Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
13061/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika kolmosena redditin äänestyksessä! Albania ykkönen :D Mielenkiintoista nähdä tykätäänkö albaniasta myös viisufanien ulkopuolella. 

On se jännä miten ihmisten musiikkimaku voikin olla niin erilainen. En saa mitään irti Albanian kappaleesta ja toiset kovin tykkäävät. 

Albania on pärjännyt muuallakin kuin redditissä joten kyllä siitä tykätään monessa paikassa. Mä itse tykkään myös, mutta ei ole ihan mun top kolmosessa kuitenkaan.

Jäänyt kiinni myös äänestyshuijauksesta tämä Albania jossakin ja ääniä pudotettiin.

Vierailija
13062/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika kolmosena redditin äänestyksessä! Albania ykkönen :D Mielenkiintoista nähdä tykätäänkö albaniasta myös viisufanien ulkopuolella. 

On se jännä miten ihmisten musiikkimaku voikin olla niin erilainen. En saa mitään irti Albanian kappaleesta ja toiset kovin tykkäävät. 

Albania on pärjännyt muuallakin kuin redditissä joten kyllä siitä tykätään monessa paikassa. Mä itse tykkään myös, mutta ei ole ihan mun top kolmosessa kuitenkaan.

Jäänyt kiinni myös äänestyshuijauksesta tämä Albania jossakin ja ääniä pudotettiin.

EIhän se maa ollut Albania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13063/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIhän se maa ollut Albania.

Oli kyllä, viisukuppilasta luin silloin.

Vierailija
13064/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että isompi osa suomalaista odottaa ja toivoo KAJ:n voittavan, eikä Erikan. Vikmanin osallistuminen ei ole juuri viisuhuumaa nostanut. Kyllä silti uskon, että Erikankin mahdollinen menestys viisuissa kelpaa, mutta ei yhtä paljon kuin KAJ:n menestys.

Itellä tossa vaikuttaa, että Vikmanin voitto tuntui etukäteen päätetyltä, ja kappale on vähän väkinäinen viisukappale. Kun taas toi toinen mainitsemasi tuntuu aidommalta, vielä kun kukistivat vedonlyöjien ja median suosikki Månsin.

Toki nää on molemmat tän vuoden parhaimmistoa.

Vierailija
13065/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salvador Sobral  2017 on saavuttanut kaikkein suurimman pistesaaliin 758.

Paljonkopisteitä tuli kun Käärijä hävisi Loreenille?

Oliko Salvador joka keräsi säälipisteitä oletuksella että kuolee kohta? 

Luin että oli sydämensiirtoleikkaukseen menossa. Mutta ei kai tuomarit sentään sellaisen vuoksi pisteitä anna? Eivät antaneet huippupisteitä esim. 2022 Ukrainalle vaikka oli sodassa. Yleisö sen sijaan antoi. 

Sydämensiirto tehtiin ja elossa. Olen sitä mieltä että jokainen voisi pitää viisuissakin terveystietonsa omanaan. Se on reilua.

Vierailija
13066/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun tänä vuonna luin facessa, että Ranskan biisiä ei saa kritisoida, koska se kertoo hänen kuolleesta äidistään? Haloo, säälipisteitä.

Vierailija
13067/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kyllästynyt jo, Erikan biisiin taas en.

Lavaesityshän sen ratkaisee, miten Erikan käy ja uskon kyllä, että nappisuoritys tulee!

Vierailija
13068/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK:n jälkeen olin että jee, Erika on hyvä. Kun KAJ voitti mellot niin kaikki muuttui. Erikan biisi alkoi vaikuttaa liian laskelmoidulta ja kylmältä. BBB sai hyvälle tuulelle eikä siihen edes kyllästy.

Mulle ei tuota mitään vaikeuksia pitää molemmista, yhtä aikaa, ja kannustaa kumpaakin. 

Vierailija
13069/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Azerbaizan. Ei Albania.

Vierailija
13070/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun tänä vuonna luin facessa, että Ranskan biisiä ei saa kritisoida, koska se kertoo hänen kuolleesta äidistään? Haloo, säälipisteitä.

Ainahan viisuissa yritetään vedota kuulijoitten tunteisiin tavalla tai toisella. Yksi edustaja antaa haastatteluja mt-ongelmistaan ja ilkeistä kirjoituksista, toinen laulaa vaimonsa sairaudesta jne.

Vierailija
13071/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokholmassa Gälarpuistossa tullaan järjestämään 15-17.5 Bara bastu festivaali. Alueelle pystytetään kuusi saunaa, joista yksi on suuri armeijan teltta, joihin mahtuu kolmen päivän aikana yhteensä 1 000 saunojaa. On myös pukuhuoneita ja kuumia ja kylmiä suihkuja. Ohjelmassa mm. Finnkamp, DJ-keikkoja, baari, piknik-mahdollisuuksia. Tapahtuma on myös valtava KAJ-studio. ESC välierä ja finaali näytetään Mello-teltassa, johon mahtuu 400 henkilöä. 

Suuri juhla tulossa!  Nyt kannustetaan Kaj ja Erika voittoon!

Vierailija
13072/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyväkirjoitus iltalehdessä, Suomi käänsi selkänsä Erikalle.

Olenki odottanut tällaista juttua.

Kaikesta ne tekeekin kohua, sillä nyt näkyy olevan juttu siitä että Stubb oli yhteydessä Erikaan "kohukommentin" jälkeen. Mitä kohua siinä on, jos Stubb kertoo suosikikseen KAJ'n? Kai hänellä suosikkinsa saa olla. Mitä se presidentti nyt vaivautuu olemaan Erikaan yhteydessä tuollaisen takia 🙄 luulisi parempaakin tekemistä olevan

No onhan se nyt erikoista, jos PRESIDENTTI kertoo julkisesti kannustavansa toisen maan edustajaa voittoon eikä huomio oman maansa edustajaa lainkaan. Yksityisesti saa kannustaa mitä haluaa, mutta presidenttinä pitää olla diplomaattinen.

Vierailija
13073/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta ne tekeekin kohua, sillä nyt näkyy olevan juttu siitä että Stubb oli yhteydessä Erikaan "kohukommentin" jälkeen. Mitä kohua siinä on, jos Stubb kertoo suosikikseen KAJ'n? Kai hänellä suosikkinsa saa olla. Mitä se presidentti nyt vaivautuu olemaan Erikaan yhteydessä tuollaisen takia 🙄 luulisi parempaakin tekemistä olevan

No onhan se nyt erikoista, jos PRESIDENTTI kertoo julkisesti kannustavansa toisen maan edustajaa voittoon eikä huomio oman maansa edustajaa lainkaan. Yksityisesti saa kannustaa mitä haluaa, mutta presidenttinä pitää olla diplomaattinen.

Jo on saatu taas aikaan täysin turha kohu mitättömästä asiasta. 

Vierailija
13074/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen niin, että kun maiden välillä kisataan, niin omaani kannustan ja kannatan, olin edustajasta/ esiintymisestä mitä mieltä vaan. Sama pätee myös esim. jääkiekkoon, ja yleisurheiluun. En ole aina ollut niin innostunut Suomen viisuedustajasta kuin nyt, mutta ei ikinä olisi tullut mieleen ryhtyä häntä solvaamaan. Toivoin silti pelkkää hyvää. Olen ollut ihmeissäni, kun suomalaiset solvaa Suomea jopa kansainvälisissä someryhmissä, oksennushymiöitä sun muita.

Vierailija
13075/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokholmassa Gälarpuistossa tullaan järjestämään 15-17.5 Bara bastu festivaali. Alueelle pystytetään kuusi saunaa, joista yksi on suuri armeijan teltta, joihin mahtuu kolmen päivän aikana yhteensä 1 000 saunojaa. On myös pukuhuoneita ja kuumia ja kylmiä suihkuja. Ohjelmassa mm. Finnkamp, DJ-keikkoja, baari, piknik-mahdollisuuksia. Tapahtuma on myös valtava KAJ-studio. ESC välierä ja finaali näytetään Mello-teltassa, johon mahtuu 400 henkilöä. 

Suuri juhla tulossa!  Nyt kannustetaan Kaj ja Erika voittoon!

Nyt kannustetaan Kaj ja Erika voittoon? Miten nuo edes voisivat voittaa yhdessä ? 

Vierailija
13076/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pikemminkin ihmetellyt, jos Stubb olisi vastannut suosikikseen Erikan ja jättänyt KAJ'n täysin huomiotta. Se olisi ollut ihmeellistä. Stubbhan oli jo ennen mellojen voittoa kehunut kappaletta. Ja jossain päivityksessään, jossa kertoi Suomen taas olevan maailman onnellisin maa, lopetti sen jotenkin sanoihin bara bada bastu kun varmaan kirjoitti jotain saunasta. 

Vierailija
13077/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin asiat, kaksi hyvää kappaletta kilpailussa. 

Vierailija
13078/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa kohun luomista, ei Erikalla ois yhtään sen enempää suosiota ilman KAJta. Nyt vaan suurin osa suomalaisista tykästynyt KAJhin, tuskin kukaan Erikan fani on häntä hylännyt. Eihän winkkarikaan ollut viime vuonna mikään suuri kansansuosikki, vaikka voittikin UMK:n.

Vierailija
13079/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle femmalla on lopuillaan KAJ konsertti. Herregud ne on hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piti sitten Ruotsin mellot tehdä tämä vöyriläisten bändi tunnetuksi suomalaisillekin!

Vierailija
13080/26028 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tuo pakotus, että kaikkien suomalaisten pitäisi nyt muka kannustaa Erikaa. Eipä oo ennen tällaista nähty muiden artistien kohdalla, vaikka eivät olisi olleetkaan niin kovassa suosiossa. 

Ketju on lukittu.