Naisystäväni aikuinen poika
Lojuu huoneessaan tyttöystävänsä kanssa kaiket päivät, eikä tee mitään. Ikää heillä molemmilla 20, ammattikoulut takana. Naisystäväni ei vaadi heiltä kummosempaa osallistumista kotitöihinkään, huutelee aina välillä että etsisivät töitä mutta niitä ei kuulemma löydy. Itse alan olla aika kypsä tähän elämään tämän sakin kanssa. Mitä voin tehdä, muuta kuin erota?
Kommentit (31)
Muuta muualle ja pyydä naisystävä mukaan. Jos ei tule, niin voit tehdä päätelmäsi.
Jos pidät naisystävästäsi, älä eroa hänestä. Muuta erilleen ja naisystävä voi käydä ja viettää aikaa luonasi. Yksin, ilman noita "lapsia".
Naisystävällä elelee siis kolme ylimääräistä aikuista asunnossa?
Ainakin se, miten naisystävä kohtelee omaa poikaansa, on lähinnä hänen oma asiansa. Vain jos suhteesi naiseen on vakavalla pohjalla ja olet sitoutunut tähän naiseen ja hänen sukuunsa, sinunkin mielipiteelläsi voi ja pitäisi olla merkitystä asioissa. Jos taas olet pelkkä miesystävä, joka silloin tällöin yöpyy naisen luona, ei asia taida kuulua sinulle.
Asutteko yhdessä vai seuraat sivusta?
Miltei sama tilanne kuin ap.lla On kyllä hankalaa ja itse ei voi oikein mitenkään vaikuttaa asiaa. Velttoja nuori aikuinen huoneessaan vain pelaa . Ei yhtään mitään muuta. Toki syö ja paskoo..
Asumme yhdessä, olemme olleet 15 vuotta yhdessä, yhteinen asunto, yhteinen elämä.
Itse ehkä lähtisin, pitkässä juoksussa alkaisi kyrsimään ja mistä tietää, miten nainen kasvattaa teidän yhteisiä lapsia
Avopuoliso vai naisystävä?
Ratkaisu:
Tavatkaa sinun asunnollasi, jossa laitat ruokaa naisystävälesi ja peset hänen pyykkinsä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Miltei sama tilanne kuin ap.lla On kyllä hankalaa ja itse ei voi oikein mitenkään vaikuttaa asiaa. Velttoja nuori aikuinen huoneessaan vain pelaa . Ei yhtään mitään muuta. Toki syö ja paskoo..
Meillä myös. En tiedä mitään keinoa, millä mieheni pojasta pääsisi eroon, edelleen elää vuoroviikkoelämää, vaikka ikää on 19. Ilmeisesti äitinsä ei halua häntä sinne asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siellä teet? Sen syömisen ja paskomisen lisäksi?
Ap taitaa itse lokkeilla naisystävän luona
Vierailija kirjoitti:
Asumme yhdessä, olemme olleet 15 vuotta yhdessä, yhteinen asunto, yhteinen elämä.
Miksi siis puhut naisystävästä etkä avovaimosta?
Vierailija kirjoitti:
Itse ehkä lähtisin, pitkässä juoksussa alkaisi kyrsimään ja mistä tietää, miten nainen kasvattaa teidän yhteisiä lapsia
Ei meille yhteisiä tule, olemme jo yli viisikymmentä molemmat. Ei vain haluaisi erota sen vuoksi, että yksi aikuinen lapsi lojuu tuolla tekemättä mitään. Rakastan puolisoani mutta tämä tilanne alkaa raastamaan hermoja tosi paljon.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis puhut naisystävästä etkä avovaimosta?
Meidän nurkilla nyt on vain tapana puhua naisystävästä. Mutta avovaimohan tuo tosiaan on.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Tavatkaa sinun asunnollasi, jossa laitat ruokaa naisystävälesi ja peset hänen pyykkinsä. 😌
Tää on taas niin taattua vauva-palstaa. Missä sanottiin että nainen pesisi miehen pyykit ja laittaisi ruuat? Miks aina pitää hyökätä (yleensä miehen) kimppuun? Ja en minäkään katselisi moista puolisoni lapselta, ja olen nainen.
Pistät naisystäväsi ja hänen pojan tyttöystävän kanssa kunnon threesomet käyntiin, ja miksei poikakin voi tulla mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Tää on taas niin taattua vauva-palstaa. Missä sanottiin että nainen pesisi miehen pyykit ja laittaisi ruuat? Miks aina pitää hyökätä (yleensä miehen) kimppuun? Ja en minäkään katselisi moista puolisoni lapselta, ja olen nainen.
Juu, kyllähän tämä tämmöistä on. Meillä ei riidellä kotitöistä, molemmat tekkee ja sopu säilyy. Nyt vain tuo pariskunta huoneessaa on alkanut pännimään minua, enkä oikein keksi tähän ratkaisua. Tekisi mieli olla töissä kaiket illat.
AP
No niin tai näin, mutta äidiltä on kyllä karhunpalvelus jos 20 kymppiset makaa tekemättä mitään. Häätäisin jo omaan elämään ihan itsensä takia.
Miksi asut naisystäväsi luona?