Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
4181/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä, että on Pre-Paid kortteja olemassa kännykkään? Ostaa ruotsalaisen kortin kännykkään. Itsekin olen matkustaessa ostanut matkakohdemaan pre-paid kortin ja vaihtanut sen kännykkään, kun Elisa operaattorin roaming ei ole pelittänyt Elisan vakuutteluista huolimatta. Tais olla sille Eurovision Fans ketjuissa siitä Ruotsin matka uhoamisesta.

Siellä on vaan suomalaisilla niin paljon riitaa meneillä muitten kanssa, etten jaksannut seurata enää sitä sivua vaan pistin sen estoon.

Helpompaa vaan käyttää VPN:ää eikä tarvii matkustaa Ruotsiin asti.

Täysin epäisänmaallista ja muutenkin olen kaiken sorttista huijaamista vastaan, ovat Ruotsin edustajia, ei tee mitenkään ihkua, että huudetaan sauna bastu.

Eiköhän ruotsalaisilla ole käytössä vpn:n tunnistavat laitteet.

Vierailija
4182/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te siinä Erikassa näette?

Eihän se ole edes seksikäs.

Sabina Särkkä on seksikkäämpi.

Sabina euroviisuihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaj tuskin voittaa edes ruotsissa. Sitä äänestää ne jotka ovat muuttaneet suomesta ruotsiin. Niitä on paljon. Måns voittaa.

Täysin on unohdettu, että Ruotsin finaalissa on toinenkin menestynyt laulaja, John Lundvik, melkein Euroviisuvoittaja vuodelta 2019, jolloin menetti voiton Duncan Laurencelle. Itse en hänelle lämmennyt silloin enkä nytkään, mutta ihmettelen vaan, kun vaikuttaa, että on aivan unohdettu.

Duncanhan ei riistänyt voitto Johnilta, vaan Macedonian Tamaralta. Pisteiden laskussa kävi suorassa lähetyksessä virhe, minkä vuoksi Ruotsi oli muka tuomariston ykkönen ja jännitti Duncanin kanssa pisteitä lopussa. Oikeasti siinä piti olla Tamaran. Ärsyttää hänen puolestaan, ettei saanut tähtihetkeään tällaisen mokan takia. 

Duncan muutenkin jännä voittaja koska ei ollut tuomarist

Ehkä parempi niin, sillä olihan se Johnillekin vaan lopulta silminnähden aivan valtava pettymys, kun odotti tulevansa julistetuksi voittajaksi, mutta saikin niin vähän yleisöääniä, että voiton sijaan tippuikin tulostaulukossa roimasti alaspäin.

Vierailija
4184/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäävät kiinni asettavat  itsensä koko maailman naurettaviksi

Vierailija
4185/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoli-ilmoitusko tästä yhdestä täytyy kohta tehdä?

Joku ilmoitus pitää tehdä myös susta jos koet ilmoituksen syyksi normaalin sananvapaus lain mukaisen puhumisen ja mielipiteet.

Sun ainoa tarkoitus on viedä mun mielipiteet multa pois.

Jos ihminen ei osaa/halua puhua muuta kuin itsestään, niin ehkä kannattaa poistua tästä ketjusta ja aloittaa ihan ikioma ketju, jossa kerrot itsestäsi ja mielipiteistäsi. Tää on väärä ketju, valitettavasti.

Vierailija
4186/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoli-ilmoitusko tästä yhdestä täytyy kohta tehdä?

Joku ilmoitus pitää tehdä myös susta jos koet ilmoituksen syyksi normaalin sananvapaus lain mukaisen puhumisen ja mielipiteet.

Sun ainoa tarkoitus on viedä mun mielipiteet multa pois.

Jos ihminen ei osaa/halua puhua muuta kuin itsestään, niin ehkä kannattaa poistua tästä ketjusta ja aloittaa ihan ikioma ketju, jossa kerrot itsestäsi ja mielipiteistäsi. Tää on väärä ketju, valitettavasti.

Eikö täällä saanutkaan kertoa euroviisuihin liittyviä mielipiteitä?

Erika liittyy euroviisuihin samoin Joel.

Niin kovin mielelläni kuin olisinkin Joel mutta valitettavasti en ole.

Vierailija
4187/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisessa viisuparodiassa Bastusta on tullut Skadad av en kaktus  😂

Vierailija
4188/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ois ollu kyllä hauskempi. Voi KAJ, miksette keksineet :D

Vierailija
4189/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on Erikan fani ketju. Alanuolta tulee jos arvostelet. Biisi on keskinkertainen ja Erika tyylitön. Takamus piiloon. En tykkää siitäkään kun miehet esiintyy ilman paitaa vaikkei miesten rintoja kai seksualisoida. Ihmiset vois pukeutua asiallisesti. Enkä ole mikään av mamma.

Vai ei seksualisoida? Et ole tainnut törmätä yhteenkään Käärijä-faniin...

Vierailija
4190/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Hmmm. Mielestäni ei oikein kasva mihinkään.

Ja inhoan kun biisissä on jotain "lallal laa lal lal laa"-kohtia. Ihan kuin ei keksitä sanoja niihin.

Ei mene omiin suosikkeihin. Keskitason lallatus, vaikka olisikin kaunis tarina takana.

Katsoin nyt tuon zemmerlovin biisin revolution. Hienohan se esitys on (heti ekalla kerralla huomasin kohdan alussa miley curyksen wrecking ballista) oli lyhyt kohta,mutta jäin miettimään "missä olen kuullut tämän".

Esitys hieno. En sitä kiistä. Ja kaikki hienot loput etc tarkkaan suunniteltu. Ns. Siis loppuun sellainen nostatus 

Toisen kuuntelun jälkeen. Niin. Edelleen esitys hieno (mitä ne tekee muuten melloissa soundille,kun aina me kuulostaa paremmilta laulajilta kuin muilla mailla? Kaikua?nauhoja?).

Niin siis esitys hieno,mutta itse biisi ei kovin erityinen. En siis kuuntelemalla kuuntelisi.

Vierailija
4191/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ois ollu kyllä hauskempi. Voi KAJ, miksette keksineet :D

? En ymmärrä. Vaikka luin sitä pakkoruotsia monta vuotta

Vierailija
4192/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Italian kappaleen musiikkivideo muuten tuo mieleen Michael Jacksonin Black Or White -videon... 

Vierailija
4193/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa nyt moni suomalainen ihan oikeasti ei lähtisi mihinkään äänestyspelleilyyn noiden Mellojen kanssa nyt. Annetaan Ruotsin tehdä itse päätöksensä, jooko? Ärsyttäisi meitäkin jos ruotsalaiset puuttuisi UMK-äänestykseen jonkun ruotsalaisen ehdokkaan takia. Tämä kisa ei kuulu meille vaikka KAJta ymmärrettävästi moni haluaisi tukea!

Ei kuulu UMK:kaan ulkomaalaisille, mutta niin vaan sekaantuvat Suomen edustajan valintaan.

Meinaatko kansainvälisiä raateja vai mitä tällä? Ne on mukana kyllä ihan tarkoituksella.

Vierailija
4194/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka olisikin ulkomaiset viisufanit äänestäneet YLE sovelluksella, niin ei ainakaan syynä ollut se että omanmaalainen edustaja piti saada. Näyttää kyllä tosi huonolta jos Suomi sekaantuu Melloihin KAJn takia sen jälkeen, kun jätettiin Loreen taktisesti pisteittä.

Vierailija
4195/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa nyt moni suomalainen ihan oikeasti ei lähtisi mihinkään äänestyspelleilyyn noiden Mellojen kanssa nyt. Annetaan Ruotsin tehdä itse päätöksensä, jooko? Ärsyttäisi meitäkin jos ruotsalaiset puuttuisi UMK-äänestykseen jonkun ruotsalaisen ehdokkaan takia. Tämä kisa ei kuulu meille vaikka KAJta ymmärrettävästi moni haluaisi tukea!

Ei kuulu UMK:kaan ulkomaalaisille, mutta niin vaan sekaantuvat Suomen edustajan valintaan.

Meinaatko kansainvälisiä raateja vai mitä tällä? Ne on mukana kyllä ihan tarkoituksella.

Ei, vaan sitä, että ulkomaalaiset äänestää suosikkejaan UMK sovelluksella.

Miten muka?

Siihenhän tarvii rekisteröityä.

Muistaakseni piti oikein tunnistautua Suomi.fi tai jollain pankkitunnuksilla tms 

Vai oliko se areenaan. No kamala huuto siitä oli joka tapauksessa siitä rekisteröitymisestä.

Joo. Ei kiinnosta niin paljoa,että lähtisin äänestämään.

Jos ne lähettää mansin niin saadaan pitää edes sauna meillä. Luulevat vielä,että ruotsalainen keksintö maailmalla.

Vierailija
4196/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sitä, että ulkomaalaiset äänestää suosikkejaan UMK sovelluksella.

Miten muka?

Siihenhän tarvii rekisteröi

Ei tarvinnut muuta kuin sähköpostin, näytin täällä kahdelle ulkomaalaiselle kuinka sinne rekisteröidytään. Ulkomailta sai ihan luvan kanssa äänestää kerran ilmaiseksi eli ei siinä silloin ole mitään luvatonta. Ja minä toki suomalainen vaikka olenkin yli 23 vuotta ulkomailla asunut. 

Vierailija
4197/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka olisikin ulkomaiset viisufanit äänestäneet YLE sovelluksella, niin ei ainakaan syynä ollut se että omanmaalainen edustaja piti saada. Näyttää kyllä tosi huonolta jos Suomi sekaantuu Melloihin KAJn takia sen jälkeen, kun jätettiin Loreen taktisesti pisteittä.

Taktisesti pisteittä, joopa joo.

Vierailija
4198/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä on sanonut mulle että täällä on hyväksyttyä puhua entisistä ja nykyisistä euroviisu ehdokkaista.

Vierailija
4199/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että "Olen suomalainen" -kappaleen alkuperäisesittäjä, italialainen Toto Cutugno, on aikoinaan voittanut viisut? Vuonna 1992. 

1992 voitti Irlannin Linda Martin (Johnny Loganin) kappaleella Why Me? Muistan koska olin 9, katsoin viisuja (ja nauhoitin VHS:lle) ja suutuin kun oli niin tyhmä voittaja 😁.

Siis sry, Toto voitti vuonna 1990!

1990 oli hieno vuosi, tää on voittajan lisäksi klassikko. Vaikka kuinka yritän tuon 45 sekuntia kestävän alkusoiton aikana valmistautua siihen mitä sieltä tulee, niin silti en ole valmis 😅.

Persoonallinen biisi ja tyylikkäät leidit - tuossa meneekin hyvä

Kestosuosikkejani! Tämän kohdallahan kävi niin, että tekniikka petti: taustanauha ei lähtenyt pyörimään heti ensimmäisellä yrittämällä, joutuivat pitämään tauon ja yrittää sitten uudelleen, jolloin onnistui. Varmaan aika stressaavaa laulajille. Tämä kaksikko on edelleen iskussa, vuosi pari sitten olivat mukana Benidorm Festissa, mutta eivät silloin päässeet jatkoon.

Vierailija
4200/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvinnut muuta kuin sähköpostin, näytin täällä kahdelle ulkomaalaiselle kuinka sinne rekisteröidytään. Ulkomailta sai ihan luvan kanssa äänestää kerran ilmaiseksi eli ei siinä silloin ole mitään luvatonta. Ja minä toki suomalainen vaikka olenkin yli 23 vuotta ulkomailla asunut. "

Eikö muka?

Sitten se oli areenaan. Koska siitä oli kamala huuto,kun piti rekisteröityä. Mä ainakin johonkin ylen sovellukseen jouduin rekisteröitymään pankkitunnuksilla.

Ja yle ei edes näy ulkomailla vpn:llä. Paitsi eu:n alueella.

No itseäni ei kiinnosta niin paljoa. En ole edes seurannut viisuja reiluun viikkoon, kun maailmalla ollut tärkeämpiä tapahtumia.

Ketju on lukittu.