Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Ranskan biisi ei minusta ole kyllin hyvä. Äänestäjät taitaa antaa sympatia pisteitä sille. Toivon jonkun ilosemman ja paremman voittavan. Ei sen tarvi olla Kaj tai Erika. Ukrainalla on hyvä viisu kuten melkein aina. Ja Maltan kappale on ihan kiva ja iloinen.
Miksi Ranska saisi sympatiapisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kuuntelemassa Ranskan viisun uudelleen kun edes muistanut millainen se on. Ei ei ja ei. En tykännyt. Tämä on juuri sellainen kappale jonka aikana voi käydä vaikka jääkaapilla. Minulle tämä on kaikista finalisteista vähiten mieluisa.
Kaunis kappale.
Niin on. Sanoissakin on järkeä, pitää lopulta kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta vanhemmuudesta. Ei mikään kertakäyttöbiisi, tämä pätee vielä finaalin jälkeenkin
Ai. Minusta Viron biisin sanat on paljon paremmat. Go Tommy!
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut enää viisufani sen jälkeen kun viisuista alkoi muodostua akrobaatti-esityksiä. Nyt olen kuunnellut vain Ruotsin ja Suomen biisit. Jos niistä valitsen niin Ruotsi voittaa.
Ei kauheasti kiinnosta.
Toivon että Erika tai Kaj voittaa mutta ihan ok jos vaikka Hollanti voittaa. En oikein ymmärrä tuota Itävaltaa.
Tämhän voi olla mielenkiintoinen ilta. Ehkä voitosta kisaa Ranska ja Itävalta. Ja tokasta paikasta Suomi ja Ruotsi. Näin ainakin uskon.
Kyllä mä ainakin fanitan täysillä Erikaa ja toivon että voittaa. No ei sekään ois pettymys jos Kaj voittaa mutta en toivo minkään synkeän jollotuksen voittavan.
Just näin. Ei kiitos synkille jollotuksille. Elämme jo synkkiä aikoja, nyt tarvitaan iloa musiikin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuntui UMK aikaan miten kaukana viisut on. No ne on TÄNÄÄN! Nyt vaan pitäisi saada päivä kulumaan. Onneksi on upea keli ja kesäkalusteiden laitto pihalle. Siinä samalla voi virittäytyä tunnelmaan kuuntelemalla viisubiisejä. Nice!!
Älä muuta viserrä! UMK-biisien julkaisujen odottelusta alkaa viisukevät. Ja tänään on viimein Euroviisu-päivä! Ei meinaa edes uskoa.
Tästä tulee kiva päivä. Ensin vähän ulkoilemaan ja sitten odottelemaan viisuvieraita ja valmistelemaan viisukatsomoa. Ja meillä on upea Erika edustamassa Suomea ja myös KAJ. Tänä vuonna on monta kappaletta, joista pidän todella paljon. Kova kilpailu tulee ja ennen kaikkea hyvä show! En malta odottaa!
Ranska on tehnyt nousun. Voi olla juryn suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua että ranska vie voiton Erikalta tai Kajlta.
Erika ei kisaa voitosta, raadit eivät arvosta. Biisi on keskinkertainen eikä Euroviisuissa perinteisesti ole aikuisviihdehabituksella pärjännyt.
Eiköhän tämä vanha jankutus tästä jo riitä. Jos yhtään seuraat mitä viisumaailmassa puhutaan, niin tietäisit että Erikan esitystä arvostetaan ja veikataan kärkisijoille.
Ammattiraadit pitävät huolen siitä, että kisan taso voittajan suhteen säilyy arvostettavana.
Pelottaa ne palestiinanlippu rähisijät siellä :( Toivottavasti mitään pahaa ei tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Erika tai Kaj voittaa mutta ihan ok jos vaikka Hollanti voittaa. En oikein ymmärrä tuota Itävaltaa.
Itävalta on mun suosikki nro 1. Olin myyty kertakuulemalta. Ihana kappale. Jakaa mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut enää viisufani sen jälkeen kun viisuista alkoi muodostua akrobaatti-esityksiä. Nyt olen kuunnellut vain Ruotsin ja Suomen biisit. Jos niistä valitsen niin Ruotsi voittaa.
Joo, mua ärsyttää kanssa kun esitykselle tunnutaan antavan niin suurta painoarvoa. Se on laulukilpailu, ja esityksen pitäisi vain tukea biisiä, ei olla itsetarkoitus. Esimerkiksi viime vuoden voittajalla Nemolla oli sopiva esitys biisiin nähden, ei mitään turhaa reksiviittaa ja hyvin toimi.
Kajta on hehkutettu. Mutta esitys ei oikein noissa semeissä uponnut. Kaaos josta punainen lanka oli hukassa, vaikka teema oli selvä.
Mitä miehet ruskeissa puvuissaan tekee saunassa?
Esim Italialla, Suomella ja Virolla on täysin selvää konsepti, joka ei riitele itse biisin kanssa.
Nyt on sellaiset viisut että mahdotonta sanoa kuka siellä sitten pärjää. Kajn johtoasema ei takaa varmaa voittoa. Yllätyksiä varmaan tulee kuten semifinaaleissakin. Ei kannata odottaa että Kaj varmasti voittaa ja Erika on viiden porukassa.
Itävalta tosiaan jakaa mielipiteitä ja sehän on vaan hyvä. Kundihan rikkois vaikka lasin tolla äänellään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sellaiset viisut että mahdotonta sanoa kuka siellä sitten pärjää. Kajn johtoasema ei takaa varmaa voittoa. Yllätyksiä varmaan tulee kuten semifinaaleissakin. Ei kannata odottaa että Kaj varmasti voittaa ja Erika on viiden porukassa.
En usko että voittaa.
Milloin viimeksi Kreikka on pärjännyt ja mitkä maat antavat Kreikalle yleensä pisteitä? On karannut semifinaalinsa kuunnelluimpana biisinä pitkälle etumatkalle muista. Erika taitaa olla nyt top 5 joukossa ainakin.
Liian paljon seksiä vie voiton Erikalta, mutta hän tulee olemaan viisujen ikoninen kutsuvieras pitkään. Ura Saksassa saattaa aueta?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ne palestiinanlippu rähisijät siellä :( Toivottavasti mitään pahaa ei tapahdu
Eikös liput ole kielletty areenalla ?
Vierailija kirjoitti:
Kajta on hehkutettu. Mutta esitys ei oikein noissa semeissä uponnut. Kaaos josta punainen lanka oli hukassa, vaikka teema oli selvä.
Mitä miehet ruskeissa puvuissaan tekee saunassa?
Esim Italialla, Suomella ja Virolla on täysin selvää konsepti, joka ei riitele itse biisin kanssa.
Just hyvä että esiintyvät puvut päällä eivätkä sen kummemmin kikkaile asuilla. Ja eikös se ole heidän tavaramerkkinsä, ne puvut?