Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vanhemmat avustavat huomattavasti enemmän miehen siskon perhettä kuin meidän perhettä.

Vierailija
09.02.2025 |

Minusta se ei ole oikein..Ei ainakaan tasapuolista.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi, tyttäret valittavat äidilleen jos rahapula tai "rahapula". Pojat eivät samaa yleensä tee, koska omillaan pärjättävä. Eli vanhemmat eivät edes välttämättä tiedä tilannetta.

Mökkihommiin ja vastaaviin töihin soitetaan kyllä pojat paikalle samalla kun aikuiset tyttäret keskittyvät lepäilyyn laiturilla.

Vierailija
22/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, mitä miehesi vanhemmat ajallaan ja rahallaan tekevät??

Elä omaa ja oman perheesi elämää ja anna muiden tehdä mitä lystäävät.

Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttäköön rahansa miten haluaa elinaikanaan. 

Vierailija
24/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskö ei sano asiasta vanhemmilleen?

Saamaton vässykkä

Vierailija
25/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ne nyt tällä kertaa ovat saaneet?

Viimeksi tais olla kalliit vaunut ja miehelle vain Gantit lakanat (*jotka siis lensivät kompostiin...).

Oletko kuullut sellaista sanontaa, kun että kateus vie kalatkin vedestä? Enkä nyt tätä kompostiasiaakaan ymmärtänyt. Oliko ne lakanat jotenkin ihan väärä hankinta? Ajattelivat ehkä ihan hyväntahtoisesti ne antaa?

Eihän ne lakanat kelpaa miniälle, 

Miniä ja miehensä toki kostoksi luopuu perinnöstä.

Vierailija
26/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiiät niitten raha-asiat? Mun äiti antaa joskus mulle rahaa lahjaksi, sitä en tiiä antaako veljelle vai ei. Toisaalta veli syö päivittäin äidin luona eli saattaa olla että veli maksaa. Aivan sama, ei kiinnosta.

Vierailija
27/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoavat rahanahneen miniän eivätkä halua antaa rahojaan sen takia. 

Vierailija
28/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi, tyttäret valittavat äidilleen jos rahapula tai "rahapula". Pojat eivät samaa yleensä tee, koska omillaan pärjättävä. Eli vanhemmat eivät edes välttämättä tiedä tilannetta.

Mökkihommiin ja vastaaviin töihin soitetaan kyllä pojat paikalle samalla kun aikuiset tyttäret keskittyvät lepäilyyn laiturilla.

No mutta onhan sillä pojan vaimolla äiti.  Käänny äitisi puoleen kun on "rahapula."

Vierailija
29/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaista sanontaa, kun että kateus vie kalatkin vedestä? Enkä nyt tätä kompostiasiaakaan ymmärtänyt. Oliko ne lakanat jotenkin ihan väärä hankinta? Ajattelivat ehkä ihan hyväntahtoisesti ne antaa?

Kommenttini liittyi siihen, että jos ap on sama joka aiemmin on kertonut samaa satuaan jo monet kerrat.

Eli juuri tätä, että miehen sisko saa mitä milloinkin.

Kerran väitti, että miehensä siskon lapsi olisi saanut kalliit vaunut ja tämä ap:n mies "vain" nuo merkkilakanat.

Lisäksi väitti, että hän/ miehensä olisi tosiaan heittänyt ne lakanat kompostiin.

Kyseinen satuilija on yksi palstan vakiotrolleista, joka on käyttänyt esim. nimimerkkejä Silppu, Jekku ja vaikka mitä.

Sillä on lily.fi- sivustolla blogi nimeltä Parempaa elämää.

Vierailija
30/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tais olla kalliit vaunut ja miehelle vain Gantit lakanat (*jotka siis lensivät kompostiin...).

Eihän ne lakanat kelpaa miniälle, 

Miniä ja miehensä toki kostoksi luopuu perinnöstä.

Ai no niin tietenkin! En huomannutkaan, kun itse olen ollut kiitollinen lahjoista, vaikka en välttämättä itse itselleni just sellaista ostaisi. Käyttöesineiden kohdalla on kuitenkin mukava muistella, että tämän toi meille Erkki ja tuon Maija. Ehkä minulla on suurempikin ongelma, johon tarvitsen terapiaa? Kyky olla loukkaantumatta minulle lämpimin ajatuksin tehdyistä teoista.

Vierailija
31/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aikuisia työssä olevia pitäisi

lahjoa rahalla?

Vierailija
32/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣

Vierailija
33/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten taivaan tosi. Minä olen veljenä saanut tehdä aina vanhempieni puolesta mm. sijoitusasuntojen vuokrien perinnät, remontit, purkutyöt, kattotyöt tms kaikkien laitteiden huollot ja korjaukset. Ilman korvausta.

Siskolleni vanhemmat ovat ostaneet lennot ja lomat ulkomaille.

Eikä mitään fyysistä työtä ole tarvinnut, koska nainen.

Eli ihan tasan ei mee

Vierailija
34/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset kehtaavat ottaa vanhemmiltaan rahaa ja avustuksia?  Lapsiperheiden elintaso siksi nykyisin niin näkyvän hyvä ja kallis?

Vierailija
35/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

🤣🤣

Löytyy siis ketju otsikolla "Miehen vanhemmat suosii taloudellisesti miehen siskoa", josta myös tuo komposti- kommentti on peräisin.

Myös hakusanalla Silppu löytyy tämä, sekä muita vähintäänkin yhtä erikoisia kirjoituksia...

Vierailija
36/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuiset kehtaavat ottaa vanhemmiltaan rahaa ja avustuksia?  Lapsiperheiden elintaso siksi nykyisin niin näkyvän hyvä ja kallis?

Niin, meidän yli 60-vuotias äitikin saa edelleen avustuksia isältään, juuri joku aika sitten jokusen tonnin autoon.. revipä siitä. Hieman "huvittaa" tuo touhu, omillaan kun pitäisi aikuisen toimeen tulla.

Vierailija
37/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei kehtaisi ottaa. Avustan aikuisia lapsiani, koska mulla on ylimääräistä rahaa ja mieluummin annan rahoja nyt käyttöön eikä tarvitse odottaa perintöäni. 

Vierailija
38/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten taivaan tosi. Minä olen veljenä saanut tehdä aina vanhempieni puolesta mm. sijoitusasuntojen vuokrien perinnät, remontit, purkutyöt, kattotyöt tms kaikkien laitteiden huollot ja korjaukset. Ilman korvausta.

Siskolleni vanhemmat ovat ostaneet lennot ja lomat ulkomaille.

Eikä mitään fyysistä työtä ole tarvinnut, koska nainen.

Eli ihan tasan ei mee

No mutta, kai vaimosi äiti ostaa teille lentoja ja antaa rahaa?  Kun tytöt suosikkeja.

Kerro vanhemmillesi remonttifirmojen osoitteita ja tilitoimistojen osotteita. Ihan itse sinne katolle menet.

Vierailija
39/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin. Mieheni on nelilapsisesta perheestä, jonka tyttö on vanhempiensa suosikki. Käyttää äitiään hyväksi vielä nelikymppisenä.

Vierailija
40/58 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei kehtaisi ottaa. Avustan aikuisia lapsiani, koska mulla on ylimääräistä rahaa ja mieluummin annan rahoja nyt käyttöön eikä tarvitse odottaa perintöäni. 

Viittikö ne kouluja käydä ja töitä tehdä nyt kun vanhemmilla rahaa.  Mitä suotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi