Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaaja mainittu 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Ai nytkö olen jo sellainenkin?
En mä tiedä tarkoittiko se just sua, kysy siltä nimittelijältä
Oliko tästä jo puhetta?
Tämän kaavion mukaan 2 maata jätti "ammattiraadissa" Suomen ihan viimeiseksi. Ei siis pisteiden ulkopuolelle vaan viimeiseksi!
Ne Maat olivat.... se joostin Hollanti, ja Luxemburg. !!!!!! Vika?????
Ja tämä vielä yllättävämpää; Italian jury antoi 12 pistettä isobritannialle.. Ja arvaatteko kenet jätti viimeiseksi? Siis ihan viho viimeiseksi, kaikkein vikaksi.eli huonoimmaksi.
..No Itävallan JJ:n!!????
Niinkuin mitä.
Katselin mattin videota ja siellä oli toi taulukko. On noi jurytkin sekaisin. Ja vetää kotiinpäin.
N.ajassa 21.30 -->
https://www.youtube.com/live/NCyyuhyqvoI?si=g2x2qs_riagWA1wt
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kenenkään fanit idolilleen yhtä haitallisia kuin Vikmanin? Just etenkin toi et tykkää Vikmanista -> olet naisvihaaja on ihan supermyrkyllistä.
En tiennyt vihaavani naisia jos minua tarkoitatte. Minä olen vain ihminen kenellä on munaa ja rohkeutta määritellä itse oma sukupuoli identiteettini.
Kärtsän ja Baby Lasagnan yhteisesityksen striimaukset saattaa ylittää tänään jo 3 miljoonan rajan eli aika hyvin väliaikanumeroksi.
Vierailija kirjoitti:
Viisut tältä vuodelta ohi. Nämä jäivät vaivaamaan mieltä:
1) Miksi Kain esitystä (visuaalisesti) ei modernisoitu? Huomasin ainoastaan saunanlauteet, loppykyykyt ja tanssijoiden pyyhkeet. Mistä esim. se makkarakin ilmestyi? - järkkyä. Nyt vaikutti lähinnä ryssähumpalta harmonikkoineen ja ruskeine pukuineen.
2) Erikan jättimikrofoni ei minulle auennut. Mitä sillä haluttiin ilmaista? Vaatisi selkeämpää kohokohtaa.
3) Itävallan voittajakappale oli mielestäni kaikkein huonoin - ihmekiljuntaa mieheltä. Jouduin laittamaan kädet korville. Kun pisteitä jaettiin, ihmettelin mielessäni, minkälainen kappale hänellä olikaan...
4) Valoefektit olivat liian vilkkuvat ja voimakkaat! Jouduin kädellä niitä blokkaamaan sekä siirtämään katsetta muualle etten olisi saanut epilepsiakohtausta keskellä yötä.
5) Miksi Israel oli mukana, mitä hakivat? Ei kuulu eurooppaan? On sodassa ja hyökkääjävaltio. Halusivatko en
Kysymys nro 4: Kuuluuko Australia Eurooppaan? Kypros, Georgia ja Armenia kuuluvat maantieteellisesti Aasiaan. Israel käy puolustussotaa omalla maallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän ja Baby Lasagnan yhteisesityksen striimaukset saattaa ylittää tänään jo 3 miljoonan rajan eli aika hyvin väliaikanumeroksi.
Oon kattonu ton varmaan 30 kertaa ja kuunnellu sen uuden biisin ainakin yhtä monta kertaa. Paras juttu mikä noista viisuista jäi käteen!!!
ps. Baby Lasagna on niiiiiiiiin kuuma
Kyllä minä saunoisin Kevinin ja Jacobin kanssa mutta en sen silmälasipään. Minä nyt vaikka tanssisin Jacobin kanssa häävalssin mutta nakuna. Ainoa vaan että ne on kaikki jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä jo puhetta?
Tämän kaavion mukaan 2 maata jätti "ammattiraadissa" Suomen ihan viimeiseksi. Ei siis pisteiden ulkopuolelle vaan viimeiseksi!
Ne Maat olivat.... se joostin Hollanti, ja Luxemburg. !!!!!! Vika?????
Ja tämä vielä yllättävämpää; Italian jury antoi 12 pistettä isobritannialle.. Ja arvaatteko kenet jätti viimeiseksi? Siis ihan viho viimeiseksi, kaikkein vikaksi.eli huonoimmaksi.
..No Itävallan JJ:n!!????
Niinkuin mitä.
Katselin mattin videota ja siellä oli toi taulukko. On noi jurytkin sekaisin. Ja vetää kotiinpäin.
N.ajassa 21.30 -->
https://www.youtube.com/live/NCyyuhyqvoI?si=g2x2qs_riagWA1wt
Ohoh, Tietysti tuo on mahdollista, kun raadeissa on vain viisi jäsentä, vai montako niitä on?
Kysymys nro 4: Kuuluuko Australia Eurooppaan? Kypros, Georgia ja Armenia kuuluvat maantieteellisesti Aasiaan. Israel käy puolustussotaa omalla maallaan.
Tarkoitin Kysymys nro 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Olisipa kiva kuulla että kukakohan sitten on sellainen nainen mikä olisi mieleen? Tai itse asiassa ei ole. Sama se mitä sä paska venkoilet ja selität milloinkin. Kaikki näkyy susta läpi kilometrin päähän.
Onks sulla kaikki ihan hyvin? Täysin ihme aggressioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Olisipa kiva kuulla että kukakohan sitten on sellainen nainen mikä olisi mieleen? Tai itse asiassa ei ole. Sama se mitä sä paska venkoilet ja selität milloinkin. Kaikki näkyy susta läpi kilometrin päähän.
Ei kuulkaa kiinnosta euroviisuketjussa kenenkään palstalaiset suuntautumiset ja elämäntarinat.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kenenkään fanit idolilleen yhtä haitallisia kuin Vikmanin? Just etenkin toi et tykkää Vikmanista -> olet naisvihaaja on ihan supermyrkyllistä.
Juo sä myrkkys. Sä olet päättänyt omistaa surkean elämän irvikuvasi Erikan vihaamiselle. Se on selvää. Mitä väliä sillä sitten meille muille on vaikka olisit kuinka myrkyttynyt? Haistapaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kajn jäsenistä on Jacob?
Onko se hän joka ei ole se pitkä mies eikä se silmälasipäinen?
Joka tapauksessa se on aika kuuma. Yllätys sinänsä koska yleensä mun miesmaku on räppärit ja rokkarit.
Jacobilla on ehkä maailman hurmaavin hymy.
Kevin (se pitkä mies) on kyllä seksikäs. Hyvältä näyttää. Vaatteet päällä ja kaikki se piilossa,semmoista se on kun ihmisestä luonnostaan tihkuu seksikkyys.😍
Niin tää kevin (voi kiesus, mikä nimi) on toinen niistä vanhemmista äijistä, se kellä ei ole niitä laseja? Sehän on ihan pers**stä! Niissä mellojen esityksestä julkaistuissa kuvissa joissa kykkii siellä lauteilla olen ajatellut että hyi
Komeita nuoria miehiä, siisti ulkonäkö ja asiallisia, huumorintajuisia sekä kohteliaita. Kyllähän noita kattelee enemmin kuin aleksiherleveitä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää harhoistasi psykoosipää. Ja mä en ole mikään p*ska olen kyllä ihan ihminen. Tuu sanoo toi sama livenä niin voin luvata että sen jälkeen susta ei jää jäljelle muuta kuin märkä läntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt vihaavani naisia jos minua tarkoitatte. Minä olen vain ihminen kenellä on munaa ja rohkeutta määritellä itse oma sukupuoli identiteettini.
Jos sulla on ollut munat syntyessä, olet siis mies. Sukupuolta ei valita itse, se ei ole mikään suklaalevy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo sä myrkkys. Sä olet päättänyt omistaa surkean elämän irvikuvasi Erikan vihaamiselle. Se on selvää. Mitä väliä sillä sitten meille muille on vaikka olisit kuinka myrkyttynyt? Haistapaska.
Heh, otatkohan nyt Erikan ihan pikkasen liian vakavasti? Ei itsellä liity elämään kyllä mitenkään.
Näittekö jo 😍
Viisukatsomosta joka oli siellä jalkapallostadionilla.
Katsoin muutaman Spotifyn top 50 listan eilen, niin Norjalla ei ollut yhtään viisubiisiä listalla 😁 Se viulupoika Rybak ties kuinka pitkän ajan takaa oli.
Noita ilmiöitä joita viisuista on tullut, ehdottomasti Rybak on yksi
Mutta jos trolli-kysymykseen vastaa adiallisesti niin Erikan esimerkki, eli haistattaa vıtut vihaajille ja kiusaajille, on juuri sitä mitä kiusattu ujo ja arka tarvitsee!
Älä muuta sano. Olispa mulla aikoinaan ollut joku Erika. Mutta ei. Ne keille uskalsin kiusattuna olemisestani jotain edes kertoa vaan pokkana sanoivat että "opi olemaan niin sinua ei enää kiusata".