Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
4161/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on Erikan fani ketju. Alanuolta tulee jos arvostelet. Biisi on keskinkertainen ja Erika tyylitön. Takamus piiloon. En tykkää siitäkään kun miehet esiintyy ilman paitaa vaikkei miesten rintoja kai seksualisoida. Ihmiset vois pukeutua asiallisesti. Enkä ole mikään av mamma.

Vierailija
4162/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalla kai käsittääkseni rooli tuossa esiintymisessä. Eikö Vikman ole ihan tavallinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi menestyy viisuissa, itse asiassa voittaa ne. Mutta voitto ei tule ei Erikan kanssa, vaan Kajn!

Vierailija
4164/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj tuskin voittaa edes ruotsissa. Sitä äänestää ne jotka ovat muuttaneet suomesta ruotsiin. Niitä on paljon. Måns voittaa.

Vierailija
4165/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi menestyy viisuissa, itse asiassa voittaa ne. Mutta voitto ei tule ei Erikan kanssa, vaan Kajn!

Ei Kaj ole Suomen edustaja millään tapaa, vain lampaat menee tohon mukaan.

Vierailija
4166/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj tuskin voittaa edes ruotsissa. Sitä äänestää ne jotka ovat muuttaneet suomesta ruotsiin. Niitä on paljon. Måns voittaa.

Täysin on unohdettu, että Ruotsin finaalissa on toinenkin menestynyt laulaja, John Lundvik, melkein Euroviisuvoittaja vuodelta 2019, jolloin menetti voiton Duncan Laurencelle. Itse en hänelle lämmennyt silloin enkä nytkään, mutta ihmettelen vaan, kun vaikuttaa, että on aivan unohdettu.

Vierailija
4167/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi eniten ihmettelemäni voittaja on ollut se Israelin Netta, kappale Toy. Miten on mahdollista, että se voitti?! Oliko sen vuoden taso ihan surkea vai? En katsonut viisuja silloin. 

Toy on Euroviisuhistorian viihdyttävimpiä kappaleita, aivan huikea ilon tuoja! Jaksan vieläkin kuunnella, monet voittobiisit ovat jo unohtuneet.

Vierailija
4168/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut kenenkään julkaisseen videota  itsestään laulamassa San Marinon edustuskappaletta, mutta hyvä heitto. Tästä tulee jännä viisukevät.

Vierailija
4169/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenenkään, että lähtisi Ruotsiin ja mitä se ees hyödyttäisi, kun on suomalainen liittymä. Taidatpa puhella omiasi nyt taas.

Vierailija
4170/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että on Pre-Paid kortteja olemassa kännykkään? Ostaa ruotsalaisen kortin kännykkään. Itsekin olen matkustaessa ostanut matkakohdemaan pre-paid kortin ja vaihtanut sen kännykkään, kun Elisa operaattorin roaming ei ole pelittänyt Elisan vakuutteluista huolimatta. Tais olla sille Eurovision Fans ketjuissa siitä Ruotsin matka uhoamisesta.

Siellä on vaan suomalaisilla niin paljon riitaa meneillä muitten kanssa, etten jaksannut seurata enää sitä sivua vaan pistin sen estoon.

Vierailija
4171/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä, että on Pre-Paid kortteja olemassa kännykkään? Ostaa ruotsalaisen kortin kännykkään. Itsekin olen matkustaessa ostanut matkakohdemaan pre-paid kortin ja vaihtanut sen kännykkään, kun Elisa operaattorin roaming ei ole pelittänyt Elisan vakuutteluista huolimatta. Tais olla sille Eurovision Fans ketjuissa siitä Ruotsin matka uhoamisesta.

Siellä on vaan suomalaisilla niin paljon riitaa meneillä muitten kanssa, etten jaksannut seurata enää sitä sivua vaan pistin sen estoon.

Helpompaa vaan käyttää VPN:ää eikä tarvii matkustaa Ruotsiin asti.

Vierailija
4172/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa vaan käyttää VPN:ää eikä tarvii matkustaa Ruotsiin asti.

Täysin epäisänmaallista ja muutenkin olen kaiken sorttista huijaamista vastaan, ovat Ruotsin edustajia, ei tee mitenkään ihkua, että huudetaan sauna bastu.

Vierailija
4173/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Käärijä promoamassa saunapoikia. 😂💚

Ei se niitä promoa, sattuivat vaan samaan paikkaan.

Vierailija
4174/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin on unohdettu, että Ruotsin finaalissa on toinenkin menestynyt laulaja, John Lundvik, melkein Euroviisuvoittaja vuodelta 2019, jolloin menetti voiton Duncan Laurencelle. Itse en hänelle lämmennyt silloin enkä nytkään, mutta ihmettelen vaan, kun vaikuttaa, että on aivan unohdettu.

Kuvaa vaan sitä, miten hyvin Ruotsi on Euroviisuissa menestynyt, kun ainoastaan voittajat noteerataan.

Vierailija
4175/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvä otanto jo miten suomi pärjää viisuissa. Noin joka kahdeksas uskoo voittoon. Melkein yhtä paljon uskoo ettei pääse finaaliin. Suurin osa kuitenkin uskoo että pärjää muttei voita.

Vierailija
4176/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Käärijä promoamassa saunapoikia. 😂💚

Jotkut moittivat tuolla Eurovision Fans -ryhmässä tuossa julkaisun kommenteissa, että Käärijä kerää huomiota promoamalla muita artisteja taas kerran. 

Ja huom. minä en siis ole moittimassa, kunhan kerroin miten jotkut siihen videonpätkään reagoivat. 

Vierailija
4177/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duncanhan ei riistänyt voitto Johnilta, vaan Macedonian Tamaralta. Pisteiden laskussa kävi suorassa lähetyksessä virhe, minkä vuoksi Ruotsi oli muka tuomariston ykkönen ja jännitti Duncanin kanssa pisteitä lopussa. Oikeasti siinä piti olla Tamaran. Ärsyttää hänen puolestaan, ettei saanut tähtihetkeään tällaisen mokan takia. 

Duncan muutenkin jännä voittaja koska ei ollut tuomariston eikä yleisön suosikki, ja silti on yksi pidetyimmistä voittajista :D. Yleisöhän rakasti tuona vuonna Norjaa, Keino sai 30 pistettä enemmän kuin Duncan.

Vierailija
4178/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi eniten ihmettelemäni voittaja on ollut se Israelin Netta, kappale Toy. Miten on mahdollista, että se voitti?! Oliko sen vuoden taso ihan surkea vai? En katsonut viisuja silloin. 

Toy on Euroviisuhistorian viihdyttävimpiä kappaleita, aivan huikea ilon tuoja! Jaksan vieläkin kuunnella, monet voittobiisit ovat jo unohtuneet.

Noh, miten sen nyt ottaa. Mun mielestä oikea voittaja tuona vuonna oli Kypros. 

Vierailija
4179/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku G euroviisuihin!

Vierailija
4180/26028 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijä antaa KAJn pojille ykkösvinkiksi, että vauvapalstaa ei muuten kantsi sit mennä lukemaan.

Ketju on lukittu.