Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Saksan systeemistä katsastaa ensin ehdokkaiden laulutaito coverbiiseillä parissa erässä, ja sitten vasta hyvin laulaneet oikeilla biiseillä semifinaaliin? Itsekin toivoisin Suomeen ensin sitä, että kuulee livelaulannan ja näkee esiintymisen, vasta sitten musavideot näkyviin. Näin ei aina oma suosikki olisikaan pettymys, uusille artisteille myös parempi joutua heti tositoimiin sen laulutaidon kanssa ilman autotunea.
Israelissa näkyy olevan sama systeemi. Toimiiko tämä kokeneitten ammattilaulajien kohdalla vai pelkästään aloittelijoiden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en tykkää Kajn huumoribiiseistä. Tuollainen saattaisi olla hauskaa kerran vuodessa jossakin landella kesäjuhlissa, mutta jos bändin koko ohjelmisto olisi tuota samaa?
Katoitko noi videot?
Saako sivusta huudella? Bara bada bastu on minusta jopa ihan hyvä. Siihen päälle hauskakin. Tacobiisi oli tylsä ja liian yksinkertainen, ei hauska. Kolmatta en tod. ala edes kuunnella.
Se kolmas on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en tykkää Kajn huumoribiiseistä. Tuollainen saattaisi olla hauskaa kerran vuodessa jossakin landella kesäjuhlissa, mutta jos bändin koko ohjelmisto olisi tuota samaa?
Katoitko noi videot?
Saako sivusta huudella? Bara bada bastu on minusta jopa ihan hyvä. Siihen päälle hauskakin. Tacobiisi oli tylsä ja liian yksinkertainen, ei hauska. Kolmatta en tod. ala edes kuunnella.
Se kolmas on paras.
Kiva sulle. Nauti siitä. Minä keskityn euroviisuihin.
Joka seitsemäs uskoo Erikan voittoon. Itse en usko.
Anteeksi!
Nyt on pakko avautua!
Mun äiti on sairaalassa ja se väitti että kiusaan sitä.
Tiedän ettei liity asiaan mutta kun ärsyttää.
Se on itse pilannut mun elämän olenalla ylisuojeleva.
Nyt se väittää että kiusaan.
Vaikka mulla on nyt se pakkotilanne.
Että mun olisi päästävä sinne.
Harjoitusklipit Måns ja KAJ:
https://www.svtplay.se/video/eJy3xgD/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidr…
https://www.svtplay.se/video/eb3Yvaa/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidr…
Teistä en tiedä, mutta minä odotan kyllä enemmän tuota KAJ:n esitystä. Se vaikuttaa hauskalta ja mielenkiintoiselta. Måns näyttää vähän vanhanaikaiselta tuossa Matrix-takissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Saksan systeemistä katsastaa ensin ehdokkaiden laulutaito coverbiiseillä parissa erässä, ja sitten vasta hyvin laulaneet oikeilla biiseillä semifinaaliin? Itsekin toivoisin Suomeen ensin sitä, että kuulee livelaulannan ja näkee esiintymisen, vasta sitten musavideot näkyviin. Näin ei aina oma suosikki olisikaan pettymys, uusille artisteille myös parempi joutua heti tositoimiin sen laulutaidon kanssa ilman autotunea.
Israelissa näkyy olevan sama systeemi. Toimiiko tämä kokeneitten ammattilaulajien kohdalla vai pelkästään aloittelijoiden?
Luulet että se isrojen propaganda täti jollain rehdillä pelillä voitti?
Vierailija kirjoitti:
Tossa yhdessä Erikan pätkässä Baselissa oli kuvaajana mattimaxim. Sama tyyppi joka oli Käärijän tanssijoissa.
Voi vee. Esitykseen siis tulee tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoitko noi videot?
Se kolmas on paras.
Kiva sulle. Nauti siitä. Minä keskityn euroviisuihin.
No niin minäkin, vähän liikaakiin. Käyn kattomassa kaikki biisin ja ehdokkaiden muutkin biisit. Eipä tässä paljon muuta ehdikaään. Wunderbar
Vierailija kirjoitti:
Teistä en tiedä, mutta minä odotan kyllä enemmän tuota KAJ:n esitystä. Se vaikuttaa hauskalta ja mielenkiintoiselta. Måns näyttää vähän vanhanaikaiselta tuossa Matrix-takissaan.
Kyllä mä haluan nähdä kokonaan myös Månsin seikkailut tuossa jättivaginassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluan nähdä kokonaan myös Månsin seikkailut tuossa jättivaginassa.
En halua spoilata, mutta julkaistujen kuvien mukaan hän joutuu vessapaperimyrskyyn. Kenties eksyy matkallaan?
Vierailija kirjoitti:
Joka seitsemäs uskoo Erikan voittoon. Itse en usko.
Mihin logiikkaan tää perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa yhdessä Erikan pätkässä Baselissa oli kuvaajana mattimaxim. Sama tyyppi joka oli Käärijän tanssijoissa.
En usko kumminkaan.
Eikös se Matti ole nykyään umk:n tuottaja. Varmaan siksi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tolla Matilla ole joku ihan tuottajarooli UMK:ssa? Tuskin on tanssijaksi lähtenyt.
Onko täällä kukaan lyönyt koskaan vetoa viisujen voittajasta? Millä sivustolla kannattaa lyödä vetoa? En ole koskaan ennen osallistunut mihinkään vedonlyöntiin ja tällä hetkellä mietin jos ekaa kertaa kokeilis :D toki jollain pienellä summalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet että se isrojen propaganda täti jollain rehdillä pelillä voitti?
Katsoin karsinnan ja hyvin veti, muistaakseni jonkin James Bond -tunnarin ainakin. Itse asiassa etenkin naiset lauloivat erittäin hyvin. Karsinta oli monivaiheinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan lyönyt koskaan vetoa viisujen voittajasta? Millä sivustolla kannattaa lyödä vetoa? En ole koskaan ennen osallistunut mihinkään vedonlyöntiin ja tällä hetkellä mietin jos ekaa kertaa kokeilis :D toki jollain pienellä summalla.
Ei mitään kälyä koko vedonlyönnistä. Multa puuttuu kokonaan vedonlyöntigeeni, lottokin on jo liian monimutkaista. Menet jollekin sivustolle, eiköhän sieltä tule ohjeita.