Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein onnekkaita olemme Suomi tulee olemaan sijalla 10-15 ja ihan sama mitä vedonlyönti kertoo nyt. Mitään "Lordeja" ei tällä kertaa tule tapahtumaan.
Minua ei ainakaan rehellisesti sanottuna kiinnosta yhtään tänä vuonna millä sijalla Suomi on. Kun ei biisi sytytä yhtään eikä sen esittäjä. Tsempit vaan Erikalle, mutta minä keskityn tänä vuonna etsimään suosikkia muiden maiden edustajista. Onneksi näyttäisi löytyvän hyviä biisejä.
Joo, samaa mieltä. Suomi on valitettavasti tällä kertaa mun listan häntäpäässä :D monet sanoo että tänä vuonna on huono taso yleisesti, mutta itse olen kyllä löytänyt jo useamman hyvän kappaleen ja artistin muutoinkin. Eiköhän näistä tule hyvät viisut vaikka ei oman maan kappale tällä kertaa kiinnostakaan.
Ja tää antifanitus pitää kertoa meille muille miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niinpä :D ja näiden samojen mielestä Erikalla ei vastaavasti varmaan voi olla faneja/botteja jotka luukuttaisi tota sen biisiä 24/7. Erikan kuuntelut on heidän mielestä varmaan "aitoja" ja kaikkien muiden hyvin menestyneiden artistien/kappaleiden kuuntelut enimmä
Niinpä, näiden mielestä vain Erikan kuuntelut ja fanitukset ovat aitoja :D Kaikilla muilla artisteilla ja faneilla on joku kampanja menossa.
Erikalla aika vähän kuukausittaisia kuuntelijoita Ich Komme kuunteluihin nähden, pieni porukka epätoivoissaan luukuttaa 24/7 pitääkseen Erikan edes jotenkin mukana listoilla.
Kuuntelijoita on sentään melkein miljoona eli aika paljon suomalaislaulajalle. Biisikin julkaistiin ainakin kuukausi sitten?
Parodiaa noista BBB heittereistä.
Eurovision redditin mukaan Itävallan lavastusta on tekemässä sama ihminen, joka oli mukana viime vuonna Irlannin Bambie thugin esityksen suunnittelussa. Kyllä tuo tässä vaiheessa aika hyvältä vaikuttaa, kun tiedetään että JJ osaa myös laulaa.
Ihan turhaan yritätte poistattaa Niko ja Joel viestejä.
Ovat olleet euroviisuissa liittyvät siis euroviisuihin.
Joku täällä sanoi kerran että täällä saa puhua entisistä ja nykyisistä euroviisu edustajista.
Joten nyt niitä valoja päälle ja jäitä hattuun.
"Ja tää antifanitus pitää kertoa meille muille miksi?"
Jotku on sitä mieltä ettei viisuja voi katsoa eikä niistä voi nauttia, jos oman maan kappale ei kiinnosta. Itse olen täysin eri mieltä. Viime vuonnakin Windows95manin esitystä haukuttiin ja kauhisteltiin ympäri palstoja ja somea. Ei siinä mitään uutta ole, että oman maan kappaleesta ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein onnekkaita olemme Suomi tulee olemaan sijalla 10-15 ja ihan sama mitä vedonlyönti kertoo nyt. Mitään "Lordeja" ei tällä kertaa tule tapahtumaan.
Minua ei ainakaan rehellisesti sanottuna kiinnosta yhtään tänä vuonna millä sijalla Suomi on. Kun ei biisi sytytä yhtään eikä sen esittäjä. Tsempit vaan Erikalle, mutta minä keskityn tänä vuonna etsimään suosikkia muiden maiden edustajista. Onneksi näyttäisi löytyvän hyviä biisejä.
Joo, samaa mieltä. Suomi on valitettavasti tällä kertaa mun listan häntäpäässä :D monet sanoo että tänä vuonna on huono taso yleisesti, mutta itse olen kyllä löytänyt jo useamman hyvän kappaleen ja artistin muutoinkin. Eiköhän näistä tule hyvät viisut vaikka ei oman maan kappale tällä kertaa kiinnostakaan.
Sama juttu. Onneksi nyt alkaa tuntua, että on joka tapauksessa tulossa hyvät viisut, vaikka ei oman maan edustus nappaa :)
Vierailija kirjoitti:
MIELI Kriisipuhelin antaa kertaluonteista keskusteluapua 24 tuntia vuorokaudessa numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.
Jätän tän mahdollisuuden edelleenkin niille joilla on todella epätoivoinen tilanne tai ihmisille jotka ovat itsarin partaalla.
Mulla ei asiat niin pahasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja tää antifanitus pitää kertoa meille muille miksi?
Miksei asiasta saisi puhua? Kai täällä saa muidenkin maiden biiseistä tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Eurovision redditin mukaan Itävallan lavastusta on tekemässä sama ihminen, joka oli mukana viime vuonna Irlannin Bambie thugin esityksen suunnittelussa. Kyllä tuo tässä vaiheessa aika hyvältä vaikuttaa, kun tiedetään että JJ osaa myös laulaa.
Sama tyyppi oli myös UMK:n lavastuksia tekemässä tänä vuonna. Onnistui minusta ihan hyvin. Paitsi Neean esitys oli kyllä jotenkin laimea lavastuksen osalta.
Joelista ja Nikosta saa puhua myös.
Liittyvät euroviisuihin.
Olipa hellyyttävää aamun uutisissa katsoa kun Kaj:n kotikunnassa lapset opettelivat viisutanssia. Olivat niin innoissaan. Viimeksi Käärijä sai aikaan samanlaista. Musiikki tuo yhteen kaikenikäiset.
Euroviisutko ei ole lastenohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin Kaj Spotifyn estolistalle, ettei tartte väkisin kuunnella, tän ketjun pakotus jo ihan tarpeeksi.
Minä kuuntelin väkisin Månsin Revolutionin kaksi kertaa ja ei se siitä paremmaksi tullut. Tyypillistä "ihan hyvää perinteistä ruotsalaista" keskivertopoppia. Miksi sen pitäisi voittaa, ainako pitää olla sitä tuttua ja turvallista millä ennenkin on menty.
Liialliset disliket on myös kiusaamista.
Jos Kaj voittaa mellot, näkisin että heillä hyvät mahdollisuudet sijoittua top5 yleisöäänissä. Positiivisia reaktiovideoita bastuun monilla ulkomaalaisilla ja kehuvat, että erottuu positiivisella tavalla.
Jos Kaj voittaa Ruotsissa niin voittaa takuulla ainakin Erikan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hellyyttävää aamun uutisissa katsoa kun Kaj:n kotikunnassa lapset opettelivat viisutanssia. Olivat niin innoissaan. Viimeksi Käärijä sai aikaan samanlaista. Musiikki tuo yhteen kaikenikäiset.
Se, että lapset katsovat viisuja, ei tarkoita että se olisi lasten ohjelma. Viisuja ei edelleenkään tehdä lapsille tai lapsia huomioon ottaen. Sitähän nimenomaan kauhisteltiin, että lapset laulovat Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
"Ja tää antifanitus pitää kertoa meille muille miksi?"
Jotku on sitä mieltä ettei viisuja voi katsoa eikä niistä voi nauttia, jos oman maan kappale ei kiinnosta. Itse olen täysin eri mieltä. Viime vuonnakin Windows95manin esitystä haukuttiin ja kauhisteltiin ympäri palstoja ja somea. Ei siinä mitään uutta ole, että oman maan kappaleesta ei ole kiinnostunut.
Se oli hauska pläjäys! Pidin. En ota muutenkaan viisuja kovin raskaasti.
Sauna on monille eksoottista, varsinkin kun kaikki eivät edes ymmärrä mitä lavalla tapahtuu. Mieluummin vien saunaa maailmalle kuin sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että lapset katsovat viisuja, ei tarkoita että se olisi lasten ohjelma. Viisuja ei edelleenkään tehdä lapsille tai lapsia huomioon ottaen. Sitähän nimenomaan kauhisteltiin, että lapset laulovat Käärijää.
No en tiedä. Ainakin Melloissa otetaan huomioon lapsetkin. Äänestyksessä heillä on ne ikäluokat ja nuorin äänestysikäluokka on 3-9-vuotiaat. äänestystuloksista siis näkee mitä minkäkin ikäiset ihmiset ovat äänestäneet.
Kuuntelijoita on sentään melkein miljoona eli aika paljon suomalaislaulajalle. Biisikin julkaistiin ainakin kuukausi sitten?