Mieheni vanhemmat avustavat huomattavasti enemmän miehen siskon perhettä kuin meidän perhettä.
Minusta se ei ole oikein..Ei ainakaan tasapuolista.
Kommentit (58)
En kehtaisi ottaa vanhemmiltani ainakaan rahallista apua.
Miehesi vanhemmat saavat tehdä rahoillaan mitä haluavat. Se ei kuulu sinulle millään tavalla.
Ehkä tämä aloituksesi kertoo jo sen, miksi näin on?
Näin meilläkin on ollut jo yli 20 vuotta, minkäs tälle voi. Kyllähän se joskus pikkulapsiaikana tuntui välillä pahalta, kun meillä ei ollut toisia isovanhempiakaan tukena. Nyt taas vaaka alkaa kallistua sille puolelle, että he tarvitsisivat apua. Ajattelen niin, että Miehen sisko perheineen auttaa sitten vuorostaan heitä.
entä, paljonko ap:n vanhemmat auttavat ap:n perhettä?
No mitäs ne nyt tällä kertaa ovat saaneet?
Viimeksi tais olla kalliit vaunut ja miehelle vain Gantit lakanat (*jotka siis lensivät kompostiin...).
Siis saako joku vanhemmiltaan rahaa aikuisena??
Vierailija kirjoitti:
Siis saako joku vanhemmiltaan rahaa aikuisena??
Monet saa.
Mieskö ei sano asiasta vanhemmilleen?
Ehkä siskosi ei ole l*hmä kuten sinä
Jossain vaiheessa olisi ilmeisesti tarkoitus irtaantua rintaruokinnasta???
ehkä ap:n siskolla on miellyttävämpi puoliso kuin ap:n miehellä
Minä en ainakaan tiedä yhtään, jos vanhempani auttaisivatkin siskoani taloudellisesti. Minun avuksi ovat tulleet aikuisiällä pariin otteeseen, mutta eivät enää vuosiin. Mutta tiedän, että auttaisivat kyllä vieläkin, jos todellinen tarve tulisi.
Vanhempani ovat jo hieman ikääntyneitä ja autan heitä arjessa, kun asun sisartani lähempänä. Jos käyn heille vaikka kaupassa, niin en minä heitä pyydä ostoksiaan minulle maksamaan.
Miehen siskon lapset ovat taatusti miehen äidin jälkeläisiä toisin kuin teidän lapset.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä yhtään, jos vanhempani auttaisivatkin siskoani taloudellisesti. Minun avuksi ovat tulleet aikuisiällä pariin otteeseen, mutta eivät enää vuosiin. Mutta tiedän, että auttaisivat kyllä vieläkin, jos todellinen tarve tulisi.
Vanhempani ovat jo hieman ikääntyneitä ja autan heitä arjessa, kun asun sisartani lähempänä. Jos käyn heille vaikka kaupassa, niin en minä heitä pyydä ostoksiaan minulle maksamaan.
Kyllä minusta olis ihan normaalia, että vanhukset maksavat omat ostoksensa, ainakin ruokansa: Jos nyt eivät ole kovin köyhiä.
Äiti haluaa avustaa tytärtään mieluummin kuin miniänsä perhettä. Siitä on kyse. Joku ihmetteli miksi mies ei sano vanhemmilleen? Ei se ole teidän asia sanoa sillä he tekevät rahoillaan ja ajallaan mitä ikinä haluavat. Nallekarkit eivät mene tasan ja se vain hyväksyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta olis ihan normaalia, että vanhukset maksavat omat ostoksensa, ainakin ruokansa: Jos nyt eivät ole kovin köyhiä.
Ehkä tässä meillä on taustalla se, että muistan myös isäni avustaneen omia vanhempiaan, kun olin lapsi. Myös taloudellisesti. Eipä pieviljelöillä toki suuri eläke ollutkaan. Mutta tämä nyt oli jo 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ne nyt tällä kertaa ovat saaneet?
Viimeksi tais olla kalliit vaunut ja miehelle vain Gantit lakanat (*jotka siis lensivät kompostiin...).
Oletko kuullut sellaista sanontaa, kun että kateus vie kalatkin vedestä? Enkä nyt tätä kompostiasiaakaan ymmärtänyt. Oliko ne lakanat jotenkin ihan väärä hankinta? Ajattelivat ehkä ihan hyväntahtoisesti ne antaa?
Näin se yleensä menee, tyttären lapset on yleensä niitä tärkeämpiä.
Sano asiasta.