Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies tai nainen painisi sinun kanssasi aivan eri liigassa. Ei mitään tsänssejä

Vierailija
10.02.2025 |

Onko sellaisia?  Itse en usko olevani minkään "Hunks" miehen tasoa, enkä minkään yhtyeen jäsenen tai johtaja/hallinto/toimisto tehtävien parissa työtä tekevän miehen mieleen. Ai niin, eikä mikään ammattiurheilijakaan minua ottaisi. Itse en ole mitenkään erityisen kilpailu henkinen tai kunnianhimoinen. 

N.47

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla hunksit on tasokkaita miehiä? Saattaa ne komeita olla ja osata pyörittää peppua toki.

Moni määrittelee sen tason juuri ulkonäön perusteella, joku taas varallisuuden ja saattaa todeta "tuskin mitään miljonääriä saisin", vaikka miljoonat voi olla vaikka peritty, eikä se tee henkilöstä tasokasta, paitsi deittiasteikolla saa automaattisesti tason 10, näin se menee.

Vierailija
22/25 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tähän asti. Moni on sen sanonutkin, tai miesten kaverit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla hunksit on tasokkaita miehiä? Saattaa ne komeita olla ja osata pyörittää peppua toki.

Moni määrittelee sen tason juuri ulkonäön perusteella, joku taas varallisuuden ja saattaa todeta "tuskin mitään miljonääriä saisin", vaikka miljoonat voi olla vaikka peritty, eikä se tee henkilöstä tasokasta, paitsi deittiasteikolla saa automaattisesti tason 10, näin se menee.

Itse asiassa aika monen mielestä varakkuus tekee ihmisestä juurikin tasokkaan.

Vierailija
24/25 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla aina toitotetaan ettei mitään tasoja ole olemassa. Ei siis validi kysymys.

Vierailija
25/25 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei oikein alhaisemmaksi enää pääse eli suurin osa miehistä on ns. 'out of my league'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän