Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Harmittaa kun en päässyt Kulttuurikasarmille seuraamaan tätä, oli jo täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klaran studioversio on tosi hyvä ja hän on sympaattinen laulaja, mutta tuo live-esitys oli huono, laulu ei oikein edes kuulunut kunnolla.
Semissä oli parempi. Nyt oli tosi hengästynyt ja laulu jäi taustanauhan varjoon :(
Joo valitettavasti joku esityksessä oli pielessä. Semissä paljon parempi.
Onpas mitään sanomattomia kaikki estykset...Suomikarsinnoissa enemmän särmää. Ruotsalaiset pelaa niin varman päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klaran studioversio on tosi hyvä ja hän on sympaattinen laulaja, mutta tuo live-esitys oli huono, laulu ei oikein edes kuulunut kunnolla.
Semissä oli parempi. Nyt oli tosi hengästynyt ja laulu jäi taustanauhan varjoon :(
Joo valitettavasti joku esityksessä oli pielessä. Semissä paljon parempi.
Jännitys? Biisissä ei kyllä ollut mitään voittaja-ainesta.
Kuulostiko jostakin scarletin kertosäe battle beastilta? hyvä ja erilainen muihin verrattuna joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
mä tykkään scarletista
Samma här.
Melloissa ihan hyviä laulajia, mutta miks biisit tuntuu niin tylsiltä??
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkiä ja tylsiä nää väliselostukset ja artistihaastattelut aivan turhia.
Paljon vauhdikkaamminhan nuo artistien vaihdot menee kuin useimmissa muissa maissa, Suomen UMK mukaan lukien.
Laulaako nuo playbackinä? Tämä nahkabeibe ainakin lakkasi laulamasta, mutta ääni kuului edelleen.
Se cowgirl-esityskin pisti epäilemään.
Jotenkin söpöä kun heiluttelevat noita ilmapalloja :D
Olen saman ikäinen kuin tuo Maja, mutta en omaa tuollaista vyötäröä :( Olen pullukka
Vierailija kirjoitti:
Melloissa ihan hyviä laulajia, mutta miks biisit tuntuu niin tylsiltä??
Ruotsalaisten maku on tylsä.
Jollain hauska kommentti YLEn chatissa, että ihan sama kuka/ketkä valitaan, kunhan laulaa ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöä kun heiluttelevat noita ilmapalloja :D
Joo niin on 😁
Joku sanoi, että yleensä 8. kilpailija voittaa, eli onko se kaikkien yllätykseksi sittenkin Hush Hush?