Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
2021/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en tykkää Kajn huumoribiiseistä. Tuollainen saattaisi olla hauskaa kerran vuodessa jossakin landella kesäjuhlissa, mutta jos bändin koko ohjelmisto olisi tuota samaa?

Katoitko noi videot?

Saako sivusta huudella? Bara bada bastu on minusta jopa ihan hyvä. Siihen päälle hauskakin. Tacobiisi oli tylsä ja liian yksinkertainen, ei hauska. Kolmatta en tod. ala edes kuunnella.

Vierailija
2022/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Saksan systeemistä katsastaa ensin ehdokkaiden laulutaito coverbiiseillä parissa erässä, ja sitten vasta hyvin laulaneet oikeilla biiseillä semifinaaliin? Itsekin toivoisin Suomeen ensin sitä, että kuulee livelaulannan ja näkee esiintymisen, vasta sitten musavideot näkyviin. Näin ei aina oma suosikki olisikaan pettymys, uusille artisteille myös parempi joutua heti tositoimiin sen laulutaidon kanssa ilman autotunea.

Israelissa näkyy olevan sama systeemi. Toimiiko tämä kokeneitten ammattilaulajien kohdalla vai pelkästään aloittelijoiden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en tykkää Kajn huumoribiiseistä. Tuollainen saattaisi olla hauskaa kerran vuodessa jossakin landella kesäjuhlissa, mutta jos bändin koko ohjelmisto olisi tuota samaa?

Katoitko noi videot?

Saako sivusta huudella? Bara bada bastu on minusta jopa ihan hyvä. Siihen päälle hauskakin. Tacobiisi oli tylsä ja liian yksinkertainen, ei hauska. Kolmatta en tod. ala edes kuunnella.

Se kolmas on paras.

Vierailija
2024/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoitko noi videot?

Se kolmas on paras.

Kiva sulle. Nauti siitä. Minä keskityn euroviisuihin.

Vierailija
2025/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka seitsemäs uskoo Erikan voittoon. Itse en usko.

Vierailija
2026/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! 

Nyt on pakko avautua!

Mun äiti on sairaalassa ja se väitti että kiusaan sitä.

Tiedän ettei liity asiaan mutta kun ärsyttää.

Se on itse pilannut mun elämän olenalla ylisuojeleva.

Nyt se väittää että kiusaan.

Vaikka mulla on nyt se pakkotilanne.

Että mun olisi päästävä sinne.

Vierailija
2027/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitusklipit Måns ja KAJ:

https://www.svtplay.se/video/eJy3xgD/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidr…

https://www.svtplay.se/video/eb3Yvaa/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidr…

Teistä en tiedä, mutta minä odotan kyllä enemmän tuota KAJ:n esitystä. Se vaikuttaa hauskalta ja mielenkiintoiselta. Måns näyttää vähän vanhanaikaiselta tuossa Matrix-takissaan.

Vierailija
2028/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Saksan systeemistä katsastaa ensin ehdokkaiden laulutaito coverbiiseillä parissa erässä, ja sitten vasta hyvin laulaneet oikeilla biiseillä semifinaaliin? Itsekin toivoisin Suomeen ensin sitä, että kuulee livelaulannan ja näkee esiintymisen, vasta sitten musavideot näkyviin. Näin ei aina oma suosikki olisikaan pettymys, uusille artisteille myös parempi joutua heti tositoimiin sen laulutaidon kanssa ilman autotunea.

Israelissa näkyy olevan sama systeemi. Toimiiko tämä kokeneitten ammattilaulajien kohdalla vai pelkästään aloittelijoiden?

Luulet että se isrojen propaganda täti jollain rehdillä pelillä voitti?

Vierailija
2029/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa yhdessä Erikan pätkässä Baselissa oli kuvaajana mattimaxim. Sama tyyppi joka oli Käärijän tanssijoissa.

Voi vee. Esitykseen siis tulee tanssia. 

Vierailija
2030/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoitko noi videot?

Se kolmas on paras.

Kiva sulle. Nauti siitä. Minä keskityn euroviisuihin.

No niin minäkin, vähän liikaakiin. Käyn kattomassa kaikki biisin ja ehdokkaiden muutkin biisit. Eipä tässä paljon muuta ehdikaään. Wunderbar

Vierailija
2031/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä en tiedä, mutta minä odotan kyllä enemmän tuota KAJ:n esitystä. Se vaikuttaa hauskalta ja mielenkiintoiselta. Måns näyttää vähän vanhanaikaiselta tuossa Matrix-takissaan.

Kyllä mä haluan nähdä kokonaan myös Månsin seikkailut tuossa jättivaginassa.

Vierailija
2032/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä haluan nähdä kokonaan myös Månsin seikkailut tuossa jättivaginassa.

En halua spoilata, mutta julkaistujen kuvien mukaan hän joutuu vessapaperimyrskyyn. Kenties eksyy matkallaan?

Vierailija
2033/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka seitsemäs uskoo Erikan voittoon. Itse en usko.

Mihin logiikkaan tää perustuu?

Vierailija
2034/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa yhdessä Erikan pätkässä Baselissa oli kuvaajana mattimaxim. Sama tyyppi joka oli Käärijän tanssijoissa.

En usko kumminkaan.

Vierailija
2035/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Matti ole nykyään umk:n tuottaja. Varmaan siksi mukana.

Vierailija
2036/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tolla Matilla ole joku ihan tuottajarooli UMK:ssa? Tuskin on tanssijaksi lähtenyt.

Vierailija
2037/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kukaan lyönyt koskaan vetoa viisujen voittajasta? Millä sivustolla kannattaa lyödä vetoa? En ole koskaan ennen osallistunut mihinkään vedonlyöntiin ja tällä hetkellä mietin jos ekaa kertaa kokeilis :D toki jollain pienellä summalla. 

Vierailija
2038/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet että se isrojen propaganda täti jollain rehdillä pelillä voitti?

Katsoin karsinnan ja hyvin veti, muistaakseni jonkin James Bond -tunnarin ainakin. Itse asiassa etenkin naiset lauloivat erittäin hyvin. Karsinta oli monivaiheinen.

Vierailija
2039/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan lyönyt koskaan vetoa viisujen voittajasta? Millä sivustolla kannattaa lyödä vetoa? En ole koskaan ennen osallistunut mihinkään vedonlyöntiin ja tällä hetkellä mietin jos ekaa kertaa kokeilis :D toki jollain pienellä summalla. 

Ei mitään kälyä koko vedonlyönnistä. Multa puuttuu kokonaan vedonlyöntigeeni, lottokin on jo liian monimutkaista. Menet jollekin sivustolle, eiköhän sieltä tule ohjeita.

Vierailija
2040/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀

Ketju on lukittu.