Sana, jota narsisti välttää viimeiseen asti. Mikä se sana on?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä narsku voi sanoa anteeksi mutta ei se sitä tarkoita. Se on vain vastuuvapautuslauseke eli sinun pitää unohtaa hänen aiemmat pahantekonsa, koska hän pyysi anteeksi. Tilinne ovat tasoissa ja nollattu. Jos yrität palata esim. hänen tekemäänsä väkivaltaan niin olet itse narsisti ja syyllinen, koska hänhän pyysi anteeksi. Ja sama meno jatkuu.
Todennäköisesti ei sano. Tai sanoo tyyliin "sori, hei"
Vierailija kirjoitti:
Pyytäähän narsisti toki anteeksi, mutta se voi olla muotoiltu vaikkapa näin:
Olen pahoillani, että koet tulleesi loukatuksi.
Käytännössä hän kiertää kaiken vastuun, ja syyllistää uhrin - tässäkin kohtaa.
Paitsi että tuo ei ole anteeksipyyntö. Vaikka siinä pahoitellaankin.
Aina ei voi olla varma, kun ihminen autistisilla taipumuksilla voi ajatella näin mielessään. Mutta ei ymmärrä että se katuminen ja pahoilla oleminen pitäisi toisillekin ilmaista.
Narsistille taas kaikki on valtapeliä, eikä siinä voi heikkoutta osoittaa. Kun sitten ne viholliset, eli kaikki muut, voittaa 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ei sano koskaan.
Fiksu narsisti sanoo, muttei tarkoita sitä.
Narsisti kuvittelee aina olevansa fiksu.
Narsistisia puolia voi olla monissa muissakin, siksi ne exät on narsisteja. Saattaa olla ettei enää myöhemmin sitten olekaan. Tai alkoholisti toivuttuaan toteuta alhaisia tekojaan ainakaan yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus: "anteeksi".
Tuohan on narskun vakiosanastoa. Vetoaa jatkuvasti, että häneltä pitää pyytää anteeksi sitä sun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No AN TEEK SI että olen vain oma itseni enkä sellainen kuin sinä haluat. Sinä aina vaadit ja vaadit etkä koskaan ymmärrä, miten paljon tuollainen vähättely loukkaa. Etkä tajua edes pyytää ANTEEKSI.
t. narsisti
Anteeksi. Jos narsistilta kysyy että ymmärtääkö tämä minkä asiassa loukkasi, hän nyökyttää päätään tai sanoo ymmärtävänsä. Mutta anteeksi hän ei pyydä.
Narsisti laittaa aina no sanan anteeksi sanan eteen kun pyytää häneltä anteeksipyyntöä.. No anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän tässä olikin juuri se juju
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Jos narsistilta kysyy että ymmärtääkö tämä minkä asiassa loukkasi, hän nyökyttää päätään tai sanoo ymmärtävänsä. Mutta anteeksi hän ei pyydä.
No ei se mun vika ole, että sinä otat nokkiisi kaikesta. Miksi pitäisi pyytää anteeksi jotain, mitä ei ole tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No AN TEEK SI että olen vain oma itseni enkä sellainen kuin sinä haluat. Sinä aina vaadit ja vaadit etkä koskaan ymmärrä, miten paljon tuollainen vähättely loukkaa. Etkä tajua edes pyytää ANTEEKSI.
t. narsisti
Ja se silti jäi sanomatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän tässä olikin juuri se juju
Tiedän. Hän sanoo sen. Hän ei pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. narsisti
Eihän jäänyt. Tuossahan on oikein kaksi kertaa sanottuna sana anteeksi. Eikö sulle mikään riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. narsisti
Eihän jäänyt. Tuossahan on oikein kaksi kertaa sanottuna sana anteeksi. Eikö sulle mikään riitä?
Korjaan. Jäi pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. narsisti
Korjaan. Jäi pyytämättä.
Ei nyt puhuta mistään pyytämisestä. Ap kysyi, mikä on sana, jota narsisti ei KÄYTÄ. Minä käytin sanaa anteeksi moneen kertaan ja siltikään se ei kelpaa sinulle, vaan rupeat tuolla tavalla syyttelemään täysin aiheettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä narsku voi sanoa anteeksi mutta ei se sitä tarkoita. Se on vain vastuuvapautuslauseke eli sinun pitää unohtaa hänen aiemmat pahantekonsa, koska hän pyysi anteeksi. Tilinne ovat tasoissa ja nollattu. Jos yrität palata esim. hänen tekemäänsä väkivaltaan niin olet itse narsisti ja syyllinen, koska hänhän pyysi anteeksi. Ja sama meno jatkuu.
Todennäköisesti ei sano. Tai sanoo tyyliin "sori, hei"
Sori siitä?
Tätä olisin itsekin veikannut