Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arabian astiat ovat tehneet mahalaskun. Eivät mene kirppareille kaupaksi kuin parin euron hintaan.

Vierailija
09.02.2025 |

Mutta esim. iittalan tuikut menevät kaupaksi hyvällä hinnalla. Turhaan keräilette jotain arabian sarjaa, kun ne eivät ole enää missään arvossa. 

t. kirpparin täti

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän esim torissa saa nykyään mitään myytyä. Ei mennyt Iittalan uudet , paketissa olevat mariskoolit kaupaksi edes 15.e kpl lopulta lahjoitin kavereille. 

Uudet, käyttämättömät vaatteetkaan eivät mene.Vuoden yritin torissa kaupata pilkkahinnalla.Heitin uffin laatikkoon. En viitsi mitään edes laittaa myyntiin kun kukaan ei osta nykyään mitään.

Outoa, itse sain myytyä 35€:lla mariskoolin. Eikä ollut edes mikään harvinainen väri.

Ehkä et vaan osaa myydä. Riittävästi kuvia, hyviä kuvia. Vaatteista paljon mittoja, kuva silitetystä vaatteesta hyvässä valossa jne. Olisit kokeillut nostaa hintoja. Pilkkahinta epäilyttää.

Vierailija
42/46 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa maksaa mielikuvista. Arabian astiat eivät ole muuttuneet miksikään. Välillä maksetaan paljon, välillä vähemmän. Viisas ostaa niitä nyt kun saa halvemmalla. Ei niiden laatu ole muuttunut, pelkästään hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jo kymmeniä vuosia tiedetty, ettei ainakaan ennen niin suosittu Myrna ole arvokasta - niitä astiastoja kun on joka toisella kotona. Teemastakin taitaa enempi nykyään saada.

Jossain vaiheessa ainakin esimerkiksi Arabian antiikkikannuista maksettiin huikeita summia. Itse en saanut pari kuukautta sitten kympillä myytyä erinomaisessa kunnossa olevaa kannua. Lopulta meni -50% vitosella.

Lisään vielä, että se oli siis Arabian Singapore-kannu. Itse olin maksanut siitä monta kymppiä muutama vuosi sitten.

Pointtini siis oli, että ei pelkästään uudet Arabian astiat ole kärsineet jotain inflaatiota tai mainehaittaa. Sama tuntuu koskevan myös vanhaa Arabiaa.

Väärä myyntipaikka. Netissä olisit saanut huutokaupalla huomattavasti enemmän. Mutta eihän laiska viitsi työtä tehdä että tienaa.

Vierailija
44/46 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jo kymmeniä vuosia tiedetty, ettei ainakaan ennen niin suosittu Myrna ole arvokasta - niitä astiastoja kun on joka toisella kotona. Teemastakin taitaa enempi nykyään saada.

Jossain vaiheessa ainakin esimerkiksi Arabian antiikkikannuista maksettiin huikeita summia. Itse en saanut pari kuukautta sitten kympillä myytyä erinomaisessa kunnossa olevaa kannua. Lopulta meni -50% vitosella.

Lisään vielä, että se oli siis Arabian Singapore-kannu. Itse olin maksanut siitä monta kymppiä muutama vuosi sitten.

Pointtini siis oli, että ei pelkästään uudet Arabian astiat ole kärsineet jotain inflaatiota tai mainehaittaa. Sama tuntuu koskevan myös vanhaa Arabiaa.

Väärä myyntipaikka. Netissä olisit saanut huutokaupalla huomattavasti ene

Yritin myydä Torissakin viime vuonna, pyysin pari kymppiä. Ei mennyt.

Uusin ilmoitukseni pari kertaa ja lopulta vein kaikki kivijalkakirppikselle halvalla.

Jotain Arabian kuppipareja 20-luvulta 50-luvulle sain Torissa myytyä 3 e/kuppipari. Ei ollut minusta hinnalta pilattu, mutta kalliimmalla ei vaan mennyt, vaikka olivat erinomaisessa kunnossa.

Vierailija
45/46 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareille ei mahdu enää kahvikuppeja. Kukaan ei osta. Se on mukien aikaa nyt.

Vierailija
46/46 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa maksaa mielikuvista. Arabian astiat eivät ole muuttuneet miksikään. Välillä maksetaan paljon, välillä vähemmän. Viisas ostaa niitä nyt kun saa halvemmalla. Ei niiden laatu ole muuttunut, pelkästään hinta.

Tässä ihan asiallinen kommentti: kyllä on laatu laskenut, Thaimaassa tehty lautanen halkesi heti parissa viikossa. Uudet isot Thaimaalaiset ruokalautaset ovat tosi painavia. Verrattuna suomalaisiin, ihme juttu,