Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
4281/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottakaa lapsenne Erikalta!

Vierailija
4282/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä palstalla voi huokaista helpotuksesta.

Ajattelin mennä joksikin ajaksi hullujenhuoneelle miettimään kuka oikein olen.

En pysty lähtemään heti mutta sitten kun pystyn.

En kuitenkaan ikinä pysty ajattelemaan muualla sitä asiaa.

Se lienee ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai rakastanut "liikaakin" sellainen heijastuu yliseksuaalisuutena aikuisiällä,  etenkin vanhempia miehiä kohtaan. Tiedän erään tapauksen.

Erika Vikman.

Vierailija
4284/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs nyt on kun kukaan ei poista mun viestejä?

Ennen se on ollut suorastaan välttämättömyys.

Oletkohan nyt taas ihan selvinpäin? Se hoito vois olla sinulle hyvä vaihtoehto, ihan kaikella kunnioituksella toista ihmistä kohtaan. Toivottavasti saat apua. 

Vierailija
4285/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy (maailmanrauhan takia) Erikan jättäytyä pois Viisuista ja käydä äkkiä iskemässä yks vanhempi pappa eli Trumppi tuolta rapakon takaa pois höpisemästä.

Kiitos etukäteen, Erika.

-winner-

Vierailija
4286/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen se on ollut suorastaan välttämättömyys.

Oletkohan nyt taas ihan selvinpäin? Se hoito vois olla sinulle hyvä vaihtoehto, ihan kaikella kunnioituksella toista ihmistä kohtaan. Toivottavasti saat apua. 

Mihin apua tarvin?

Siihenkö ettei mua olla koskaan tähän maailmaan haluttu syntyväksi.

Niin olen nyt tulkinnut enkä voi olla väärässä.

Vierailija
4287/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Melloista ollaan mieltä? Kivasti toivottivat suomalaiset katsojat tervetulleiksi alussa!

Vierailija
4288/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen se on ollut suorastaan välttämättömyys

Niin millä perusteella?

Mä oon just eilen saanut tietää olevani ei toivottu äpärälapsi tai niin itse olen tulkinnut.

Niin mun tässä siis pitää saada apua???

"saanut tietää" ="niin itse olen tulkinnut"?? 

Niin.

Harvoin olen väärässä.

Vierailija
4289/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetäänkö euroviisuja todella vieläkin??

Vierailija
4290/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

scarlet paras melloissa

Vierailija
4291/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tuon Alankomaiden biisin nyt uudelleen, ja tuli tietystä kohtaa elokuva Blood Diamond -elokuva mieleen jo ensi kuuntelulla, nyt kuulosti miltei samalta, vaikkei Claude taida samalta alueelta ollakaan kotoisin. Hyvän mielen musalla aina pärjää, ja samoin kyllä ranskan kielelläkin saa extra ääniä. Jos Bara Bada Bastu valitaan edustamaan Ruotsia, saattaa olla heidän haastajansa, tosin pliisumpi, myöskään laulutaidosta ei vielä livenä tietoa. Ja Serbian miehen biisi oli tylsä, mutta kuuntelin senkin.

Nyt Saksa katselmuksessa (osalla Mellot, itse odotan Ruotsin finaalia, mutta sanottava Saksasta, että huonoin näkemäni kansallinen livefinaali koskaan, biisit jo etukäteen kuunneltu, ja todella huonoja kaikki). Ilmeisesti Saksan kansa ja kaikki levy-yhtiöt yhteistyössä haluavat päästä eroon Stefan Raabista, mikään muu ajatus ei tällä etukäteismainonnalla tue tätä biisivalikoimaa. Ja näistä jollain muka voitetaan euroviisut? Viimeinen sija taattu.

Vierailija
4292/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

scarlet paras melloissa

Ai ne pääkallomaskeeratut?

Vierailija
4293/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänköhän Arja Saijonmaa myös Mellojen finaalissa?

Vierailija
4294/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneillään Saksan ESC ja kolme esiintynyt. Minun suosikkini BENJAMIN, muut ovat tähänasti kelvottomia, katsotaan miten jatkuu. Suora lähetys Saksan TVssä.  Nyt tulee kai hardrokkia.

Sitten en saa kontaktia Portugalin valintoihin. Onko joku kuulolla miten siellä sujuu. Minun suosikkini on JOSH. Muuta en tälle illalle ole ottanut, mutta saattaa muuttua vielä.

Kukaan ei käyt UMK 2025 keskustelussa Kaksplussalla.

Vierailija
4295/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tuon Alankomaiden biisin nyt uudelleen, ja tuli tietystä kohtaa elokuva Blood Diamond -elokuva mieleen jo ensi kuuntelulla, nyt kuulosti miltei samalta, vaikkei Claude taida samalta alueelta ollakaan kotoisin. Hyvän mielen musalla aina pärjää, ja samoin kyllä ranskan kielelläkin saa extra ääniä. Jos Bara Bada Bastu valitaan edustamaan Ruotsia, saattaa olla heidän haastajansa, tosin pliisumpi, myöskään laulutaidosta ei vielä livenä tietoa. Ja Serbian miehen biisi oli tylsä, mutta kuuntelin senkin.

Nyt Saksa katselmuksessa (osalla Mellot, itse odotan Ruotsin finaalia, mutta sanottava Saksasta, että huonoin näkemäni kansallinen livefinaali koskaan, biisit jo etukäteen kuunneltu, ja todella huonoja kaikki). Ilmeisesti Saksan kansa ja kaikki levy-yhtiöt yhteistyössä haluavat päästä eroon Stefan Raabista, mikään muu ajatus ei tällä etukäteismainonnalla tue tätä biisivalikoimaa. Ja näistä jollain muka voitetaan euroviisut? Viimei

Olet aivan oikeassa, upporikas Raab vetää kuin kivirekeä. Ei ole biiseistä mihinkään. Hyi mitä rokkia.

Oisko sulla vinkkiä Portugalin biiseihin, tai miten Josh on sijoittunut? Niillä on eri aika kaks tuntia myöhässä.

Vierailija
4296/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin biisistä bastu, ulkomaalaiset muistaa yksi, kaksi,kolme sauna. ja se jo riittää hauska ja sopii kesäiltaan järven rannalla.  Lavastus ja asut olivat myös hauskoja. Antti Litja tuli mieleen.

Vierailija
4297/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan Feuerschwanz ei enää ime, on Lordista katsottunan lasten lapsi.

Vierailija
4298/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Melloista ollaan mieltä? Kivasti toivottivat suomalaiset katsojat tervetulleiksi alussa!

Se oli kiva juttu! Eiköhän siellä tiedetä että suomalaisetkin seuraavat nyt Melloja. 

Vierailija
4299/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålands pannkaka show

Vierailija
4300/26028 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo Victoria Silvstedt yhä nätti ja hyvävartaloinen, ja on viisikymppinen. :)

Ketju on lukittu.