Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
2081/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fiilis et Käärijä on ens vuonna joko UMK:ssa mukana tai sit jonkun muun artistin kanssa toisen maan karsinnoissa kisaamassa. Selkeästi kaipuu Euroviisuihin kun noin aktiivisesti on tänä vuonna mukana. Tämä siis ihan hyvä juttu.

Vierailija
2082/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Saksalla viime vuonna se palavassa talossa laulava heppu? Muistaakseni hän oli aika jees, tosin sijoitus tais olla sangen vaatimaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa taitaa vuosittain vaihtua nuo karsintojen järjestäjät, Lord of the Lostin aikaan taisi olla aika sama systeemi kuin UMK:ssa, juryt ja oman maan äänestäjät, ja biisit heti tiedossa äänestäjille, oma suosikki Ptty Gurdy ei osannut laulaa livenä. En tiedä sitä seuraavan vuoden toimintaa, mutta audiot sai kuulla ennen finaalia (Isaac voitti). Nyt on joku Stefan Raabin juhlavuosi "eroaminen" menossa, uutisten mukaan ukaasi häneltä, että jos ei Saksa voita viisuja 2025, on viimeinen kerta, että pääsee niihin osallistumaan tai niitä lähinnä järjestämään. En tiedä, miten suuri nimi on eri firmojen takana, mutta aika iso nimi ja suosittu henkilö on Saksassa edelleen. Onneksi ei itse enää halua uudelleen osallistua.

Mä muistan Stefan Raabin jostain Viva-kanavan ohjelmasta, näky meillä satelliitilla joskus 90-luvulla. En osaa saksaa, eli sisältö aivan dadaa. Raab tuli aina studioon murtautumalla pahvisen seinän läpi, se oli siistiä. Hänen Viisunsa oli muistaakseni aika perseestä.

Vierailija
2084/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fiilis et Käärijä on ens vuonna joko UMK:ssa mukana tai sit jonkun muun artistin kanssa toisen maan karsinnoissa kisaamassa. Selkeästi kaipuu Euroviisuihin kun noin aktiivisesti on tänä vuonna mukana. Tämä siis ihan hyvä juttu.

Ehkä hieman säälittäviä nää, jotka osallistuu enemmän kuin yhden kerran viisuihin, vaikka olisivat jo edustaneet maataan. Jäädään roikkumaan menneessä glooriassa, jota ei näköjään löydetä muualta kuin viisumaailmasta.

Vierailija
2085/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Saksalla viime vuonna se palavassa talossa laulava heppu? Muistaakseni hän oli aika jees, tosin sijoitus tais olla sangen vaatimaton.

Paremmin kuitenkin sijoittui kuin Suomi eli 12:s.

Vierailija
2086/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malik Harrisin Rockstars kuulosti korvaani nyt paljon paremmalta kuin kolme vuotta sitten. Se vahvistaa käsitystäni, että 2022 oli poikkeuksellisen korkeatasoinen viisuvuosi.

Vierailija
2087/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei taas yhtään. Ei jotkut karsinnoissa esiintymiset tarkoita että tahtoo taas siihen rääkkiin mukaan. Etenkin Kären malmön matka oli ihan hirveä isra-sikojen ansiosta. Luulen että islannin keikkaan vaikutti että matka maksettiin ja näki muailmaa. 

Vierailija
2088/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Månsin harjoitusklipin lopussa lavalle lentelee roskia. Ei kai liveyleisö sitä nyt noin paljon vihaa?

😂😅

Vierailija
2089/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että huomenna on katsottava Mellot ja Islanti Käärijän esiintymisten vuoksi.

No måns menee jatkoon sata varma. Sit taisi olla tämänkin jälkeen vielä yks erä, niitä on yhteensä VIIS ja sit finaali.

Vierailija
2090/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJn biisi on tosi hyvä, kertsi kunnon korvamato olematta kuitenkaan ärsyttävä. Hauska nähdä uppoaako tämän tyylinen myös ruotsalaisiin. Luulis et sieltäkin löytyy huumoribiiseistä tykkääviä.

Vierailija
2091/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJn biisi on tosi hyvä, kertsi kunnon korvamato olematta kuitenkaan ärsyttävä. Hauska nähdä uppoaako tämän tyylinen myös ruotsalaisiin. Luulis et sieltäkin löytyy huumoribiiseistä tykkääviä.

Ruotsalaisethan tykkää just tällaisista, mutta olisiko tämä menestynyt UMKssa? Olisiko uhannut itse Queen Erikaa?

Vierailija
2092/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo Käärijän osallistumista enää UMK:hon. Toista maata voi olla edustamassa, se vois olla ihan hauskakin. Vähän kyllä yllätti hänen puheensa, et meinas hakea tänä vuonna Ruotsin karsintoihin, kun juuri hän sanoi viime toukokuussa että ei aio olla missään viisuihin liittyvissä jutuissa mukana hetkeen.

Vierailija
2093/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin Suomi vs Ruotsi kuin Suomi vs Israel

Mikäs Israelissa noin jurppii?

Vierailija
2094/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melloissa on joka vuosi huumoribiisejä. Vaikka yleisön mielestä ne ovat kivoja ei niitä silti äänestetä niin paljon että ne voittaisivat Mellot. Ruotsalaisilla näyttää olevan tarkka käsitys siitä, millainen on hyvä euroviisubiisi.

Vierailija
2095/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä veto Tommy Cashiltä olla mukana Joostin Unitrd by music biisissä. Alkaa ärsyttää jo hänen osallistumisensa, vaikka pidänkin espresso macchiatosta

Vierailija
2096/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä Eurovision live show kilpailu on?  Minä ostin jo Jallupullon, kun luulin, että finaali on tänä viikonloppuna. Kaikki puhuu Euroviisuista, mutta missään ei lue, että milloin ne ovat.

Vierailija
2097/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Månsin biisihän on ihan nyhverö. Niin lattea, ei oo tosikaan. Onko luotettu vain laulajan karismaan? 

Vierailija
2098/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Månsin biisihän on ihan nyhverö. Niin lattea, ei oo tosikaan. Onko luotettu vain laulajan karismaan? 

Luulitko, että Måns olisi vaihtanut hevimetalliin?

Vierailija
2099/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tuota Viron biisiäkään. En löydä hauskuutta, en kivaa melodiaa, ihan tyhjä biisi. 

Vierailija
2100/26028 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että Måns olisi vaihtanut hevimetalliin?

En, vaan että olisi ollut mielenkiintoisempi pop-biisi. Nyt on niin tasapaksu ja kliseinen. Steriili.

Ketju on lukittu.