Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa oikein vieläkään ymmärretty, kuinka hyvin Tommi Cash pärjäsi euroviisuissa? Espresso macchiato sai jopa raadeilta enemmän pisteitä kuin Ich komme puhumattakaan yleisöäänistä, joissa Viro peittosi sekä Suomen että Ruotsin.
Melkein tuli toiseksi, vain kaksi pistettä lisää olisi tuonut Tommylle kakkossijan näissä biisuissa. Tommyn viisu ja lavashow oli todella hyvässä balanssissa. Ja "innokkaan fanin" lisääminen esitykseen oli todella piristävä juttu ja kruunasi esityksen. Tykkäsin Tommyn esityksestä ja viisusta tosi paljon, mutta vieläkin jaksan ihmetellä miksi Ruotsi ei saanut enempää teleääniä. Kertokaa minulle, mikä Tommyn showssa oli parempaa kuin Kajlla?
Italia-viitteet purivat saunaa paremmin kansainväliseen yleisöön. Tätäh
En kyllä usko, että kansainvälinen tavisyleisö kotitelkkareidensa äärellä tietää putouksesta yhtään mitään.
No sama suomeksi, ei iskenyt se huumori siis.
Jos pelkät Balkanin maat olisi äänestäneet, Ruotsi olisi ollut vasta kuudes (Itävalta voittaja tässäkin) näin jonkun taulukon äsken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä sulkea palsta joksikin aikaa.
Viisut oli ja meni jo viikko sitten. Minkä ihmeen takia niistä enää jauhaa?
Oletko tosissasi? Me jauhetaan edelleen myös 2023 ja jopa 2021 ja 2019 viisuista. 😅
Niin. No joillakin nyt vaan jää se sama vanha levy soimaan pitkäksi aikaa. Ovatko he tai oletko sinä ihan tosissaan?
Olemme me tosissamme. Olen katsonut viisut joka vuosi vuodesta 1990 alkaen ja puhunut niistä siis 35 vuoden ajan. En ajatellut lopettaa nytkään. Just muisteltiin kaverin kanssa vuoden 2006 osallistujia. Eikö sinulla ole mitään kiinnostuksenkohdetta josta jaksat puhua tai jota jaksat harr
Kyllä Suomessa on paljon viisufaneja. Itse olen seurannut viisuja vuodesta 1968 joitakin jäänyt välistä. Mutta kuitenkin aina keväällä viisukärpänen minussa aktivoituu. Kuuluu keväseen ja erityisen kivaa se tänä keväänä kun antaduin täysillä viisukuplaan asiaan kuuluvaa pukeutumista myöten ja sain viettää ikimuistoisen illan vöyrillä. Ystävät oletti kun näkivät kuvia että olen Sveitsissä, piti korjata että eikä kun vöyrillä🤣 . Mulla on läheisiä joiden kanssa keskustellaan viisuista koko kevään 😀 ja niiden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkät Balkanin maat olisi äänestäneet, Ruotsi olisi ollut vasta kuudes (Itävalta voittaja tässäkin) näin jonkun taulukon äsken.
Tuolla ilman suunnalla äänestettiin varmaankin paljon Albaniaa....? Kuten sanottu, sauna on aika pohjoinen juttu. Tosin yllättävän korkealla on bastu käväissyt sekä Sveitsin että Itävallan soittolistoilla, ainakin omasta mielestä yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ilman suunnalla äänestettiin varmaankin paljon Albaniaa....? Kuten sanottu, sauna on aika pohjoinen juttu. Tosin yllättävän korkealla on bastu käväissyt sekä Sveitsin että Itävallan soittolistoilla, ainakin omasta mielestä yllättävää.
Toisaalta Sveitsi ja Itävalta ei varmaan ihan niin vanhoillisia, Erikahan sai Itävallan tuomareilta sen 12 pistettä ja olikos sen jälkeen Malta ja Tanskan Sissal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Sveitsi ja Itävalta ei varmaan ihan niin vanhoillisia, Erikahan sai Itävallan tuomareilta sen 12 pistettä ja olikos sen jälkeen Malta ja Tanskan Sissal.
Vanhoillisia? Sveitsiä edusti viime vuonna Nemo ja Itävallan kuuluisuus on Conchita Wurst.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoillisia? Sveitsiä edusti viime vuonna Nemo ja Itävallan kuuluisuus on Conchita Wurst.
Molemmat ovat maina vanhoillisia, Sveitsi etenkin. Somekin oli viime vuonna täynnä haukkuvia kommentteja sveitsiläisiltä, häpesivät silmät päästään että tuollainen "olento" valittiin heitä edustamaan. Nemo myös muutti Berliiniin jotta voisi vapaammin olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi oli kuiteski4. Se oli hemmetin hyvin.🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole Ruotsiksi hyvin ja myös Balkanilla Tommy olisi menestynyt, kyllähän se kertoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole Ruotsiksi hyvin ja myös Balkanilla Tommy olisi menestynyt, kyllähän se kertoo jotain.
Tommy oli viisujen vitsi ja kyllähän sellaisella tyylillä ja biisillä
hetkensä parrasvaloissa sai. Mutta ei tule koskaan vetämään suuria saleja täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota sijoitusta tuskin kukaan enää "murehtii". No, joku "nyreä" Ruotsin lehdistön edustaja voi vielä murmuttaa... siellähän alun alkaen kuului soraääniä, kun ei valittukaan Måns.... Sitä paitsi Ruotsin mittapuullakin sijoitus oli vähintään hyvää keskitasoa, ja yleisöääniä saivat roppakaupalla enemmän kuin monesti aiemmin (esim. joku Lundvik).
Eikä näytä KAJ'n tahtia haittaavan. Eilen ainakin tosi hyvä meno Gröna Lundissa sekä KAJ'lla että yleisöllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hetkensä parrasvaloissa sai. Mutta ei tule koskaan vetämään suuria saleja täyteen.
Suositumpi oli jo ennen viisuja kuin Kaj.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositumpi oli jo ennen viisuja kuin Kaj.
Tommy oli jo laajalti tunnettu ennenkin, ja paljon faneja kaikkialla. KAJ'sta juuri kukaan ei ollut koskaan kuullutkaan.
Mitenkähän paljon Ylellä kului rahaa Erikan panostamiseen, Ich komme on jo luonnollisesti unohdettu joten uutta bisnestä esittäjälle. Bara bada bastu soi pitkin Eurooppaa eikä se ole ihme. Mitä enemmän kuulee, sitä paremmalta se kuulostaa. Tarttuva rytmi. Erika laulaa hyvin mutta biisi oli täysin epäonnistunut.
Miksi täällä ei saa keskustella EBUn tiedotteesta koskien äänestyskäyttäytymisen tarkistamista/analysointia? Ketä tämä asia ottaa näin päähän? Israel-faneja vai? Jos äänestyksessä ei mielestänne ole mitään ihmeellistä, silloinhan se kestää analyysin, eikö?
Eikä kyse ole edes siitä, vaan siitä että pitääkö viisujen äänestystä uudistaa, ja jos, niin miten? Olkaa hyvät ja esittäkää itse perustellut syyt miksi tai miksi ei, älkääkä vain painelko poistonappia huviksenne.
Hankit ne bännisi ihan itse omalla käytöksellä.
Enhän minä sille voi mitään jos olen Jacobin mielestä niin vastustamaton.
Mutta onnittelut teille pääsitte puhumaan musta skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankit ne bännisi ihan itse omalla käytöksellä.
Ja kaikki muut palstalaiset on sitten olleet jtn enkeleitä vai?
Te ette vaan kestäneet että Jacob tykkää musta eniten.
Ei niitä kukaan muuten pysty hankkiin, vaan viestejä on silloin ilmiannettu paljon ja monen ihmisen toimesta, pystyyköhän automaatti myös perkaan sisältöä jotenkin en tiedä, mutta toisaalta bännit voi saada vauvalla myös, jos ilmiannat viestejä samalla ip:llä liikaa. Mutta se on helppo saada poiskin niinkuin itsekin nyt takaisin pääsit.
Tommy osui huumorillaan tällä kertaa lähes napakymppiin. Trump-viittaukset olivat ajankohtaisia ja moni äänesti myös protestina EBUa kohtaan (ja tämä ei ole dissaus Tommyn biisiä kohtaan). Mun viisukatsomossa oli useampi 20-25-vuotias (itse olen 44) ja he RAKASTIVAT Espresso Macchiatoa. Ja se tuli läpi myös äänestykseen, äänestivät Tommya, Erikaa ja JJ:tä. Yksi äänesti myös Maltaa.