Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja / potilas

Vierailija
10.02.2025 |

Onko kukaan hoitaja antanut potilaalle seksuaalista helpotusta? Siis töissä, ja että ette ole olleet parisuhteessa hoidettavan kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmeellistä.Nykyään autetaan esim vammaiset seksiin. Sellaiset, jotka itse eivät pysty fyysisesti.

Koulutuksessa kysytään jo.

Vierailija
22/27 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vosiko joku kertoa minulle, mitä kynis tarkoittaa?

Mä tulkitsen sen tarkoittavan "kynäniskaa", eli hintelää ja ruipeloa toimistotyöntekijää. Esim. kirjanpitäjä tai kirjastonihoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ihanaa hoitoa hoitajilta. 

Kun halut on molemminpuoliset, niin kyllähän sitä tapahtuu joskus "työaikanakin". 

M50

Vierailija
24/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Hoitajia ei todellakaan kiinnosta antaa mitään seksuaalista helpotusta yhdellekään potilaalle. Sairasta ja kuvottavaa fantasiaa joillakin. Ei siinä erinäisten eritteiden, sairauksien yms. keskellä todellakaan tule mieleen tyydyttää jotakin hel vetin runkkaripaskaa. Hoitakoot asian itse ja kotona. Mua ei kiinnosta paskan vertaa töissä ollessa muiden seksuaaliset tarpeet. Mä hoidan sitä miksi siellä sairaalassa ollaan. En ole mikään hel vetin huo ra. 

Vierailija
25/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannut toisdn hoitajan kanssa töissä mutta ikinä ei tulisi mieleenkään koskea asukkaisiin sillä mielellä.

Vierailija
26/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa ei tapahtu tätä ollenkaan! siellä ei paneskella se on ihan varma.

Vierailija
27/27 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP. Hoitajia ei todellakaan kiinnosta antaa mitään seksuaalista helpotusta yhdellekään potilaalle. Sairasta ja kuvottavaa fantasiaa joillakin. Ei siinä erinäisten eritteiden, sairauksien yms. keskellä todellakaan tule mieleen tyydyttää jotakin hel vetin runkkaripaskaa. Hoitakoot asian itse ja kotona. Mua ei kiinnosta paskan vertaa töissä ollessa muiden seksuaaliset tarpeet. Mä hoidan sitä miksi siellä sairaalassa ollaan. En ole mikään hel vetin huo ra. 

sairaalassa ei tapahdu mitään seksijuttuja! siellä ei ole haluja kellään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä