Virgin Donna summerin love to love you baby fgth relax ja viisuista tuttu gina g ooh aah just a little bit eli seksi myy. 

Vierailija
13720/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No bastu biisi onkin sanoituksen riemuvoitto, not.

Siinä ei olekaan mitään provosoivaa, se tässä oli pointti.

Ketju on lukittu.