Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Ilman raateja melkein mikä tahansa taho voisi halutessaan masinoida massaäänestyksen omalle suosikilleen. Teknologia on mennyt Loordin ajoista huimasti eteenpäin.
Viime vuonna Israel organisoi kampanjan.
Olen vahvempi kuin koskaan!
Nykyään sentään sanon jotain jos mua kohdellaan julmasti!
Kuten kaikki tässä keskustelussa niin tekee!
KAJ:n tapaus osoittaa miten pitkälle persut ovat jo päässeet sensuurissaan. Mediassa pitää näkyä vain valkoisia, rasistisia, suomea solkkaavia heteroäijiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä Månsistä eikä se johdu hänen homoudestaan.
Hyväksyn homot.
Måns on jotenkin ylimielisen oloinen.
KAJ euroviisuihin!
Hetero tai bi, naisen kanssa ja lapsia tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman raateja melkein mikä tahansa taho voisi halutessaan masinoida massaäänestyksen omalle suosikilleen. Teknologia on mennyt Loordin ajoista huimasti eteenpäin.
Tai sitten laulaja oli hyvä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä Månsistä eikä se johdu hänen homoudestaan.
Hyväksyn homot.
Måns on jotenkin ylimielisen oloinen.
KAJ euroviisuihin!
Hetero tai bi, naisen kanssa ja lapsia tietääkseni.
No mistä minä olisin sen voinut tietää?
Onko Suomi Ruotsin tiellä, kun suomalaisväriä on viisuissa tänä vuonna Suomen lisäksi ainakin Ruotsissa, Virossa ja San Marinossa. Voi kysyä myös, onko UMKssa jotakin vikaa, kun suomalaiset ovat alkaneet hakeutua muitten maitten karsintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo trollaaminen.
Trollaaminen?
Kai aikuinen ihminen saa puhua kuin aikuinen ihminen?
Enkä ole lapsellinen niin että lopetas mun solvaaminen kiitos.
Eikös täällä juuri eilen joku sanonut että Suomessa on sananvapaus?
Eletään siis sen mukaan.
Ja eilenhän joku sanoi että täällä saa puhua entisten ja nykyisten euroviisu ehdokkaiden asioista.
Ihmissuhde ja seksielämästä.
Ja muustakin.
Ei hitto sähän oot se joka itki traumoistaan täällä. Trolli mikä trolli.
Mikä kehitysvammainen olet?
Olen sanonut etten välttämättä niistä asioista olisi selvinpäin puhunut.
Sulla ei ole oikeutta väittää että kenenkään henk koht asiat olisi huija
Sä haukut muita kehitysvammaiseksi, ja itse vastaat samaan kommenttiin useita kertoja? En väittänyt, että sun traumat olisi huijausta. Sä käyttäydyit eilen kuin trolli, kun jauhoit ties mistä peräpukamista ja sä jatkat yhä. Lopeta, kiitos.
Tää KAJ on jotain niin aidosti hyväntuulista. Ihan älyttömän hyvä. Jotenkin slaavilaista kansanmusiikkia. Tulee mieleen juhannus, kansantanssit ja suomalainen saunaseura. Bängeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten laulaja oli hyvä muutenkin.
Niin hyvä, että Suomessa jopa kansanedustajatkin innostuivat viisuista vain äänestääkseen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tää KAJ on jotain niin aidosti hyväntuulista. Ihan älyttömän hyvä. Jotenkin slaavilaista kansanmusiikkia. Tulee mieleen juhannus, kansantanssit ja suomalainen saunaseura. Bängeri.
Slaavilaista kansanmusiikkia suoraan Vaasan korkeudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo trollaaminen.
Trollaaminen?
Kai aikuinen ihminen saa puhua kuin aikuinen ihminen?
Enkä ole lapsellinen niin että lopetas mun solvaaminen kiitos.
Eikös täällä juuri eilen joku sanonut että Suomessa on sananvapaus?
Eletään siis sen mukaan.
Ja eilenhän joku sanoi että täällä saa puhua entisten ja nykyisten euroviisu ehdokkaiden asioista.
Ihmissuhde ja seksielämästä.
Ja muustakin.
Ei hitto sähän oot se joka itki traumoistaan täällä. Trolli mikä trolli.
Mikä kehitysvammainen olet?
Olen sanonut etten välttämättä niistä asioista olisi selvinpäin puhunut.
Sulla ei ole oikeutta väi
Juu sanoin tosiaan yhden kerran Käärijän peräpukamat.
Enkä sanonut tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomi Ruotsin tiellä, kun suomalaisväriä on viisuissa tänä vuonna Suomen lisäksi ainakin Ruotsissa, Virossa ja San Marinossa. Voi kysyä myös, onko UMKssa jotakin vikaa, kun suomalaiset ovat alkaneet hakeutua muitten maitten karsintoihin?
Jossain ruotsalaisessa keskustelussa joku puhui siitä miten on kyllästynyt siihen että ruotsaisessa musiikissa vallitsee sellainen muoti jossa lauletaan pohjoisen murteella kuten Hooja tai nyt KAJ. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Eläköön murteet ja vivahteet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain ruotsalaisessa keskustelussa joku puhui siitä miten on kyllästynyt siihen että ruotsaisessa musiikissa vallitsee sellainen muoti jossa lauletaan pohjoisen murteella kuten Hooja tai nyt KAJ. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Eläköön murteet ja vivahteet!
En kyllä kestäisi yhtäkään kotkan murteella laulettua laulua. Tai ehkä yksi vielä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kysyä myös, onko UMKssa jotakin vikaa, kun suomalaiset ovat alkaneet hakeutua muitten maitten karsintoihin?
UMK:ssa pieni ryhmä päättää, ketkä pieneen artistijoukkoon valitaan. Tänä vuonna käytännössä kellään ei ollut mitään mahdollisuutta, kun jo alusta asti oli selvää, että Erikasta leivotaan voittaja. Monissa muissa maissa ehdokkaita on huomattavasti enemmän eli voi siis olla helpompi päästä mukaan, esim. San Marinossa ilmeisesti lähes kuka tahansa saa osallistua ja ehdokkaissa on muutenkin paljon ulkomaalaisia
En ole erityisesti huumorirallien ystävä, mutta olihan tuo KAJ hilpeä ja sai Månsin esityksen näyttämään tunkkaisen laskelmoidulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt kuuluu ruotsalaiseen kulttuuriin, että kaikkea suomalais-ugrilaisuuteen viittaavaakin katsotaan alaspäin. Tuo Hoojahan esim. ammentaa meänkielestä.
San Marino on valinnut nyt yhden finaalistin ja se on englantilainen bändi.
Oikeasti jengi, ette te olis tuosta KAJ:sta UMK:ssa tykänneet. Se erottuu nyt juuri sen takia, että se on ripaus suomalaisuutta Ruotsin melloissa ja toimii kuin täydellisenä kontrastina ikiruotsalaiselle laskelmoidulle Månsille. Jos tuo olisi osallistunut UMK:hon, niin ette te olisi varmastikaan siitä piitanneet ettekä halunneet ruotsinkielistä kappaletta Suomen edustajaksi.
Ei toi tule pääsemään viisuihin haloo.