Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä miljoonaa tulee kohta täyteen Käärijän ja Baby Lasagnan videolle. Hyvä vauhti, miljoona striimausta / päivä.
Ja Kaj'n finaaliesitys vain kusiset kaks miljoonaa. :D
Voittaja JJ:llä jo 8,3 milj. katsojaa finaaliesityksellä.
Voittaja taitaa aina kerätä isot katsojaluvut.
Paitsi Loreen, jonka esitykseen piti lisätä teksti WINNER, kun ihmiset eivät muuten tajunneet sitä :D.
Piti käydä tarkistamassa onko näin, nii naurahdin kun videon otsikossa ihan capsilla lukee EUROVISION WINNER :D Muilla voittajilla ei ole mo
Tommy Cashin videossa on youtubessa vaikka oli vasta kolmas ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Moni näköjään haaveilee Jakobista. Onhan se söötti. Sillä on kuitenkin tyttöystävä tai puoliso. Minuun teki vaikutuksen just Kajn korkea moraali. Eivät juhli ainakaan kosteasti tai vieraiden naisten kanssa. Kunnollisia nuorehkoja miehiä. Ja lahjakkaita. Heidän musiikki on monipuolista. Siinä yhdistyy kansanmusiikki.popmusiikki ym. Ei ihme että trio sai miltei kaikilta mailta yleisöääniä.
Ihan tavallisia miehiä, heidän ei tarvitse olla mitään diivoja. Onneksi.
Eikö suomalaiset toimittajat tunne muita musiikkipalveluja kuin Spotifyn? Juttujensa perusteella eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihapuhe on poistettu, etkö näe.
Määrittele vihapuhe? Erikan esityksen kritiikki on vihapuhetta, mutta toisen kilpailijan kappaleiksi räjähtämisen toivominen ei?
Sun "kritiikki" ollaan nähty. Älä esitä tyhmää. Sä olet demonisoinut Erikaa 3-4 kuukautta UMK:sta asti. Mitä Erika ja joku Israel edes liittyy toisiinsa?
Monet artistit vetää jotain rooleja. Se tökkii tosi pahasti.
Tässä joku amerikkalainen katsoo Erikan semifinaalin. Kuulee biisin ja näkee shown ensimmäisen kerran. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele vihapuhe? Erikan esityksen kritiikki on vihapuhetta, mutta toisen kilpailijan kappaleiksi räjähtämisen toivominen ei?
Olen laittanut noikin ilmiantoon yhtä lailla.
Jos olet Sanomalta palkkansa saava moderaattori, niin sitten siinä (ehkä) on jotain järkeä. Ilmaisen työn tekeminen vie työpaikan moderaattorilta ja sitten tänne jää vain tuo ilmiantobotti, joka on kenen tahansa yksinäisen nettisoturin helppo huijata poistamaan mitä vaan.
-winner-
Täällä on automaattimode, vaatii ketjulaisten aktiivisuutta, että viestit poistuu, kyllä täällä useampi kuin yksi näitä poistelee.
Piti käydä kuuntelemassa biisi uudestaan viisuhuuman haihduttua ja edelleen olen ICH KOMME- naisia.
Nyt jo olen unohtanut kaikki muut biisit. Heh
Vierailija kirjoitti:
Piti käydä kuuntelemassa biisi uudestaan viisuhuuman haihduttua ja edelleen olen ICH KOMME- naisia.
Nyt jo olen unohtanut kaikki muut biisit. Heh
No mi amoren sain tiristettyä aivoistani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet Sanomalta palkkansa saava moderaattori, niin sitten siinä (ehkä) on jotain järkeä. Ilmaisen työn tekeminen vie työpaikan moderaattorilta ja sitten tänne jää vain tuo ilmiantobotti, joka on kenen tahansa yksinäisen nettisoturin helppo huijata poistamaan mitä vaan.
-winner-
Täällä on automaattimode, vaatii ketjulaisten aktiivisuutta, että viestit poistuu, kyllä täällä useampi kuin yksi näitä poistelee.
Jep jep. Oon tiennyt jo kauan, miten sekä yksittäiset viestit, että myös koko ketjut saisin halutessani poistettua.
Juju on siinä, ettei terveen, keskustelutaitoisen ihmisen tarvitse mennä sinne tasolle, missä eräs ketjulainen kuplassaan elää 7-23. Jos vaikka tietää jonkun asian, niin ei sitä ole mikään pakko toteuttaa.
Sanoman ja jokaisen keskustelupalstan ongelma on se, että asiat on kustannussyistä ulkoistettu boteille ja aktiivinen ilmiantojen paukuttelija/maanikko saa muokattua haluamansa sisällön joka ainoaan ketjuun.
-winner-
Niin kun olet yksi, jolla menee välillä yli, kannattaa kerrata ne palstan säännöt itse kunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän suosio pohjautui "vain faneihin". Mihin KAJn suosio sitten pohjautuu?
Miksi Kärtsä ei herättänyt sellaista kiinnostusta mediassa?
Muun muassa siihen että he ovat seksisymboleja.
Etenkin Jacob.
Hahhah! Käärijän sex appeal oli yksi ratkaiseva tekijä hänen menestyksessään. Kaj'n ukoissa ei ole mitään seksikästä. Sillä yhdellä inhottavat narujalatkin.
Sex appeal on katsojan silmissä. Minusta Kevinin soidintanssissa Botnia Paradise -musikaalissa (YLE Areenassa, alkaa kohdasta 56:30) on 10 kertaa enemmän sex appealia kuin yhdessäkään näkemässäni Käärijän esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän suosio pohjautui "vain faneihin". Mihin KAJn suosio sitten pohjautuu?
Miksi Kärtsä ei herättänyt sellaista kiinnostusta mediassa?
Muun muassa siihen että he ovat seksisymboleja.
Etenkin Jacob.
Hahhah! Käärijän sex appeal oli yksi ratkaiseva tekijä hänen menestyksessään. Kaj'n ukoissa ei ole mitään seksikästä. Sillä yhdellä inhottavat narujalatkin.
Sex appeal on katsojan silmissä. Minusta Kevinin soidintanssissa Botnia Paradise -musikaalissa (YLE Areenassa, alkaa kohdasta 56:30) on 10 kertaa enemmän sex appealia kuin yhdessäkään näkemässäni Käärijän esityksessä.
Ihan sama. Minä en mokomaa katso vaikka kuinka tyrkytät kellonaikojen kera. Kaj on pąska. Sä olet pąska.
Kertokaas joku, jolla o tunnukset, että mikä se Tommy Cashin "iso ongelma" on?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/603d9cff-e9cf-4faa-b117-321e91…
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta on tehnyt sellaisen musavideon että K18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan korvaani on särähtänyt todella pahasti, että kuolleista ihmisistä on täällä käytetty nimitystä "raato". Jokaista ihmistä on joskus joku rakastanut, tällaista kielenkäyttöä hätkähtää.
Miksi Erika ei ole antanut oikein mitään kunnon haastattelua viisujen jälkeen? Ei ole ollut Ylen aamussa eikä Huomenta Suomessa, kuten yleensä on ollut tapana, että viisuedustaja kisojen jälkeen on. KAJ:takin on jo haastateltu Huomenta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta on tehnyt sellaisen musavideon että K18.
Joku täällä tiesi kertoa muutama päivä ennen Euroviisufinaalia, oikein linkin kanssa, että hra Cash on mukana aikuisviihdevideolla, liekö kyse tästä yllä linkitetystä videosta, en tiedä, koska en välitä katsella tätä herraa tällaisilla videoilla.
Erika on tosiaan viettänyt aikamoista hiljaiseloa kisojen jälkeen. UMK:n aikaan antoi paljon haastatteluja. On varmaan väsynyt, mutta kyllähän tämä viisujen jälkeinen pr-työ kuuluu asiaan.