---<---@ SUURPERHEKUUMEILIJAT VK 10 @--->--
Kommentit (24)
Toivon, että onnianni ja Uljas Voitto tapaisivat toisensa jossain paremmassa paikassa. Pieninä sadepisaroina kultapilven reunalla...
Halit!
Olen yrittänyt kirjoittaa, mutta en ole päässyt läpi jostain syystä.
Onko kukaan teistä koskaan tehnyt sormustestiä tai neulatestiä tai kysynyt ennustajilta lasten lukumäärää ja sukupuolta? Huvikseni kysyin Madame-mammalta ja ennustaja-Elliltä. Elli sanoi, ettemme saa enää lapsia (nyt meillä on kolme) ja madame povasi meille poikaa tammikuussa 2007 ja vielä yhtä poikaa marraskuussa 2013. Sormustestin mukaan saisimme vielä yhden lapsen, joka olisi tyttö. Muistan, että sormustesti näytti minulle jo nuorena tyttönä neljää lasta, mutta sitä en muista, kumpaa sukupuolta oli luvassa. Ensimmäinen taisi olla poika, kuten se onkin ihan oikeastikin. Ennustaja-Ellin ennustukseen en halua uskoa ja toisaalta pitäisi olla jo kovasti tohinoissa, jotta madamen ennustus toteutuisi ja meillä ei ole aikomusta ihan justiin yritystä aloittaa. Itse toivon, että sormustesti olisi oikeassa, sillä toivoisin toista tyttöä. Meillä on siis kaksi poikaa ja yksi tyttö. Toisaalta se sukupuoli on kyllä sivuseikka.
Vaikka niitä kullanuppuja on jo monta ei se vähennä surun märää menetyksestä!
Pikaista toipumista ja onnelisempaa lopputulosta ensi kertaan!!!
L+5+rv 38+3
Niin siinä kävi, kun pelkäsinkin, että keskenmenoon päättyi se iloinen odotuksen juhlinta :`( Ei tullut meille marrasvauvaa, meidän onnianni pääsi parempaan paikkaan. Olo on niin tyhjä. Kirjaimellisesti.
hönttä itku kurkussa