Tuolla musaketjussa joku väitti että Irwin Goodman on suomalaisille merkittävämpi kuin Bob Dylan
Kommentit (31)
Kumpikin määkii vastenmielisesti. Vuohet lavalla.
Ns. kansan syville riveille Huutokauppakeisari on merkittävämpi kuin Shakespeare.
Mitä väliä tällä oikeastaan on, onkin sitten merkittävämpi kysymys.
Vexi Salmi häpesi Irwinin ra#ismia ja juoppohulluutta. Eiihän irwin tehnyt itse mitään musaa.
Ei... rip Irwin muttei mitään tekemistä musiikin kanssa. Ei näitä voi verrata.
Bob Dylanille on myönnetty kirjallisuuden Nobel-palkinto.
Voipi olla. En tykkää kummastakaan pahemmin, mutta Irwinin kappaleita olen useammin kuullut ja jotkut osaan ulkoa. Bob Dylanin kappaleita en tunne ollenkaan. Irwin oli aikoinaan todella suosittu ja monet sen kappaleista on ikivihreitä, en usko että Dylan on ikinä ollut Suomessa niin suosittu, eipä sitä paljon ole radiosta kuulunut.
Suomalaisena Irwin on minulle merkittävämpi, sillä hän lauloi suomen kielellä.
Ihmisenä Dylan on minulle merkittävämpi, siitä ei ole epäilystäkään. Hän on runoilija ja trubaduuri, jolta jää syvä jälki ihmiskunnan muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla. En tykkää kummastakaan pahemmin, mutta Irwinin kappaleita olen useammin kuullut ja jotkut osaan ulkoa. Bob Dylanin kappaleita en tunne ollenkaan. Irwin oli aikoinaan todella suosittu ja monet sen kappaleista on ikivihreitä, en usko että Dylan on ikinä ollut Suomessa niin suosittu, eipä sitä paljon ole radiosta kuulunut.
On myös paljon kotimaisia, suosittuja artisteja jotka eivät juurikaan saa radiosoittoa.
Eiköhän se Vexikin ottanut oppia Dylanilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tutustuisit Dlanin tuotantoon edes vähän, niin saattaisit yllättyä kuinka monet tuntemasi hitit olivatkin Dylanin kynästä.
Kommentoimaan olet kuitenkin valmis, vaikket tunne ollenkaan????
Nekin jotka tuntevat edes kaksi Bob Dylanin kappaleita luulevat että ne on varastettu Hectorilta,
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä syönyt ranskalaista ruokaa, mutta varmaan se on ihan paskaa????? Eikös niin?
Mä en voi sietää Dylania ollenkaan ja varsinkaan sen lauluääntä.
Varmaan näin onkin. Itse olen mielelläni snobi ja arvostan Dylania noin ziljoona kertaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Bob Dylanille on myönnetty kirjallisuuden Nobel-palkinto.
Niin, muttei musiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vexi Salmi häpesi Irwinin ra#ismia ja juoppohulluutta. Eiihän irwin tehnyt itse mitään musaa.
Mitä nyt sävelsi aika suuren osan biiseistään, mutta ei kai sitä musan tekemiseksi lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää Dylania ollenkaan ja varsinkaan sen lauluääntä.
Ei häntä lauluäänen takia kuunnellakaan.
En. Irwinin musiikki oli kamalaa määkimistä.