Kertokaa! Millainen ihminen laittaa tällaisen viestin?
" Hei veli. kun olimme teillä eilen ja leikin teidän lapsenne kanssa ja te juttelitte niitä näitä ja vauvan syntymä on lähellä, ymmärsin, etten enää voi puhua asioitani sinulle, koska sinä olet nyt isä ja toisen aviomies. Minun on etsittävä lähteeni muualta. Olen tunteeton. Joskus tunnen pientä ilon tai mielihyvän siemeniä. En muuta. Uskon että Sinä ymmärrät."
Kommentit (30)
Ällöttävää läheisen ahdingolla mässäilyä! Sinähän tiedät jo, millainen ihminen tuollaisen viestin on kirjoittanut, mihin ihmeeseen tarvitset av:n arvioita??
Vierailija:
Ällöttävää läheisen ahdingolla mässäilyä! Sinähän tiedät jo, millainen ihminen tuollaisen viestin on kirjoittanut, mihin ihmeeseen tarvitset av:n arvioita??
auttamaan tätä miestä, hän on sentään miehesi veli!
Ei kukaan valitse itselleen mielenterveyden ongelmia. Et sinäkään ap voi olla takuussa siitä, etteikö sinulle tai miehellesi tai lapsellesi tai muulle läheisellesi joskus puhkeaisi vastaava sairaus. Haluaisitko silloin, että tekstiviestit leviäisivät ympäri nettiä????
Auttakaa läheisiä, jotka ovat hädässä. Älkää parjatko!
Mutta tuo tekstiviesti ei nyt oikeasti ole psykoottinen tai vainoharhainen. Se on vain tosi kummallinen ja sosiaalisten sääntöjen kannalta pöhkö.
Kun puhutaan harhaisuudesta ei se tarkoita sitä, että tuntuu että omat tunteet on jäädykissä tai ettei voi puhua veljelleen omista asioistaan. Harhaisuus on aivan seko-seko-juttuja.
t. yhden sairaan sisko
Eikö teidän tehtävä olisi ymmärtää ja auttaa?
Pisti silmään, että miehesi ei KOSKAAN vastaa veljensä viesteihin! Miksi ihmeessä ei? Oletko joku hitleri vai? Ja nyt ei varsinkaan kun veli on sairas?
Järkyttävää :(
Mä en tajunnut koko viestiä?
Mulla meni kyllä niiiiiin yli hilseen. En ymmärrä koko viestiä.
Voisko joku selittää palikallekin?
Muuten meni jakeluun, mut mitä toi " minun on etsittävä lähteeni muualta" Siis mikä lähde? Mitä toi lause tarkoittaa..? Miten toi ilo ja mielihyvä liittyy siihen, et se on leikkinyt lapsen kanssa ja et vauvan syntymä on lähellä ja kuunteluun, mitä toiset puhelee??
mun mielestä sekava viesti, niin sekava, etten oikeesti saa sen pointia auki.
Vierailija:
" Hei veli. kun olimme teillä eilen ja leikin teidän lapsenne kanssa ja te juttelitte niitä näitä ja vauvan syntymä on lähellä, ymmärsin, etten enää voi puhua asioitani sinulle, koska sinä olet nyt isä ja toisen aviomies. Minun on etsittävä lähteeni muualta. Olen tunteeton. Joskus tunnen pientä ilon tai mielihyvän siemeniä. En muuta. Uskon että Sinä ymmärrät."
teidän käyttäytymisestä ymmärrän viestin oikein hyvin.
Suommennan sitä vähän sinulle. " Sairas" veli on huomannut sen että " terve veli" (aviomiehesi) ei halua olla yhteydessä hänen kanssaan. Hän ottaa sen raskaasti mutta yrittää olla välittämättä.
Ymmärrän myös miksi miesten vanhemmat kieltävät asian. He eivät halua puhua asiasta teidän kanssanne koska et miehesi kanssa pysty kypsään, asialliseen ja rakentavaan keskusteluun aiheesta.
hänelle seuraa tai apua ja että veli ei halua enää olla häneen yhteydessä. Ja syykin selviää hänen viestistään: vaimo.
Enkä ihmettele sinä ap olet varmasti sairauden virnuskelulla onnistunut erottamaan miehesi veljestään. Ajattele jos hän tekee itsearin. Miltä sinusta ap sitten tuntuu? Miltä tuntuu veljestä joka ei auttanut, ei edes yrittänyt kohdella hyvin omaa veljeään????
Vastasin sinulle tuossa viestiketjun alkupäässä ennenkuin kerroit tarkemmin, mistä on kysymys. Nyt olen sitä mieltä, että tämä on väärä foorumi tuollaisille asioille naureskeltavaksi ja kauhisteltavaksi.
Lyötyä ei tarvitse lyödä.
veljelläni on sama ongelma (ei ole sama tapaus) Mutta tuo luottamuspula on se mikä ainakin minua häiritsee. Siis kun ei voi ihan oikeasti kosaan olla varma milloin se taas " pimahtaa" . Odotetaanhan me kaikki, että se olisi parantunut, mutta kun en oikein usko. Koko ajan käy ihan ylikierroksilla. Tekee liikaa töitä, eikä huolehdi esim. perheestään.
Veljeni on kunnassaan hallinnollisesti ihan vastuullisessa asemassakin, joten sekin vähän huolettaa.
Nuo agentti- ja salaliitto-teoriat ovat niin tuttuja! Hän (valjeni) jopa epäili vaimoaan joksikin muuksi ja ihan ajokortista tarkisti henkilöllisyyden.