kuinka nopeasti vastaat ystäviesi tekstiviesteihin?
mulla on yksi kaveri, joka lähettää perään aina viestin, että enkö saanut hänen viestiään tai miksi en ole vastannut, jos en pariin kolmeen tuntiin ole vastannut. Ei kai aina voi olla tavoitettavissa?
Kommentit (8)
tosin välillä on tilanteita että en pysty, silloin valitettavasti voi käydä niin että unohdan
ja muutenkin yleensä useampi tunti, en aina ehdi. ap
Ei minulla ole aikaa heti vastata takaisin. Jos olen töissä, en voi kuvitellakaan ryhtyväni laittamaan tekstiviestejä kesken työpäivän ja kotona ehdin yleensä vastaamaan vasta kun lapset ovat nukkumassa eli puoli kahdeksan jälkeen.
Vastaan yleensä heti kun huomaan viestin tai ei ole tärkeämpää tekemistä. En turhaan kiirehdi vastaamaan, koska oletan, että jos on kiireistä asiaa, niin henkilö soittaisi eikä lähettäisi viestiä. Vai eikö enää uskalleta edes puhua suoraan??
Mulla kanssa yksi sellainen ystävä, joka vastailee tosi harvakseltaan viesteihin, joka tuntuu ikävälle. Tiedän, ettei hänellä ole mitään sen erikoisempaakaan tehtävää, kotona on päivät. Mutta on kai sitten hänen viestikäyttäytymistään. Ymmärrän kyllä, ettei sellaiseen viestiin tarvitse edes vastata, jossa ei mitään kysellä, mutta jos jotain kysyy, toivoisi vastauksen.
ja odotanko viestiä...viestin tuputtuajat ärsyttää
- esim. 6 viestiä samalta peräkkäin- en vastaa niihin
jotkut vastaavat tosiaan tekstiviesteihin vain kerran viikossa-
itse en haluaisi käyttää puhelinta enkä kuuntele automaattiviestejä(sorry työgsm)
- sen sijaan tykkään tekstailla...
Pyrin kuitenkin vastaamaan saman päivän aikana.