Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---<---@ SUURPERHEKUUMEILIJAT VK 10 @--->--

05.03.2007 |

Ja tässä uusi pino :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä on jo kohta ohi eikä uutta pinoa vielä löydy. Nyt on jokin romahdus tapahtunut. reippaasti nyt linjat laulamaan, ettei tarvitse viime viikon pinkkoja kaivella.

).( alamahaa nipistelee ja polttelee mutta ovistikkujen mukaan mitään erityistä ei tässä kropassa taphadu. Joten taas mennäään pitkiksille.

Simpat ovat taas hännät tanassa mamsellia vaanimassa. Ovat joutuneet oikein erityiskoulutukseen, kun ei vanhoilla tempuilla onnistuneet neitiä bongaamaan. Mesilaaksokin alkaa olla taas kunnossa vieraita vastaanottamaan.

Kp:t alkaa olla 15 tietämillä mutta pitkä on taas taival maalisuoralle.

Oikein hyvää alkanutta viikkoa muillekin kuumeisille ja vähän jäähtyneille ja uudelleen lämpiäville :)

Neppis

Vierailija
2/24 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin täällä keskellä yötä pitelemässä pinoa...

Että mihin on kaikki ihmiset kadonneet, vai onko niin kova sutina petikammarin puolella, ettei lainkaa ehdi väliaikatietoja antamaan?!

Mulla ei oikeesti siltä suunnalta oo mitää raportoitavaa, että menee ihan yleiseksi kuulumisten päivittämiseksi.

Eikä niissä kuulumisissakaa (sanahirviö) oo paljoo kerrottavaa, lasten hiihtoloma oli ja meni, isäntä oli mahataudis parina päivänä, siinäpä ne. Sillon oli kyllä vähällä, etten olis saanu lusikallista vauvansiemeniä, mutta kiitos vaan sille taudille, niin lähtipä ukko kesken kopeloinnin oksentamaan ja siinä kokonaisuudessaan koko romantiikka viimeaikoina, ettei taida tulla marrasvauvaa tähän taloon.

Välillä tekis mieli nakata hanskat naulaan, kun ei meinaa tärpätä sitte millään, ehkä meille ei ookkaan tarkotettu neljättä pientä?!

Ja sitte taas toisaalta, onko kaikki aina pakko saada samantien ku päähän pälkähtää? Voihan se ollakki, että nyt on tulos jotain extrakivaa, mihin ei iso maha tai pieni nyytti sopis. Mutta mikä taas vois olla kivempaa, kuin se pikkunen vauveli? Onpa tämä elämä taas niin monimutkasta, parempi varmaan laittaa pötkölleen, niin jaksaa taas huomenna ajatella.

Yritetään olla aktiivisia ja toivottavasti saamme kuulla monta ihanaa plussauutista, nukkukaahan hyvin!

Hemppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume on pudonnut järkeviin lukemiin eikä pää sauhua koko ajan :o) Olen jopa kouluun hakenut ja suunnannut mielenkiintoa muualle. Kuitenkin vauva on tervetullut kun/jos tulee.

Olen maha solmussa jännittänyt hyvän ystäväni puolesta joka käy läpi kolmatta kertaa lapsettomuushoitoa (ivf). Jotenkin omat ongelmat ja lapsen kaipuu on saanut uudet mittasuhteet kun se lapsen saaminen kuitenkin itsellä käy suht helposti kun taas ystäväni yrittää jo viidettä vuotta :o( Viime yönä nukuinkin huonosti kun niin jännitän heidän puolesta :o) Pian pitäisi selvitä onnistuvatko he nyt tällä kertaa.

Toivotaan porukalla kaikille lapsettomuudesta kärsiville paljon onnistumisia!

).( tylsääkin tylsempää kp:t taitaa olla 8 ja eilen on jo simoja alettu kouluttaa ja pitkähkön tauon jälkeen päästettiin jo kuolemaa tekevät simot mesilaaksoon. Ovis on taulukkojen mukaan ensi viikolla mutta en jaksa uskoa millään että tulisin näiden terolutien aikana raskaaksi aika näyttää. Iskias vaivaa jo nyt ja enemmän ja vähemän joka paikkaa kolottaa... ikä tekee tepposia ;o) tajusin tuossa eilen etten ole enää " nuori nainen" vaan jo " nainen" APUA! mihin se aika menee???

Niiloakseli taustalta kp 8/27~

Vierailija
4/24 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille.Meidän isot tytöt lähtivät hetki sitten anoppilaan yökylään näin hiihtoloman kunniaksi.Kuopuksen kanssa olimme ulkona.Laskettiin mäkeä yms.Aivan ihana ilma oli.Toivottavasti jatkuu koko loman.Nyt poika nukkuu ja minulla on pieni hetki aikaa kirjoittaa.

Tänne ei kummempia.Kuumeilu jatkuu vain minun osaltani.Täti kurvasi pihaan aivan ajallaan pari tuntia sitten.Olikin niin " raivotautinen" olo aamulla.Meillä on vain niin päin että vaikka mulla olis kuinka kiukkuinen olo, minä en sitä näytä kuin harvoin,mutta isäntä kun on pahalla päällä SE NÄKYY.Joo.On ollu isännän kanssa aika vileet välit pari päivää.En tiedä mistä lienee on mössähtänyt.Kysyin eilen aikooko kauan jatkaa ilkeilyä.Ei tiennyt vielä...

Toivottavasti teille useimmille tulee plussauutisia paljon ja pian.Niitä on kiva lueskella.Ja tulee hyvälle mielelle.Tuntuu taas että ehkä meille ei plussaa tule enää koskaan.Kuume on kuitenkin niin valtava että vauvalehtiä on tullut lueskeltua(salaa).Täytyy vain kärsivällisesti odottaa ja toivoa miehelle mielenmuutosta vauva-asian suhteen.

Eveliina.

Vierailija
5/24 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään odotellen kesää :) Vauvakuume saatu pidettyä " aisoissa" joten kyllä sinne kesään sit jaksetaan odottaa :) Kevät on jännää aikaa kun silloin noi vauva jutut ainakin mulla nousee pintaan, ja sit kun näkee äitejä työntämässä vauvoja tai raskaanaolevia niin itsellä alkaa tuntua että apua nyt heti on tapahduttava :D Ystävällä la ihan lähettyvillä niin omat raskauden muistot nousee pintaan. Käyn lukemassa kyllä teidän muiden jutut joka päivä täällä, mutta itsellä kun ei mitään erikoista sanottavaa sit jää kirjoittamatta.

Vierailija
6/24 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

napa on tylsä. Tänään aloitin TAAS kerran oviksen tikuttelun enkä usko että saan taaskaan yhtään mitään viivaa siihen. No tämä on viimeinen kerta kun tikutan ovista ja sitten jätän kaiken korkemman huomaan :o)

Tänään sain kuulal että hyvä ystäväni on vihdoin raskaana (ihan alussa vielä) kolmas ivf hoito tuotti tulosta! olen niin onnellinen että voisi luulla että itse olen raskaana :o)

No tästä saapi minunkin kuume taas uutta puhtia!

Niiloakseli kp9 kai/27~

Vierailija
7/24 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Eipä ole mitään kerrottavaa...kun ei ole tätiäkään näkynyt vielä synnytyksen jälkeen, ei pysty jännäilemään kiertopäiviäkään :-(. Makuuhuoneen puolella on ollut lisäksi hiljaista kun mennään aina niin myöhään nukkumaan, ettei kerta kaikkiaan jaksa...

Parina päivänä on ollut todella oksettava olo ja tänään alkoi jo huimaamaankin...tässä jo mietin, pitäisikö sitä kuitenkin testata...? Tuo huono olo on ollut tähän saakka takuuvarma merkki raskaudesta. Ilmaantuu minulle aina viikosta 6 alkaen... :-) Jos nyt plussaisin, tulisi kuopuksen ja nelosen välille tasan vuoden ikäero...kaipa siitäkin hengissä selviää, varsinkin kun tuo kolmonen on ihan unelmahelppo muksu...(joo, tiedän, ei varmaan tule tuo unelmalapsuus olemaan pysyvää...:-) ) Onhan meillä sentään jo 9- ja 8- vuotiaat nuo vanhimmat muksut, että ei onneksi olisi neljää pientä jaloissa pyörimässä ;-)

Kanelisokeri

Vierailija
8/24 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä ollut palstalla hiljaista. Minä olen pysynyt meidäm juniorin takia poiskoneelta: hän kun kuvittelee saavansa tissiä aina kun istahdan tähän. Olen sen itse opettanut kun muuten ei saanut aruhassa täällä juoruta niin tungin aina tissin pojalle suuhun. Nyt yritämme päästä eroon koko touhusta ja äitikin vieroittuu koneelta siinä samalla ;)

Täytyy tunnustaa, että yöunille vielä nukutan ukkelin tissille ja aamuyöllä on niin kiva ottaa tuhiseva pikkuinen kainaloon. Vauvakuumetta sekin vähän lievittää vaikka taaperohan poika jo on. Kävellytkin jo iät ja ajat.

).( kp 17 ja ovistestit näyttää negaa. Mä en kyllä saa niihin tasavahvaa viivaa millään mutta tietysti mullahan voi tulla se vaikka vasta kp 28.. loppuu kepit ennen sitä. Tilasin kyllä isomman satsin, että saan nyt varmistuksen, että jotain tapahtuu.

Neiti Mamselli on kyllä lähtenyt jonnekin piilopirtille. Varmaan säikähti tuota massiivista simppainvaasioita. Eihän tässä menneinä kuukausina niitä ole näkynyt kuin muutama hullu verkkarinlahkeesta ja lakanalta hengissä selvinnyt.

Äitee on ollut ihan touhuissaan kun iltasella on jaksanut hereillä pysytellä vähän pidempään kuin lapset ja isukin kanssa onkin ollut ihan kivaa. Jääkausi oli ja meni ja kevät taas saa hormoonit hyrräämään. Siksihän minä en niitä kesävauvoja saakaan kun talvenpimeydessä simpat eksyy jos nyt ikinä pääsevät edes kujansuulle. Ja yleensä ovat aamusessiot olleet tuottoisampia.. niihin ei vaan valitettavasti nykyisellään ole aikaa. Muksut herää ennen kukonlaulua ja kömpivät viereen.

Oi voi.. kunpa saisi oikein kunnon loman miehen kanssa kaksin... * hormonit hyrrää ja neppis punastelee omia ajatuksiaan*

Nyt on taas mentävä ennenkuin menee ihan levottomaksi.

Mukavaa pikkulauantaita kaikille :)

Neppis the hormonimamma

Vierailija
9/24 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt noita teroja popsinut kaksi 10 pv:n kuuria ja nyt tässä kuussa olisi edessä kolmas kuuri. Nyt sitten tulee kahdesta suunnasta kahta eri tietoa.

Eli yleisesti täällä listoilla puhutaan kuinka terot tulisi aloittaa oviksen jälkeen vasta ja jos näin ei tee niin raskautuminen ei onnistu tai hankaloituu. Kun taas lääkäri ja apteekki oli sitä mieltä ettei teroilla ole mitään merkitystä asiaan. Nyt mietin mitä teen tuon viimeisen tero kuurin kanssa? syönkö? enkö? aloitanko oviksen jälkeen?

Ongelma on etten ole kolmen kuukauden tikuttamisen aikana löytänyt koko ovista selkeästi...

Onko siinä vika ettei tämä onnistu vai mikä on???

Mulla kun sattui sellainen lääkäri jota ei kiinnostanut pätkääkään se että haluan raskautua ja sanoi vain aina että onhan sulla jo 4 kyllä se siitä... niinpä niin.

Tuleeko ovis kivut päivä pari ennen ovista vai sinä päivänä? entäs tissien turpoaminen? oviksen jälkeen vissiin.

Niiloakseli ihan pihalla... kp9

Vierailija
10/24 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea ilma ulkona.Tehtiin lasten kanssa lumiukko ja kävin kuopuksen kanssa kävelylenkillä.Tulomatkalla piti kaivaa äitini auto lumipenkasta kun oli kurvannut liian lujaa mutkassa.Oikein mukavasti kaloreita kuluttava ulkoilureissu.Olen alkanut liikkumaan enemmän.Käyn uimassa kaksi kertaa viikossa, pari kilometriä per kerta.Myös syömisiä olen yrittänyt vähän seurailla.Jospa ne 10 ylimääräistä kiloa vähitellen lähtisivät.

Tein sitten sellaisen tempun äsken että varasin ajan kierukan poistoon.Valitettavasti aika meni huhtikuun alkupuolelle.Minua ärsyttää suunnattomasti kun vuoto kestää aina reilusti yli viikon ja vuodon runsaus on järkyttävä.Pahimpina vuotopäivinä isoimmat siteet on käytössä ja niitäkin täytyy vaihtaa tiuhaan.Tätä lajia ehkäisy riitti minulle.Huolehtikoon mies välillä ehkäisystä jos haluaa.Ja minun puolestani voi olla huolehtimattakin.Mielelläni tulisinkin raskaaksi.

On ollut hiljaisenpuoleista.Kaikki varmaan nauttivat upeista " kevätsäistä" .Tai ihan keväiseltä tuo ilma täällä tuntuu.Poika heräsi.Täytyy jatkaa toisen kerran.Olussatuulia kaikille puhallellen,Eveliina.

Vierailija
11/24 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirotusvirhe.

Vierailija
12/24 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitten piinaviikko. Miltäs kuulostaa.

Alavatsa on juiminut menkkamaisesti samoin selkä jo viikon, rinat aristaa, tänään ällötti? lämpö on pysynyt 36.9 ( normaali 36.4). Ja tunteet on herkässä. Itkisin vaan kaikkea, mikä tahansa ajatus saa kyyneleet kihoamaan silmiin. hmm??? Äskönkin kun tulin pihalt meinasi yrppä lentää. Ja vatsatauti on jo selätetty. Tilasin netinkautta raskasutestejäkin niintä herkempiä.. hmm..

(no tuskin kuminkaan raskaana )

ja kp. olisi 24/28-30

Vierailija
13/24 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aahh.. Rölli piinailee.. että mä nautin tästä piinaavan tuskaisesta jännityksestä; siis muiden osalla.. itsehän en pidä siitä lainkaan ;) ++++

Niiloakseli: mä en osaa sanoa niiden terojen suhteen mitään ja mä kans kamppailen niiden ovisjuttujen kans. Nimittäin mulla on nyt ihan selkeät oviskivut, alavatsaa juilii ja tänään löytyi oikeat kananmunaektoplasmat.. Kivut alkoi pari päivää sitten.. ja mä ymmärsin, että kun limat näkyy, ovis on jo melkein ohi.. näinkö se menee?? Lämmöt nousi ja laski ja nousi taas tälle aamulle. Mutta se himskatin tikku näyttää aina vaan negaa ja tänään eilistäkin hailumpi viiva... Rinnat tuntuu vähän pulleammilta ;)

Lastwish: sullahan oli komeat lämpökäyrät, kerro nyt vähän niistä jutuista. Kävin kurkkimassa laittamaasi linkkiä. Mites sen kans kävi?

Siis tosi noloa opetella näitä asioita neljännen lapsen jälkeen. Tänään kyllä otin puhelimen soittaakseni neuvolaan ja pyytääkseni jotain reseptiä, edes niitä minipillereitä kun alkaa olla mitta täys kaikkee. Siellä tuuttas varattua ja seuraavan kerran kun muistin asian, oli puhelinaika mennyt umpeen. Seuraavista menkoista hommaan jonkun ehkäisykapistuksen, vaikka sit sen kiinniolevan vetskarin ja lähden töihin. Ei ole tarkoitus saada villahousukaveria. Sitäpaitsi mä olen aina synnyttänyt parillisina vuosina ja kuukausina. Tänä vuonna ei onnaa.

Nyt pooiiss..

T.Ärtynyt Neppis kp 18

Vierailija
14/24 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain ovistestiin plussaviivan.. tasavahvan.. Mutta miten ihmeessä se voi tulla nyt vasta kun ne kananmunakököt oli jo aiemmin..

Mä en oikeesti tajua tätä systeemiä

[color=pink][size=3] &hearts[/size][/color]

Mun oli ihan pakko kokeilla tähän.. sorry jos näkyy räpellykset..

Nyt kotitöihin

Neppis the tietokonevirtuoosi

Vierailija
15/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös sieltä naiset. Ei kehtaa pitää pinoa kakkossivulla.

).( Meillä on mamselli oikein meno päällä :) On vaihtanut verhoja ja pessyt ikkunoita.. Etsiskelee nyt itselleen kivaa päällepantavaa ja miettii millä simppa-armeijan saisi luokseen houkuteltua. On vaan niin liukkaat kelit, että pitää olla varovainen, etteivät pikkusoturit aja ojaan ja katkaise somia siimahäntiään. Ilman häntää ei pääse mamin syliin mesilaaksoon.

On vaan iskällä ollu selkä huonossa kunnossa.. joutuu ihan pohtimaan millä akrobatialla saisi homman hoidettua siististi ja ilman ohilyöntejä...

* Neppis hyräilee ja puuhailee*

Vierailija
16/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans alkaa olla ovis vissiin käsillä kun olisin sängyssä koko ajan ;o)

Neljän lapsen kanssa se ei vaan ole oikein realistista... Tosin kaksi ain on kotona :o)

Ajattelin vetää tämän kuun ilman teroja,katsotaan sitten miten käy vuodon kanssa taas. Jotenkaan en jaksa uskoa että raskaudun terojen aikana joten kokeilen taukoa.

Mua on tarstaista asti vaivannut migreeni ja välillä tuntuu että koko pää räjähtää. Huimaustakin on ollut hurjasti. Eilenki tuntui että koko sänky pyöri alla (olin siis yksin) :o) ja nyt piti virkkaus lopettaa kun tuntuu että sohva lentää... Ovis pitäisi virallisesti olla ensi ma tai ti katsotaan.

Neppis: tuu meillekki pesemään nuo ikkunat! mää en käsitä miten musta tuo siivous tuntuu nyt niin vastenmieliseltä. Eilen sain imuroitua sieltä täältä ja nakitin miehen mopin varteen kun itse istuin sohvalla teeveetä tuijottaen :o)

Onkohan kaikki suurperheet lomailemassa kun täällä neppiksen kanssa vaan simppoja jahdataan ;o)

Niiloakseli kp 12 (kai) /27

Vierailija
17/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näyttää aika hiljaiselta.Meillä ulkoilureissu taas takana ja poika päiväunilla.Aina se veri vetää tänne koneelle kun vain on rauhallinen hetki kotona.

Voi miten mukavalta kuulosti ikkunanpesu ja verhojen vaihto.Täytyy vielä kuukausi malttaa odottaa että pakkaset ja lumisateet vähenevät.Täällä oli myös siivousvimma muutama päivä sitten ennen tädin saapumista.Mutta siivouksella se alkoi tämäkin aamu vaikka ei olisi huvittanut.Tädin vierailu on niin rajua nykyisin.Aamulla kun heräsin sänky lainehti.Menin pesuhuoneeseen ja valuin aivan norona hetken aikaa.Oli kuin teurastaja olisi käynyt.Ei muuta kuin pyykkiä koneeseen ja lattiaa kuuraamaan.Isäntä tuumasi vierestä että ei tuo ihan tavallista ole.Ota vaan se " härveli" (kierukka) pois.

Piinaviikosta Rölli mainitsi.On ihanaa jännittää teidän toisten puolesta.Kun asia on omalla kohdalla se ei aina ole niin kivaa.

Kun on niin älyttömän hiljaista,mietin että keksisikö kukaan jotain galluppia.Lisäisikö se kirjoittelua?!Tuli mieleeni sellainen että miten olette valinneet nimet lapsillenne?En tarkoita että tähän niitä nimiä pitäisi kirjoittaa,vaan miksi valitsitte juuri ne nimet ja mitä ne teille merkitsevät?

Meillä on kolme lasta.Lasten nimet alkavat s-kirjaimella.Ja jos vielä joskus saamme lisää lapsia s-sarja varmaankin jatkuu.Esikoisen toinen nimi on sama kuin minun mummolla ja kolmas nimi on miehen mummolta.Kuopuksen toiseksi nimeksi laitoimme minun isäni nimen.Halusin sillä säilyttää ja kunnioittaa isäni muistoa,hän nimittäin kuoli neljä vuotta sitten.Keskimmäisen lapsemme nimi ei ole mitään suvun perintöä, vaan se yksinkertaisesti on niin söpö nimi ja sopii kantajalleen.

Tällaisia tällä kertaa...

Vierailija
18/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimet on valittu ihan vaan miettimällä ja kompromissia etsien :o)

Minä oon aina tehnyt listan nimistä joista tykkään ja mies on listasta viivannut yli ne mitkä ei käy ja mahdollisesti lisännyt omia ehdotuksia ja niistä on sitten alettu vääntää molemmille sopivaa. Nyt on jo yrityksen alla olevalle nyytille nimi valmiina ;o) sekä tytölle että pojalle.

Entäs te muut joko on nimi seuraavalle valmiina??

Niiloakseli ja kasvava vauvakuume :o)

p.s. jotenkin annoin itselleni luvan kuumeilla kun hyvä ystäväni vihdoin raskautui ivf-hoidolla 5:den vuoden yrityksen jälkeen.

Vierailija
19/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus näköjään tänne koneelle ehdin !!

Ollaan akkaporukalla kotona kun ukot ovat reissussa. Käytiin äsken markkinoilla eikä sieltäkään mitään onneksi mukaan tarttunut kun typsyille vaan vaali-ilmapalloja !!

Kumisaappaat kuopuksille löysin kun toissapäivänä jo sukat kastui kun entisten varsiin oli reiät ilmestyneet ja taisivat nuo aikas pienetkin jo olla ;-)

Eilen jo muutamassa kaupassa kävin eikä sopivaa kokoa löytynyt !

Täälläkin on piinaviikko ja kp 24/max 30 elellään eikä oikeastaan ole vielä tuntemuksia minnekkään suuntaan..

Tässä kierrossahan en käyttänyt mitään clomeja enkä teroja niin saas nähdä miten käy... noiden edellämainittujen kanssa oli niin kuivaa kun saharassa mutta tässä kierrossa taas tapasin lyyli limatkin !!

Mä olen jotenkin nyt sellaisella fiiliksellä että musta tuntuu etten ovuloinut ollenkaan noiden troppien kanssa mutta voinhan olla ihan väärässäkin kun en ole koskaan ovista tikuttanut vaan luottanut vaan omiin tuntemuksiin sekä lyyli limoihin : -)

Viimeksi tapasin lyyli limat silloin syyskuun plussakierrolla mutta se olikin terho tuulimuna ;-(

Röllille plussasädetystä piinailuun !!

Neppikselle onnea simojen kanssa ja toivotaan että edes yksi löytää suorimman tien mesilaakson mamsellin luokse !!

Galluppia oli nimistä,meillä miehen ja kahden vanhemman muksun nimet alkavat samalla etukirjaimella samoinkuin kuopusten ja minun taas samalla kirjaimella siis 3-3 tilanne...

Esikoisen nimi oli mulla ollut valmiina jo ihan pikkutytöstä lähtien samoinkuin kakkosen. Esikoisella on ihan " omat nimet" , kakkosen kolmas nimi on sama kuin minun toinen nimeni ja kuopusten toiset nimet tulevat minun mummoiltani...

Jos meille viides kultahippunen suodaan nimiasia tytölle ois vaikeampi, pojalle olisi jo nimi valmiina : -)

Nyt menen tekemään taas näitä kotiorjan töitä ja suunnittelen huomenna vaihtavani verhoja...saas nähdä jääkö suunnitelmaksi !!

Isotikru

Vierailija
20/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa kp24/28 ja oireita olis kyllä kovasti raskautumisesta... ajottaista öklötystä, nippailuja alavatsassa, valkovuodon seassa vaaleanpunaista (oisko kiinnittymisvuotoa?), vihlaisuja alavatsalla kävellessä... Tuo vihlominen on ollu jokaisen viiden raskauden alussa myös mutta en uskalla vielä kuitenkaan hurrata. Voivat meinaan myös olla ilmoituksia tädin tulemisesta...

Jopas oli taas omaa napaa.. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!