Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Sanremon ekan illan suosikkini: Elodie- Dementicarsi alle 7, Rkomi- Il ritmo delle cose sekä Joan Thiele- Eco.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kuulin tän Ruotsin karsinnoissa olevan biisin ekaa kertaa. Tää on tosi hyvä!
Voittaako Ruotsi taas?
Tuolla rasittavalla renkutuksella? Ei todellakaan.
Melodifestivaalin finaali on vasta 8.3., ei vielä ole varmuutta Ruotsin edustajasta. Tosin kovasti voittoa povattu Måns "viisuvoittaja" Zelmerlöwille.
Vuonna 2019 Ruotsia edustanut John Lundvik on kai myös vahvoilla uusia voittonsa, mutta paljonhan on vielä näkemättä ja kuulematta. Finaaliin on vajaa kuukausi aikaa.
San Remossa on niin hyviä biisejä. Ensimmäisen illan top5 ei kyllä mua miellyttänyt. Itse tykkäsin Kolorsista, Clarasta ja mikä sen yhden tytön nimi oli.. Sarah Toscano.
Paavi San Remossa :D:D Mitä vielä!
Miksi puuttuu vaihtoehto: ei kiinnosta ?
Vierailija kirjoitti:
San Remossa on niin hyviä biisejä. Ensimmäisen illan top5 ei kyllä mua miellyttänyt. Itse tykkäsin Kolorsista, Clarasta ja mikä sen yhden tytön nimi oli.. Sarah Toscano.
Toivottavasti tulossa kunnon raatirynk ku viemään Månsin pisteitä. Tärkeintä ei ole voittaminen, vaan se ettei Måns voita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä geenin nuo italialaiset saa syntyessään kun ovat niin tyylikkäitä aina. Niin kaduilla kuin esiintyessään.
Rooman oli aikoinaan maailman keskus joten ovat saaneet geenipooliinsa vaihtelua mikä lisää terveyttä ja kauneutta ihmisissä.
Italiasta ei luultavasti löydy viisuvoittajaa tänä vuonna, mutta monta hyvää kisaajaa kuitenkin. Tasaisempi laatu tällä kertaa muttei yhtä suurta suosikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulossa kunnon raatirynk ku viemään Månsin pisteitä. Tärkeintä ei ole voittaminen, vaan se ettei Måns voita.
Ranskalta voi odottaa raatityrkkyä, hyvä laulaja. Ovat olleet niin lähellä voittoa tällä taktiikalla tässä parikin kertaa niin jos nyt on heikko vuosi ja heillä paras balladi niin hyvin voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Malta on hyvä. Toki alun vaatetus vähän ahdistava. Malta taitaa kuulua niihin, joita äänestetään paljon?
Malta on floppaillut myös huolella, ei ole automaattinen jatkoonmenijä kuten Ukraina ja Ruotsi vaikka.
Mutta eiköhän tämä saa finaalipaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
achille lauro on myös kuulemma vahvoilla, tässäpä muuntautumskykyinen hemmo
viimeksi oli stripper biisissä ratsailla viisuissa
Siis se Stripper on mun guilty pleasure 😆. Enpä uskois samaksi kaveriksi tänä vuonna 😳.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Malta on hyvä. Toki alun vaatetus vähän ahdistava. Malta taitaa kuulua niihin, joita äänestetään paljon?
Malta on floppaillut myös huolella, ei ole automaattinen jatkoonmenijä kuten Ukraina ja Ruotsi vaikka.
Malta tekee siitä biisistä uudistetun version. Miksi sitä nyt sanotaankaan.. revamp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Esimerkiksi Destiny jos olisi ollut Ruotsin ehdokas olisi ollut juryjen ykkönen.
Tänään palasin 2021 viisuvuoden esityksiin pitkästä aikaa kun muistin että top10ssä oli monta hyvää. Tuo Maltan Destiny ei kyllä edelleenkään toiminut mulle ollenkaan ja ihmettelen sen korkeaa sijoitusta :D
Vierailija kirjoitti:
Tänään palasin 2021 viisuvuoden esityksiin pitkästä aikaa kun muistin että top10ssä oli monta hyvää. Tuo Maltan Destiny ei kyllä edelleenkään toiminut mulle ollenkaan ja ihmettelen sen korkeaa sijoitusta :D
Maltalla oli tuona vuonna vähän epämääräiset jauhot pussissa, vissiin keinotekoisesti vaikuttivat vedonlyöntikertoimeen ja muutenkin överisti promosivat laulajaansa, mikä ei sitten korkeimpiin sijoituksiin heijastunut. Osasi kuitenkin laulaa niin ei totaalisesti flopannutkaan, vaikka näytti tosi pettyneeltä.
Tämän vuoden tyttö on herttaisemman oloinen.
Iso-Britannian strategia kiinnostelee myös koska huhut on naisista koostuvan kantribändin olevan se valinta, mikä olisi mielenkiintoista ja epätyypillistä briteille. Tää bändi harmonisoi hyvin niin ehkä menivät laulutaito edellä mikä on hyvä strategia parin huonon laulannan jälkeen.
Kantri usein myös menestyy aika kivasti viisuissa vaikkei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malta tekee siitä biisistä uudistetun version. Miksi sitä nyt sanotaankaan.. revamp?
Joo revamp. Voi sitä vähän tiivistää kunhan eivät kauheasti muuta. Se on jo nyt aika tarttuva ilman shokkiefektiäkin.
Sanremo lemppari oli mulle se kitaraa soittava nainen, menevä biisi muttei varmaan mahdollisuuksia. Achille Laurolla olisi karismaa ja kokemusta ja olemus on kiinnostava. Ehkä biisikin tässä avautuu.
Mihin aikaan ja mistä voi tänään katsoa tuota Sanremoa?
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan ja mistä voi tänään katsoa tuota Sanremoa?
Klo 21.40 eli noin tunnin päästä alkaa. Katsoa voi RAIn eli paikallisen YLEn sivuilta:
Sanremossa on noussut ainakin italialaisten suosikiksi Simone Cristicchin "Quando sarai piccola" missä on vähän samanlaista tematiikkaa kuin Viivin Ainassa. Videota on katsottu muutamassa tunnissa lähes miljoona kertaa. Videon suosio ei johdu ainakaan laulajan komeudesta, vaan aivan jostain muusta.