Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Sama juttu tuo Venäjän hyökkäyssota. Tuntuu että ihmiset vihaa kaikkia venäläisiä vaikka ne ihan tavalliset kansalaiset on syyttömiä sotaan. Sama homma israelin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Israelin euroviisu edustaja on kuitenkin syytön siihen että hänen maansa harjoittaa kansanmurhaa.
No mutta voishan se valita toisenlaisen biisin kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin euroviisu edustaja on kuitenkin syytön siihen että hänen maansa harjoittaa kansanmurhaa.
No mutta voishan se valita toisenlaisen biisin kuin nyt.
Minä en tiedä biisistä muuta kuin sen että se oli tylsä. Kun kuuntelin. Muusta en ymmärtänyt hölkäsen pöläystä.
Jos olen rehellinen niin silloin kun Erika voitti umk niin ajattelin että voittaa euroviisut. Kun oli vedonlyönnissäkin pitkään toisena. Mutta silloin en vielä tiennyt KAJN olemassaolosta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tuo Venäjän hyökkäyssota. Tuntuu että ihmiset vihaa kaikkia venäläisiä vaikka ne ihan tavalliset kansalaiset on syyttömiä sotaan. Sama homma israelin suhteen.
Tähän syyllistyn itsekin ja yritän parantaa tapani. Euroviisuissa en anna poliitiikan häiritä tai vaikuttaa mielipiteeseeni. Aidosti tykkäsin Kalush Orchestrasta ja äänestin sitä vain musiikillisista syistä. Tämän vuoden Ukraina ei nappaa yhtään.
Haluaisin Euroviisuihin takaisin myös Turkit ja Unkarit, jopa itänaapurin. Ihan vain musiikillisista syistä. Itänaapuri tosin alkaa nyt järjestää omat kisat. Tai siis tuo takaisin vanhan kilpailun. Tavallisille ihmisille varmasti iloinen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Erika eu tule voittamaan euroviisuja ha ehkä ei pääse edes finaaliin.
Mulla on lähes joka vuosi toi että josko Suomi taas voittaisi. Kunnes kuuntelen muiden maiden biisit yms. Ja alan ajatella realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän syyllistyn itsekin ja yritän parantaa tapani. Euroviisuissa en anna poliitiikan häiritä tai vaikuttaa mielipiteeseeni. Aidosti tykkäsin Kalush Orchestrasta ja äänestin sitä vain musiikillisista syistä. Tämän vuoden Ukraina ei nappaa yhtään.
Haluaisin Euroviisuihin takaisin myös Turkit ja Unkarit, jopa itänaapurin. Ihan vain musiikillisista syistä. Itänaapuri tosin alkaa nyt järjestää omat kisat. Tai siis tuo takaisin vanhan kilpailun. Tavallisille ihmisille varmasti iloinen uutinen.
Kalush Orchestra ja heidän biisi oli hyvä. Tykkäsin myös. Mutta en tiedä voittivatko oikeista syistä. Muistaakseni sotaa ei ollut kestänyt silloin vielä kauaa. Olen ajatellut voittivatkohan he ns sympatiaäänillä. Itsekin olen syyllistynyt tuohon että halveksin koko Venäjää vaikka niin ei saisi tehdä. Koitan myös ajatella paremmalla tavalla. Syy on kuitenkin vain Vladimir Putinissa ja hänen miehissään. Kumpa sota loppuisi.
Alkaa tuntua siltä että Erikasta oltiin kiinnostuneempia silloin kuin kajsta ei tiedetty vielä mitään. Nyt se on toisinpäin. Kajsta ollaan kiinnostuneita ja Erika on jäänyt varjoon.
Turkki lähti Euroviisuista muistaakseni sen tähden, että Euroviisut ovat muuttuneet sateenkaariväen kisoiksi. Tuskin palaavat ainakaan lähiaikoina.
Myös täällä Keski-Pohjanmaan rannikolla katujen nimet molemmilla kielillä. Junissahan kuluttavat kaikilla kolmella kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. Viisut on nykyään täyttä paskaa joten siellä täysi paska voi menestyä. Poliittinen irvokas tapahtuma.
Siis mit vit. Viisuthan on nykyään joku 100x viihdyttävämpi tapahtuma kuin vaikka 20-30 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Turkki lähti Euroviisuista muistaakseni sen tähden, että Euroviisut ovat muuttuneet sateenkaariväen kisoiksi. Tuskin palaavat ainakaan lähiaikoina.
Ymmärrän tuon kannan. Menevät varmaan mieluummin niihin Putten Intervision-kisoihin. Ai että mua kiinnostaisi nähdä ne, mutta eihän niitä voi tässä maailmantilanteessa hyvällä omallatunnolla katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Silti en ymmärrä miten se hyödyttää Palestiinalaisia jos joku maa tai maat vetäytyisi euroviisuista. Mitä se auttaa heidän tilanteeseen?
Siten, ettei Israel voi käyttää Euroviisuja ja niiden valtavaa yleisöä oman poliittisen propagandansa levittämiseen. Johan se viime vuonna nähtiin, miten valtavan yleisömäärän saivat puolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti en ymmärrä miten se hyödyttää Palestiinalaisia jos joku maa tai maat vetäytyisi euroviisuista. Mitä se auttaa heidän tilanteeseen?
Siten, ettei Israel voi käyttää Euroviisuja ja niiden valtavaa yleisöä oman poliittisen propagandansa levittämiseen. Johan se viime vuonna nähtiin, miten valtavan yleisömäärän saivat puolelleen.
Niinno joo. Nyt tajuan. Ongelma on vaan se että uskon aika helposti asiat. Eli periaatteessa mulle voi sanoa mitä vaan. Liian hyväuskoinen tosin ei saisi olla. Ei ole hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska kappaleesta tykättiin.
No joo aloin jo orientoitua tän vuoden viisuihin ja innostua muutamista esiintyjistä, mutta viimeisimmät iskut muistuttaa taas millaisen hirviövaltion annetaan osallistua kilpailuun. Taitaa sittenkin jäädä viisut katsomatta ja äänet antamatta, en halua olla tukemassa kansanmurhaa millään tavalla.
En kyllä edes muista miksi Käärijä oli siellä. Oliko esiintymässä? Taisi olla niin että hänen piti antaa Suomen pisteet mutta kieltäytyi.
Viekää noi Israel juttunne muualla, niille on varmaan oma paikkansa.
Silti joutuvat sitä vihaa kohtaamaan. Siitäkin taisi tulla jonkun sortin p*skamyrsky kun Käärijä ja israelin viisuedustaja oli samalla videolla joku 10 sekuntia. Viime vuonna. Ja se israelin viisuedustaja sai buuauksia kun esiintyi. Jossain taidettiin sanoa ettei ne vaan kuuluneet kotikatsomoihin.