Mies taitaa sittenkin vain olla tyytynyt minuun
Ollaan ihan aikuinen pariskunta, lapset tehty aikaisemmissa liitoissa ja nyt eletään "uusperhehelvettiä" eli ihan normaalia arkea vaihtelevalla lapsikatraalla.
Ollaan aina oltu todella yhteensopivia, hommat synkkaa, seksi sujuu loistavasti ja olemme samalla aaltopituudella, eli parusjutut, arvot ja mielenkiinnon kohteet samanlaisia.
Olemme asuneet yhdessä jokusen vuoden ja hiljattain ostimme yhteisen perheasunnon. Eli itse olen tässä täysillä mukana ja panostan meidän yhteiseen tulevaisuuteen täysillä, ja ajattelin, että niinhän se on miehenikin puolesta asian oltava, kun kerran yhteistä kotia maksellaan vielä parikymmentä vuotta.
Erinäisistä syistä näin miehen somessa viestitteleyn tuttavan kanssa. Pitkässä ketjussa mies oli tälle naiselle avautunut meidän arjen haasteista, joista nyt ollaan jo päästy suurimmalta osalta yli, ja kommentoinut, että lopulliselta suhteelta olisi pieniä lisätoiveita.
Miltä lopulliselta suhteelta?
Mä oon ihan rikki. Mä luulin että tää on se juttu, se lopullinen rakkaus. Nyt taitaakin olla niin että mies haikailee jotakin muuta. Mä olen tässä vain lämmittämässä penkkiä sille oikealle.
Jospa "lopullinen suhde" tarkoitti sitä, miksi teidän suhteenne tulee asettumaan?