Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö hankkia avaruuskirurgin koulutus jos haluaa sairaanhoitaja-amk naisen? Siis sellaisen yliopistollisen keskussairaalatason hoitsu

Vierailija
09.02.2025 |

Laatikkoleuka onneksi on ja hiusraja ei ole (ainakaan vielä) karannut päälaelle. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Riikalta ja Petteriltä.

Vierailija
22/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin kunnioittamaan ja arvostamaan sairaanhoitajia. Unohda " hoitsu " sillä se on halventava nimitys ammattiaan ja työtään arvostavalle sairaanhoitajalle. T. Konkari esh

Niin kauan kun hoitsut kutsuu laitoshuoltajia laikkareiksi, on hoitsu ihan validi nimitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut sellaisen kummallisen asian, että kun ajattelen tapaamaani naista lähtökohtaisesti ihan vaan ihmisenä, jolla on omat ajatukset, toiveet, surut, pelot jne, niin ei tarvitsekaan olla laatikkoleukainen avaruuskirurgi, vaan riittää että on tällainen melko tavallinen teknikko. 

Ei sitä kuule tuollaisella tutkinnolla yllä kuin osa-aikaiseen lehdenjakajanaiseen. Tulee olla vähintään maisteritasoa itsekin eikä mikään tehdastyöläinen jos aikoo yliopistotason naisen hankkia. 

Vierailija
24/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy Riikalta ja Petteriltä.

Riikalla on jo mies ja olen hetero.

Vierailija
25/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään ammattia, jonka avulla saisi takuuvarmasti naisen.

Vierailija
26/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuon vaatii, sen laatikkoleuan lisäksi. Psyk.sh.

Vierailija
27/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut sellaisen kummallisen asian, että kun ajattelen tapaamaani naista lähtökohtaisesti ihan vaan ihmisenä, jolla on omat ajatukset, toiveet, surut, pelot jne, niin ei tarvitsekaan olla laatikkoleukainen avaruuskirurgi, vaan riittää että on tällainen melko tavallinen teknikko. 

Ei sitä kuule tuollaisella tutkinnolla yllä kuin osa-aikaiseen lehdenjakajanaiseen. Tulee olla vähintään maisteritasoa itsekin eikä mikään tehdastyöläinen jos aikoo yliopistotason naisen hankkia. 

Ei ole ollenkaan tavatonta, että maisterinaisella on amismies. Tunnen itse useampia tällaisia pariskuntia.

Vierailija
28/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa amkkihoitsuja olla kolmetoista tusinassa treffipalstoilla. Ei ole heillä varaa koviin vaatimuksiin, jos kumppanin haluaa saada. 

ja niillä on kaikilla jo vähintään yhden miehen lapsia ennestään

Vierailija
29/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa amkkihoitsuja olla kolmetoista tusinassa treffipalstoilla. Ei ole heillä varaa koviin vaatimuksiin, jos kumppanin haluaa saada. 

ja niillä on kaikilla jo vähintään yhden miehen lapsia ennestään

Yhden amk-hoitsun kanssa aikanaan tapaillut, ja ei kyllä ikinä uudestaan

Vierailija
30/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan tavatonta, että maisterinaisella on amismies. Tunnen itse useampia tällaisia pariskuntia.

en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta parisuhteesta

Vierailija
31/52 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään ammattia, jonka avulla saisi takuuvarmasti naisen.

rikollisuutta ei ehkä lasketa viralliseksi ammatiksi, mutta jännä rikollinen saa takuuvarmasti naisia

Vierailija
32/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruustiedemiesastronautti on jo liian koulutuksen omaava jollekin amk hoitsulle, sama kuin norsupyssyllä ampuisi hiirtä.

Mun mielestä hoitsut on yleesäkin täysiä tampioita.

Vierailija
33/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
34/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruudessa ei tehdä kirurgisia toimenpiteitä, eikä avaruuskirurgin koulutusta ole olemassakaan

Avaruudessa toki tehdään kirurgisia toimenpiteitä tilanteen niin vaatiessa. (Siellä juodaan myös pissaa) Lääkäri on hyvä pohjakoulutus astronautille.

Vierailija
35/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yo-sairaalan hoitsu. 

Mies on jalkapallovalmentaja liigatasolla, entinen pelaaja.

Lääkärit kyllä kilpailevat aviomiesten kanssa, 80% lääkäreistä vaihtaa lääkärivaimon hoitajavaimoon. Mutta yleensä vasta viiskymppisinä.

Vierailija
36/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiys aiheutti senkin, että hoitajat pukeutuu tummansinisiin tunikoihin ja housuihin. Froteesukat lahkeiden päällä. Aiemmin oli kauniit valkoiset työpuvut, hameet,sukkahousut- kauniita olivat.

Vierailija
37/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on filosofian tohtori ja hänen miehensä lvi-asentaja. 

Vierailija
38/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin kunnioittamaan ja arvostamaan sairaanhoitajia. Unohda " hoitsu " sillä se on halventava nimitys ammattiaan ja työtään arvostavalle sairaanhoitajalle. T. Konkari esh

Lähihoitajat, välinehuoltajat ja laitoshuoltajat eivät ole tervetulleita samaan ruokapöytään ammattiaan ja työtään arvostavien sairaanhoitajien kanssa.

Vierailija
39/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskiys aiheutti senkin, että hoitajat pukeutuu tummansinisiin tunikoihin ja housuihin. Froteesukat lahkeiden päällä. Aiemmin oli kauniit valkoiset työpuvut, hameet,sukkahousut- kauniita olivat.

Unisextyövaatteet jo vuosikymmeniä, samat kaikilla. Myös mulla, en ole hoitaja. Kieltämättä miehet näyttäisivät kivalta valkoisissa mekoissa ja sukkahousuissa. Ja ne sukat ovat pesulan putkisukkia, ihan tavan puuvillaa. Ne käyttävät noin jotka tekevät roiskehommia.

Vierailija
40/52 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän se tässä onkin jännää, että toisille riittää vientiä vaikka olisi perus autonrassaaja rasvanäppi, toisille taas ei vaikka kuinka olisi se avaruuskirurgi. 

Tietty suurin osa hakee suunnilleen vastaavan koulutustason omaavaa, mutta kun rakastuu niin eipä tuollaiset paljon paina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän