Mitä pitäisi ajatella kun
Tietää, että on tehty jotain jopa terveydenhuollossa niinkin iso asia kun leikkaus, mutta diagnoosi ja tilanne on valehdeltu ja kerrottu väärin. Toisinsanoen on valehdeltu tuollaisessa asiassa?
Sehön tarkoittaisi että useampi olisi mukana? Sherlock niin onkin, mutta osalle jotka ovat tarperkdi tomppeleita kerrotaan eri versiot eli vaikka ovst mukana, tiedä missä ovat mukana.
200% varma tieto että niin on.
Todista jos voit?
Ei tsrvitse enkä voi varsinaisesti todistaa, mutta jos kerron mitä tiedän ja epäilen kuulostaa oma versioni varmaan uskottavammalta kun itse terveydenhuollosta annetut tai huhuilut asioista. On myös muita, jotka voi vahvistaa oman kertomuksenai paikkansa pitävyyden, vaikka yksityiskohtaisesti en voi tietää tai selostaamiten asist on olleet ja mitä tehty. Sen tietää vein tekijäpuolella olevat koska rikoksia kyseessä.
Jos tietää ksaikestauustskin asioihin liittyvästä tajuaa, etyä suurella todennäköisyydellä noinkin vskavsdta asiasta on valehdeltu eli toimittu rikollisesti sieltä viralliselta puolelta.
Miks ihmeessä?
Niinpä, pitkä tarina, mutta jotkut tietävät kyllä motiivitkin, vaikka asioista tietämättömille vaikea keksiä, sitäpaitsi ei tarvitse ensiksi tietää motiivia tajutakseen, mitä on tehty.
Kommentit (6)
Niin sekava ja itse ydin asian pois jättävä sepustus, että ei tästä pysty mielipidettä muodostamaan. Kirjoitappa selkeämmin tapauksesta, niin sitten voi ajatuksiakin siitä herätä.
Väkivaltaisia ja persoonallisuushäiriöisiä työskentelee nykyajan suomessa myös terveydenhuollossa lääkäreinä, hammaslääkäreinä, lähihoitajina, sairaanhoitajina, ja joissakin terveydenhuollon paikoissa suomessa olen itsekin havainnut korruptiota, ja nähnyt tosi paljon työntekijöiden harjoittavan törkeitä laiminlyöntejä/väkivaltaa, sekä potilaan asioiden vääristelyä.
Vallankäyttöä tapahtuu myös poliisien työtehtävissä nykyajan suomessa ihmisiä kohtaan, esim. ylimitoittavat voimankäyttöä tilanteissa joissa ihminen ei käyttäydy millään tavoin uhkaavasti, niin että ihminen joutuu kokemaan törkeää fyysistä väkivaltaa. Olen myös havainnut miten poliisit vääristelevät asioita, valehtelevat, lakaisevat kyseisessä korruptoituneessa yksikössä maton alle ihmisten havainnot poliisien harjoittamasta väkivallasta.
Psykopaatit poliisin tai lääkärin työssä erottaa siitä, että he toimivat järjenvastaisesti päinvastoin ja yleisen oikeustajun vastaisesti eli harjoittavat työtehtäviä päinvastoin kuin normaalit poliisit tai lääkärit. Suomessakin on tapauksia jossa poliisin tiedossa on kansalaisten terveyttä ja turvallisuutta uhkaavia väkivaltarikollisryhmittymiä jotka tekevät törkeitä rikoksia joitakin ihmisiä kohtaan, ja mitä psykopaatti poliisina työssä tekee, esittää ettei tiedä esim että väkivaltaa harjoitetaan jotain henkilöitä kohtaan, vaan ovat itse hengessä mukana.
Ajattele iloisia asioita