Pitääkö hankkia avaruuskirurgin koulutus jos haluaa sairaanhoitaja-amk naisen? Siis sellaisen yliopistollisen keskussairaalatason hoitsu
Laatikkoleuka onneksi on ja hiusraja ei ole (ainakaan vielä) karannut päälaelle.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensin kunnioittamaan ja arvostamaan sairaanhoitajia. Unohda " hoitsu " sillä se on halventava nimitys ammattiaan ja työtään arvostavalle sairaanhoitajalle. T. Konkari esh
Niin kauan kun hoitsut kutsuu laitoshuoltajia laikkareiksi, on hoitsu ihan validi nimitys
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut sellaisen kummallisen asian, että kun ajattelen tapaamaani naista lähtökohtaisesti ihan vaan ihmisenä, jolla on omat ajatukset, toiveet, surut, pelot jne, niin ei tarvitsekaan olla laatikkoleukainen avaruuskirurgi, vaan riittää että on tällainen melko tavallinen teknikko.
Ei sitä kuule tuollaisella tutkinnolla yllä kuin osa-aikaiseen lehdenjakajanaiseen. Tulee olla vähintään maisteritasoa itsekin eikä mikään tehdastyöläinen jos aikoo yliopistotason naisen hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Riikalta ja Petteriltä.
Riikalla on jo mies ja olen hetero.
Ei ole olemassa mitään ammattia, jonka avulla saisi takuuvarmasti naisen.
Kyllä se tuon vaatii, sen laatikkoleuan lisäksi. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut sellaisen kummallisen asian, että kun ajattelen tapaamaani naista lähtökohtaisesti ihan vaan ihmisenä, jolla on omat ajatukset, toiveet, surut, pelot jne, niin ei tarvitsekaan olla laatikkoleukainen avaruuskirurgi, vaan riittää että on tällainen melko tavallinen teknikko.
Ei sitä kuule tuollaisella tutkinnolla yllä kuin osa-aikaiseen lehdenjakajanaiseen. Tulee olla vähintään maisteritasoa itsekin eikä mikään tehdastyöläinen jos aikoo yliopistotason naisen hankkia.
Ei ole ollenkaan tavatonta, että maisterinaisella on amismies. Tunnen itse useampia tällaisia pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa amkkihoitsuja olla kolmetoista tusinassa treffipalstoilla. Ei ole heillä varaa koviin vaatimuksiin, jos kumppanin haluaa saada.
ja niillä on kaikilla jo vähintään yhden miehen lapsia ennestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa amkkihoitsuja olla kolmetoista tusinassa treffipalstoilla. Ei ole heillä varaa koviin vaatimuksiin, jos kumppanin haluaa saada.
ja niillä on kaikilla jo vähintään yhden miehen lapsia ennestään
Yhden amk-hoitsun kanssa aikanaan tapaillut, ja ei kyllä ikinä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan tavatonta, että maisterinaisella on amismies. Tunnen itse useampia tällaisia pariskuntia.
en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta parisuhteesta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään ammattia, jonka avulla saisi takuuvarmasti naisen.
rikollisuutta ei ehkä lasketa viralliseksi ammatiksi, mutta jännä rikollinen saa takuuvarmasti naisia
Avaruustiedemiesastronautti on jo liian koulutuksen omaava jollekin amk hoitsulle, sama kuin norsupyssyllä ampuisi hiirtä.
Mun mielestä hoitsut on yleesäkin täysiä tampioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Avaruudessa ei tehdä kirurgisia toimenpiteitä, eikä avaruuskirurgin koulutusta ole olemassakaan
Avaruudessa toki tehdään kirurgisia toimenpiteitä tilanteen niin vaatiessa. (Siellä juodaan myös pissaa) Lääkäri on hyvä pohjakoulutus astronautille.
Olen yo-sairaalan hoitsu.
Mies on jalkapallovalmentaja liigatasolla, entinen pelaaja.
Lääkärit kyllä kilpailevat aviomiesten kanssa, 80% lääkäreistä vaihtaa lääkärivaimon hoitajavaimoon. Mutta yleensä vasta viiskymppisinä.
Läskiys aiheutti senkin, että hoitajat pukeutuu tummansinisiin tunikoihin ja housuihin. Froteesukat lahkeiden päällä. Aiemmin oli kauniit valkoiset työpuvut, hameet,sukkahousut- kauniita olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on filosofian tohtori ja hänen miehensä lvi-asentaja.
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensin kunnioittamaan ja arvostamaan sairaanhoitajia. Unohda " hoitsu " sillä se on halventava nimitys ammattiaan ja työtään arvostavalle sairaanhoitajalle. T. Konkari esh
Lähihoitajat, välinehuoltajat ja laitoshuoltajat eivät ole tervetulleita samaan ruokapöytään ammattiaan ja työtään arvostavien sairaanhoitajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Läskiys aiheutti senkin, että hoitajat pukeutuu tummansinisiin tunikoihin ja housuihin. Froteesukat lahkeiden päällä. Aiemmin oli kauniit valkoiset työpuvut, hameet,sukkahousut- kauniita olivat.
Unisextyövaatteet jo vuosikymmeniä, samat kaikilla. Myös mulla, en ole hoitaja. Kieltämättä miehet näyttäisivät kivalta valkoisissa mekoissa ja sukkahousuissa. Ja ne sukat ovat pesulan putkisukkia, ihan tavan puuvillaa. Ne käyttävät noin jotka tekevät roiskehommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se tässä onkin jännää, että toisille riittää vientiä vaikka olisi perus autonrassaaja rasvanäppi, toisille taas ei vaikka kuinka olisi se avaruuskirurgi.
Tietty suurin osa hakee suunnilleen vastaavan koulutustason omaavaa, mutta kun rakastuu niin eipä tuollaiset paljon paina.
Kysy Riikalta ja Petteriltä.