Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flamenco versio on myös hyvä BBB taipuu moneen muotoon. Minua huvittaa nuo pettyneet Erika fanit, jotka nyt ovat alkaneet täälläkin jankkaamaan ja vähättelemään Ruotsin viisuedustuskappaletta. Nuo ressukat eivät ymmärrä musiikista sen enempää kuin, että musiikkia soitetaan ja sitä kuunnellaan. Netissä on vaikka kuinka monta muusikkoa, laulunopettajaa jne. jotka kehuvat BBB'tä. Viimeisimpänä tänään latasi reagointivideon BBB'stä myös tunnettu musiikinopettaja Mike. ( The Muser Resulute MTR)
Teidän jankutuksenne ei laske KAJ'n suosiota. Päinvastoin se vain nostaa sitä.
Luuletko t
Ei ole täällä kauheasti hehkutettu Georgian viisukappaletta. Klassisen kaunis, tyylikäs laulu.2
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt, että pitääkö Erika tietoisesti hieman etäisyyttä KAJ'n kanssa? Kaikkihan pyrkivät nyt tekemään yhteismateriaalia, koska yhtyeeseen liittyvät julkaisut saa kolminkertaisesti näkyvyyttä muihin artisteihin nähden.
Ainakaan Erikaa ei voida syyttää KAJ'n varjolla mainostamisesta. Ja hän on taas promoamassa itseään ihan muualla kuin faneille somessa (Berliinissä). Euroviisufanit on jo suosikkinsa valinneet niin mitäpä sitä kilpailemaan sillä areenalla, nyt tarvitsee vakuuttaa sata miljoonaa viisukatsojaa ja juryt.
Euroviisut ei ole Saksassa läheskään samanlaisessa suosiossa kuin vaikkapa Suomessa. Siitä huolimatta Saksa on suuria maksajia. Katsojaluvut on ihan toista luokkaa kuin meillä, vaikka asukkaita on moninkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tuollainen promokäynti oikeasti toisi lisää ääniä Suomesta vaikka Ranskan laulajalle?
Ei lainkaan yleisöääniä. Tavikset tekevät äänestyspäätökset esitysten perusteella äänestysiltana. Johonkin satunnaisiin juryjen jäseniin sillä voidaan ehkä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flamenco versio on myös hyvä BBB taipuu moneen muotoon. Minua huvittaa nuo pettyneet Erika fanit, jotka nyt ovat alkaneet täälläkin jankkaamaan ja vähättelemään Ruotsin viisuedustuskappaletta. Nuo ressukat eivät ymmärrä musiikista sen enempää kuin, että musiikkia soitetaan ja sitä kuunnellaan. Netissä on vaikka kuinka monta muusikkoa, laulunopettajaa jne. jotka kehuvat BBB'tä. Viimeisimpänä tänään latasi reagointivideon BBB'stä myös tunnettu musiikinopettaja Mike. ( The Muser Resulute MTR)
Teidän jankutuksenne ei laske KAJ'n suosiota. Päinvastoin se vain nostaa sitä.<
Georgiasta:
Venäjämieliseksi kutsuttu laulaja laulaa vapaudesta kovaa vauhtia venäläismielistyvän maan edustajana. Kappale, joka lähetetään viisuihin viimeisenä vuonna ennen vetäytymistä poliittisista syistä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Raju oli reaktio Lordiin ja Käärijäänkiin. Minusta on hauskaa, että viisuissa on särmää. Kunnon karnevaalit! Tykkään myös monipuolisuudesta: räväkästä menosta, balladeista, huumorihumpista...Erityisen hienoa on, kun tehdään jotain ihan uudenlaista. Ja siinä Suomi on ollut hyvä.
Onhan Erikan kappale ihan omassa luokassaan. En ole ikinä kuullut samanlaista tai mitään sinne päinkään. Niin hyvässä kuin pahassa.
Olen ollut niin innoissani sekä Loordista että Käärijästä että kaikki "rajut reaktiot" ja muut haukkumiset jäivät kokonaan huomaamatta. Ja näin sen pitäisi mennäkin eikä jäädä märehtimään jokaista poikkipuolista kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raju oli reaktio Lordiin ja Käärijäänkiin. Minusta on hauskaa, että viisuissa on särmää. Kunnon karnevaalit! Tykkään myös monipuolisuudesta: räväkästä menosta, balladeista, huumorihumpista...Erityisen hienoa on, kun tehdään jotain ihan uudenlaista. Ja siinä Suomi on ollut hyvä.
Joo mutta ihmisten solvaus, haukkuminen ja lyttäämineen todella rumalla tavalla ei kuulu iloiseen karnevaaliin.
Ihmisten mielipiteitä ei tarvitse suurennella ja liioitella. Jos joku ei tykkää samasta kuin minä, niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ihmisten solvaus, haukkuminen ja lyttäämineen todella rumalla tavalla ei kuulu iloiseen karnevaaliin.
Parasta on että nämä samat kirjoittajat hehkuttavat kuinka positiivisia ja hyväkäytöksisiä KAJ'n jäsenet ovat ja kuinka iloinen ja positiivinen hyvänmielenkappale Bara Bada Bastu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään! Se on kamalaa ja välillä ihan uskomatonta. Tarkoitin viestilläni sitä, että se ei tiedä välttämättä menestymisen kannalta huonoa, jos reaktio on raju ja jakaa mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten mielipiteitä ei tarvitse suurennella ja liioitella. Jos joku ei tykkää samasta kuin minä, niin mitä sitten?
Ei ole kyse vaan eri mielipiteistä ja tiedät sen vallan hyvin. Täällä lytätään välillä Erikaa jopa hänen kehonsa muodon perusteella, ei siksi että kappale tai esitys eivät ole omaan makuun. Minä ainakin annan ylänuolen jokaiselle asiallisesti perustellulle kommentille, jossa kerrotaan miksi Ich Komme ei ole oma suosikki. Vaikka olenkin ns. Erika-fani.
Löysin muutaman hyvän kappaleen kun katsoin esiintyjät . Täytyy myöntää että meidän esitys on melkeinpä huonoin .
Vierailija kirjoitti:
Saara Aaltoa lyötiin ja lyödään säälittä vieläkin. Mm. suomalaiset toimittajat ovat osallistuneet tähän touhuun ilman häpeän häivääkään.
Meidän keskustelukulttuurissa ja yhteiskunnallisessa ilmapiirissä on jotain ihan vinksallaan. Yltiöindividualismi valloillaan, "mulla on oikeus", "mä haluun, mä saan, mä voin",.... Empatian puute ja kanssaihmisten kunnioituksen puute näkyy niin monessa asiassa.
Itsellä jo ikää sen verran, että ole nähnyt toisenlaisetkin ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse vaan eri mielipiteistä ja tiedät sen vallan hyvin. Täällä lytätään välillä Erikaa jopa hänen kehonsa muodon perusteella, ei siksi että kappale tai esitys eivät ole omaan makuun.
Jaa, jotkut poistattavat täältä jopa kaikki asialliset kehut muiden maiden edustajia (esim. Malta, Itävalta, Tsekki) kohtaan. Sellaiset missä ei ole mainittukaan Erikaa. Vain Erikan kehut jätetään ja syytetään kaikkien viestien poistattamisesta Kaj-faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täällä kauheasti hehkutettu Georgian viisukappaletta. Klassisen kaunis, tyylikäs laulu.2
Georgia on yksi omista suosikeistani tälle vuodelle. Kirjoitin siitä varmaan pari viikkoa sitten viestin, joka oli täysin asiallinen eikä sisältänyt sanaakaan muista esiintyjistä. Yllätys, yllätys, tämä viesti poistatettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on että nämä samat kirjoittajat hehkuttavat kuinka positiivisia ja hyväkäytöksisiä KAJ'n jäsenet ovat ja kuinka iloinen ja positiivinen hyvänmielenkappale Bara Bada Bastu on.
No sinähän et sitä tiedä, onko kyseessä samat vai ihan eri kirjoittajat. Älä nyt viitsi oikeesti! Ihan tarpeeksi jo näitä palstahäiriköitä täällä, jotka kylvävät eripuraa puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän jankutuksenne ei laske
Georgiasta:
Venäjämieliseksi kutsuttu laulaja laulaa vapaudesta kovaa vauhtia venäläismielistyvän maan edustajana. Kappale, joka lähetetään viisuihin viimeisenä vuonna ennen vetäytymistä poliittisista syistä. Ei jatkoon.
No en nyt tiedä kuinka venäjämielinen laulaja on jos on julkisesti jopa pyytänyt anteeksi Georgian valtion toimia Venäjän tukemiseksi Ukrainaan hyökkäyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos se KAJ on kerran niin ylitsevoittamattoman hyvä ja mahtava ja lahjakas ja upea, miksi Bara Bada Bastun kehuminen ilman, että sivulauseessa haukkuu Erikaa, tuntuu olevan täysin mahdotonta?
Luulisi, että täysin eeppisen upea karismaattinen hittibändi ei tarvitsisi toisten mollausta avukseen...
Noh, ilmeisesti jotkut täällä näkevät he kilpakumppaneina Suomen kannalta, vaikka toinen edustaa Ruotsia. Ei oikein ymmärretä että Ruotsi on Suomelle kilpailija samalla tavalla kuin muutkin maat, nyt vaan yritetään vastakkainasettelua Kaj'n ja Erikan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse vaan eri mielipiteistä ja tiedät sen vallan hyvin. Täällä lytätään välillä Erikaa jopa hänen kehonsa muodon perusteella, ei siksi että kappale tai esitys eivät ole omaan makuun.
Just näin. Eikä Erikan saamaa viharyöppyä voi verrata täysin Käärijän tai Windowsmanin saamiin haukkumisiin. Niissä haukuttiin aina pääsääntöisesti kappaletta ja esitystä, Erikan kohdalla haukutaan ihmistä ja hänen edustamaansa sukupuolta. Hauskasti nuo haukkujat tosin allekirjoittavat samalla sen, että Erikan kaltaiselle artistille on tilausta näyttämään, että jokainen saa olla oma itsensä. Jos tuo sanoma ei olisi tarpeellinen, haukkujat keskittyisivät kritisoimaan kappaletta ja esitystä, ei esiintyjää ja hänen kehoaan sukupuolittuneella vihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin eurovision fans -ryhmässä se on aika häntäpäässä porukan rankingeissa.
Tommy Cash sanoi hyvin yhdessä haastattelussa, että nämä Euroviisu-ystävyydet on pelkkää promoa.