Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisi ja esitys on aivan sysipa*ka. On niin nähty juttu... Ei mitään uutta, vaisu esiintyjä jne... tää "naisen seksuaalisuus" on jo aika kulunutta tuolla.
Ei jatkoon, tippuu ennen finaalia.
Sitä minä ajattelin.
Silti mietin jos mun ulkomaiset tutut saattaisi tykätä, ja kun meillä on eri musiikkimakuja. No eivät todellakaan, kommenttinsa olivat:
"Eww! Tacky as f**k!"
"What is this, some old stripper style show?"
"Sorry Finland I love your people as you know, but why do you have to embarrass your country with a cheap performance like this?"
"Lousy song and she (or he?) cannot sing"
"Singing voice is thin and pitch is off most of the time"
No kiva. Mun ulkomaalaiset kaverit innostuivat heti. Yksi luukuttaa kuulemma joka päivä töissä Ich Kommea kun ihastui niin siihen. Makuja on katsos erilaisia, siksi tämä kisa ylipäätään järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on poistettu lähinnä videoita. Tajuatteko nyt kuinka paljon tilaa yksi video oikeasti vie? Parin kolmen normaalin mittaisen kirjoitetun viestin verran.
ne mitään tilaa vie koska ovat pelkkiä l i n k k e j ä eikä tallennettuja tiedostoja !!!
Totta kai ne on vain linkkejä, mutta pelkkä kirjoitettu linkki riittäisi ja veisi vähemmän tilaa, kiitos.
Youtube linkki näkyy kuvana, en mä ainakaan saa sitä mitenkään pelkäksi linkiksi. Enkä ymmärrä mitä tilaa ne vie, saman verran on aina viestejä sivulla. Skrollaa alaspäin ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on poistettu lähinnä videoita. Tajuatteko nyt kuinka paljon tilaa yksi video oikeasti vie? Parin kolmen normaalin mittaisen kirjoitetun viestin verran.
ne mitään tilaa vie koska ovat pelkkiä l i n k k e j ä eikä tallennettuja tiedostoja !!!
Totta kai ne on vain linkkejä, mutta pelkkä kirjoitettu linkki riittäisi ja veisi vähemmän tilaa, kiitos.
Youtube linkki näkyy kuvana, en mä ainakaan saa sitä mitenkään pelkäksi linkiksi. Enkä ymmärrä mitä tilaa ne vie, saman verran on aina viestejä sivulla. Skrollaa alaspäin ja sillä selvä.
Ja jos niihin youtuben linkin sisältäviin viesteihin vastaa, niin aina voi poistaa sen linkin niistä sisällöistä ennen postaamista, niin kuva ei toistu seuraavassa viestissä.
Azerbaijanin viisu julkaistaan tänään kello 15.00! !!!
Vierailija kirjoitti:
Joku lataa mielestään hienon videon, toinen kommentoi sitä, kolmas kommentoi toisen kommenttia jne. Sitten meillä onkin monta samaa videota samalla sivulla eikä sivulle enää muuta mahdukaan.
Joka sivulla on ihan se tietty määrä viestejä. En ymmärrä kommenttia ettei "mahdu" - niin sitä varten aukeaa aina seuraava sivu? Selittäkää nyt mitä ihmeen "mahtumista" tässä tarvitaan?
Kansa äänesti voittajan, jolla näyttäisi olevan hyvät mahdollisuudet jopa voittoon. Oddsit ennustavat hyvää menestystä enkä ole koskaan nähnyt noin suurta innostusta yt:n reaktiovideoissa. Erika valloittaa prepartyt ja Baselin. Ja ehkä voittaa viisut! Kurja juttu, että joitakin teistä harmittaa, mutta toivotaan, että saatte Helsingin tai Tampereen viisuihin ensi vuonna mieleisenne edustajan
Erikoista että täällä suurin osa nauraisi räkäisesti Erikalle ja sen tyylille jos tulisi vastaan, viimeistään selän takana, mutta kun se sattuu olemaan tyyleineen "hui niin mahtavalla Euroviisulavalla", niin ihaillaan ja palvotaan.
Kaksinaamaista ja tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että täällä suurin osa nauraisi räkäisesti Erikalle ja sen tyylille jos tulisi vastaan, viimeistään selän takana, mutta kun se sattuu olemaan tyyleineen "hui niin mahtavalla Euroviisulavalla", niin ihaillaan ja palvotaan.
Kaksinaamaista ja tekopyhää.
Se että sinä naurat räkäisesti toisten ihmisten ulkomuodolle ja tyylille, ei tarkoita että "suurin osa" tekee sellaista. Enpä ole koskaan kokenut tarvetta arvostella ihmisiä päin naamaa tai selän takana, tänne pallolle kun mahtuu monenlaista tallaajaa. Jopa sinunlaisiasi.
Miksi Espanjalla on lähes joka vuosi puolipukeutunut nainen jolla lähinnä miestanssijat takana? Niin tänäkin vuonna ja samaa biisiä veivataan vuodesta toiseen.
Hauskaa, te täällä piehtaroitte vihassanne ja myrkytätte vain omaa mieltänne ja Erika sen kun mennä viipeltää Baselissa, ihan täpinöissään!
Hyvä Erika, voitto kotiin!
Espanja on kyllä usein ollu tosi tylsä omaan makuun ja usein tosiaan just tota samaa. Chanel vuonna 2022 oli poikkeus. Se tanssi ja lavashow oli hieno vaikka en usein tykkää ton tyylisistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos me halutaan lavalle girl poweria, seksikkyyttä ja sähäkkyyttä niin pliiiis voidaanko vielä vaihtaa Suomen Erika Vikman tähän Amerikan Erika Jayneen? 😍
50+ vuotias, karismaattinen, sensuelli, notkea ja tanssitaitoinen stara! Upeat kurvit ja pinkeä beba ikäisekseen. Vaihtaisin ja jatkoon!
Ps. Kohta Erikan kiimafani poistattaa tämänkin viestin. Kuten on kehunut toisella palstalla tekevänsä tänne laitetuille viesteillä joissa kehutaan muita artisteja ja ehdokkaina olleita.
Onko Suomi-Erika tiimeineen matkinut tämän viimevuotisen lava tyylin USA-Erikalta?!?!?
Kohta 54 vuotta täyttävä Erika on huikea lavaesiintyjä. Näyttää huomattavasti nuoremmalta kuin Erika. Miten mahdollista? Ainakaan ei ole huuli eikä poskifyllinkejä tällä naisella joka on vielä yhden aikuisen pojan äiti. Erika on ainakin aiemmin ollut Real Housewives sarjassa.
https://www.realitytea.com/wp-content/uploads/sites/6/2024/03/GettyImag…
Sunnuntaina Erika nousee oddseissa ykköseksi!
Ihanaa ihampi Erika😍🥳
Haters gonna hate, but lovers and commers have more fun!
Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Espanjalla on lähes joka vuosi puolipukeutunut nainen jolla lähinnä miestanssijat takana? Niin tänäkin vuonna ja samaa biisiä veivataan vuodesta toiseen.
Niinkö? Viimevuoden kappale oli hyvä!
Ihan kuin yksi ja sama sekopää keskustelisi itsensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota viestiä tykität ylläpidon riesaksi, kun psykoosit tulilla poistattelet muiden viestejä ja kuvittelet että vain yksi keskustelija ei pidä Suomen vedosta?
Jotenkin tuntuu, että euroviisut saa mt-ongelmaiset liikkeelle. Vai kevätkö sen tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Viimevuoden kappale oli hyvä!
Se oli mun mielestä paras. Olen sen tainnut tässäkin ketjussa jo kerran aikaisemmin sanoa.
Siitä kappaleesta muotoitu mun ja miehen viime kesän anthem, jota kuunneltiin ihan yhtenään. Mies tuli hakemaan mua viimeisenä työpäivänä ennen kesälomaa töistä ja heti kun pääsin autoon, Zorra soimaan nupit kaakossa. Nyt kun viime viikonloppuna käytiin tähän asti julkaistut esiintyjät läpi, laitettiin perään Zorra soimaan ja kyllähän se taas meni tanssiksi ja tankero-espanjaksi laulamiseksi.
Mä en vieläkään voi ymmärtää kuinka se kappale pärjäsi niin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se keskusteleekin. Riehuu aina pari tuntia kerrallaan, sitten katoaa hetkeksi ja lopulta palaa järkyttymään kun modet on siivonnut ketjusta sen yksinpuhelun pois. Ei siitä kannata välittää, vaan ohittaa kaikki viestit.