Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Alussa Ich Komme jätti kylmäksi, mutta nyt uudestaan kuunnellessa olen alkanut tykkäämään enemmän. Viimeiset ~45sek ovat tosi hyviä. Alku ei ole vieläkään ihan niin tarttuva kuin haluaisin mutta kokonaisuudessaan kappale erottuu kivasti muista kilpailijoista. Tänä vuonna on paljon melankolisempaa jumputusta, tämä on piristävämpi.
No minä en ainakaan käy "aukomassa" kenenkään videoihin. Ja pidän todella outona, että oman maan edustajaa käydään haukkumassa siellä sun täällä. Mutta meitä on moneksi.
Olikohan se joku enne kun sanoin jo aiemmin että kun Joel tajuaisi jättää bändin ja alkaa soolouralle. Ja kävi niin. Kyllä mä jo aiemmin katsoin että ihan kuin Joel ja Niko ei tulisi kovin hyvin toimeen tai jotain. En silti uskonut että noin olisi oikeesti käynyt. Enemmän uskoin koko bändin hajoamiseen. Yllätyksenä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Alussa Ich Komme jätti kylmäksi, mutta nyt uudestaan kuunnellessa olen alkanut tykkäämään enemmän. Viimeiset ~45sek ovat tosi hyviä. Alku ei ole vieläkään ihan niin tarttuva kuin haluaisin mutta kokonaisuudessaan kappale erottuu kivasti muista kilpailijoista. Tänä vuonna on paljon melankolisempaa jumputusta, tämä on piristävämpi.
Esityksen alkua ollaan muuttamassa Baseliin, joten ainakin se voi piristää kappaleen alkuosaa. Se oli Erikan itsensäkin mielestä liian staattinen.
Vierailija kirjoitti:
Pietarsaaresta myös lähdössä sauna Basel. Olen ymmärtänyt. Se on mainosta noille firmoille.
Kaikki kunnia Vöyrille että siellä ihan kaikki ovat lähteneet mukaan innolla. Myös tiedotus kunnan taholta on ollut ajantasaista ja kiitettävää. Ei ole mikään nukahtanut pikkukunta vaan vireä, nuorekas ja aikaansa seuraava. Tarttuivat heti iloisesti tilaisuuteen kun sellainen kohdalle osui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietarsaaresta myös lähdössä sauna Basel. Olen ymmärtänyt. Se on mainosta noille firmoille.
Kaikki kunnia Vöyrille että siellä ihan kaikki ovat lähteneet mukaan innolla. Myös tiedotus kunnan taholta on ollut ajantasaista ja kiitettävää. Ei ole mikään nukahtanut pikkukunta vaan vireä, nuorekas ja aikaansa seuraava. Tarttuivat heti iloisesti tilaisuuteen kun sellainen kohdalle osui.
Kunnanjohtaja ei enää muuta ehdi tekemäänkään kuin lobbaamaan noita. Vantaalaiset aikanaan hermostuivat jo kaupungin Käärijälle antamasta ilmaisesta vuokraedusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwiblogsin William ja Deban rankkasivat youtubessa pohjoismaiden edustajat ja molemmilla oli Suomi ykkösenä. Näkevät, että Erika voi hyvinkin voittaa. William vertasi Erikan lavapreesensiä Freddie Mercuryyn :)
Huomasin ja kommentoinkin siihen videoon, että en voi uskoa että rankkasitte Suomen ykköseksi pohjoismaista ja että luulin teillä olevan vähän parempi maku. Tuo vertaus on kyllä aikamoinen läppä.
Joo, huomasin että kommentoit. Pissit sitten omiin muroihin. Eräs tuttu mies sanoi muuten minulle tuon saman Mercury- vertauksen. Ja onhan Erikalla asennetta. Ei kai sitä voi kieltää.
Miten niin omiin muroihin? Ei ole pakko kannattaa oman maan edustajaa, jos ei pidä kappaleesta ja esityksestä.
Ei ole pakko pitää, mutta olisi syytä olla asiallinen ja jopa ylpeä silloin kun tulee kehuja ulkomaita myöten. Jotain isänmaallisuutta nyt sentään kehiin, aikuiset ihmiset.
Jos Erika voittaa viisut, aiotteko haukkua häntä ympäri nettiä seuraavan vuoden ajan?
Vöyri on niin pieni paikkakunta Vantaaseen verrattuna, että tuskin siellä kukaan uskaltaa/kehtaa nousta vastarintaan kun on kyse panostamisesta viisuihin.
Täällä kun on välillä puhuttu noista muista ESC-ryhmistä, niin valitan nyt tänne kun en muuallekaan kehtaa. FB:n suurimmassa Euroviisuryhmässä joku nimensä perusteella suomalainen spämmii KAJ-juttuja ja häntä on pyydetty jo vähentämään/hillitsemään juttujaan, koska alkaa olla jo huonoa mainosta ärsyttävyyden takia. Ei aio lopettaa kuulemma. Liekö sama kirjoittaja sekoilee sitten täälläkin, mistä sitä tietää. Hirveä myötähäpeä iski.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on välillä puhuttu noista muista ESC-ryhmistä, niin valitan nyt tänne kun en muuallekaan kehtaa. FB:n suurimmassa Euroviisuryhmässä joku nimensä perusteella suomalainen spämmii KAJ-juttuja ja häntä on pyydetty jo vähentämään/hillitsemään juttujaan, koska alkaa olla jo huonoa mainosta ärsyttävyyden takia. Ei aio lopettaa kuulemma. Liekö sama kirjoittaja sekoilee sitten täälläkin, mistä sitä tietää. Hirveä myötähäpeä iski.
Tiedän ketä tarkoitat. Itsekin olen siellä ryhmässä ja käyn monta kertaa päivässä. Minuakin alkoi ärsyttää sen henkilön jatkuva KAJ-tuputus, vaikka siis itsekin kannatan Ruotsia ja toivon todella heille viisuvoittoa. Tuo ihme tuputus kuitenkin ärsyttää, ja kun hän niitä oddseja mainostaa jatkuvasti. Voisi vähän hillitä sitä fanitustaan, kyllä kaikki tietää kuka KAJ on ja että se johtaa vedonlyöntiä ja on yksi ennakkosuosikeista, ei sitä tarvitse muille koko ajan mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwiblogsin William ja Deban rankkasivat youtubessa pohjoismaiden edustajat ja molemmilla oli Suomi ykkösenä. Näkevät, että Erika voi hyvinkin voittaa. William vertasi Erikan lavapreesensiä Freddie Mercuryyn :)
Huomasin ja kommentoinkin siihen videoon, että en voi uskoa että rankkasitte Suomen ykköseksi pohjoismaista ja että luulin teillä olevan vähän parempi maku. Tuo vertaus on kyllä aikamoinen läppä.
Joo, huomasin että kommentoit. Pissit sitten omiin muroihin. Eräs tuttu mies sanoi muuten minulle tuon saman Mercury- vertauksen. Ja onhan Erikalla asennetta. Ei kai sitä voi kieltää.
Miten niin omiin muroihin? Ei ole pakko kannattaa oman maan edustajaa, jos ei pidä kappaleesta
Teoreettinen kysymys. Ei voi toteutua. Olisin erittäin pettynyt viisuihin.
Fanaattiset fanit vaikuttaa olevan pahimpia kaikista, oli fanituksen kohde kuka tai mikä tahansa. Jalkapallo, jääkiekko, euroviisut, mikä vaan voi sekoittaa pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnanjohtaja ei enää muuta ehdi tekemäänkään kuin lobbaamaan noita. Vantaalaiset aikanaan hermostuivat jo kaupungin Käärijälle antamasta ilmaisesta vuokraedusta.
Annetaan nyt Vöyrin hoitaa asiansa ihan itse haluamallaan tavalla. Jokin aika sitten oli uutisissa, että kunta joutui palkkaamaan tiedotusvastaavan, kun media- ym. hässäkkä alkoi ja toimittajia pyöri joka nurkalla. Eiköhän kunnanjohtaja ehdi muutakin.
No, Pohjanmaalla yleensäkin ollaan yritteliäitä ja tartutaan toimeen (en ole Pohjanmaalta!). Tottakai tämä tilanne nyt hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla. Jokainenhan tekisi niin.
Pohjanmaan ruotsinkieliset kunnat ovat vauraita ja varakkaita, onhan niillä millä mällätä.
Vierailija kirjoitti:
Fanaattiset fanit vaikuttaa olevan pahimpia kaikista, oli fanituksen kohde kuka tai mikä tahansa. Jalkapallo, jääkiekko, euroviisut, mikä vaan voi sekoittaa pään.
Onneksi oma elämä ei ole riippuvainen urheilusta, euroviisuista eikä varsinkaan somesta. Tuntuu toi loanheitto noilla foorumeilla välillä olevan aikamoista, en viitsisi tuollaista edes lukea. Yhtään some-tiliä ei mulla ole eikä tule.
Pahintä spämmääminen on Youtuben livelähetyksissä, joissa on chatti. Onneksi spämmääjät voi nykyään piilottaa, jos heidän viestejään ei halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaan ruotsinkieliset kunnat ovat vauraita ja varakkaita, onhan niillä millä mällätä.
Jospa ovat ihan itse tehneet jotain hyvinvointinsa eteen? Jos nyt käytetään esimerkkinä Vöyriä, niin siellä työpaikkaomavaraisuus on korkea ja yrityskirjo laaja. Kuten sanottu, Pohjanmaalla yritteliäisyyttä riittää. Siellä ilmeisesti tehdään asioita, eikä vain maata sohvalla. Ei se raha puussa kasva sielläkään.
Mulle aina särähtää korvaan nää heitot "varakkaista ruotsinkielisistä". Heistä iso osa työskentelee mm. maataloudessa viljelijöinä. Mistähän ne tomaatit meidän ruokapöytään mahtaakaan tulla...? Ja miettikää nyt vaikka saariston ja rannikkoseudun kalastajia. Enpä usko, että se elämä nyt kovin ylellistä on.
Varakkaita on suomenkielisissäkin vaikka kuinka. Jos joku omalla elämäntyöllään on rahansa ansainnut niin se hänelle suotakoon.
Sori, ei nyt yhtään liity ketjun aiheeseen. Hypätkää yli jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ketä tarkoitat. Itsekin olen siellä ryhmässä ja käyn monta kertaa päivässä. Minuakin alkoi ärsyttää sen henkilön jatkuva KAJ-tuputus, vaikka siis itsekin kannatan Ruotsia ja toivon todella heille viisuvoittoa. Tuo ihme tuputus kuitenkin ärsyttää, ja kun hän niitä oddseja mainostaa jatkuvasti. Voisi vähän hillitä sitä fanitustaan, kyllä kaikki tietää kuka KAJ on ja
Ei se kyllä mua haitta mitenkään vaikka miten spämmäis jotakuta. Ajattelen vain että on innoissaan ja rajotin pois päältä, mutta antaa palaa vaan.
Haukkuminen ärsyttää mutta liika ilakointi ei. Ihmiset ärsyyntyy aika herkästi vähän kaikesta nykyään :D
Puhut eri asiasta. Ilakointi on ilakointia, mutta spämmääminen on tahallinen pyrkimys häiritä tai tuhota keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma elämä ei ole riippuvainen urheilusta, euroviisuista eikä varsinkaan somesta. Tuntuu toi loanheitto noilla foorumeilla välillä olevan aikamoista, en viitsisi tuollaista edes lukea. Yhtään some-tiliä ei mulla ole eikä tule.
Ei ole minullakaan some-tilejä, ei ig:tä, Tarkemmin ajateltuna niitä ei tarvita mihinkään, koska oikea elämä on muualla. Eikä minua kiinnosta muiden elämä, koska somessa se on lähes kaikilla feikattua. Nähdään vain se mitä siellä näytetään ja uskotaan että se on totta - hah. Tämä on ainoa palsta jossa kirjoittelen.
Jos bc laittaa avoimeen hakuun laulajan etsinnän että siihen halutaan että on kaksi laulajaa niin voisin hakea. Oon kyllä huono laulamaan enkuksi mutta ei se mitään.